Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maaemo sanoi:Nyt näyttää pahasti siltä, että tulen grillailemaan autolla, joten nakittakaapa mulle hankinnat.
Go-Za sanoi:Just kävin ostamassa makkarat, mitenköhän saisin ne sulle...?? (Ei tarttis kantaa koko päivää repussa...)
Kiireinen vkl, koko ajan liikkeellä....Maaemo sanoi:Jos oot jossain välissä liikkeellä pk-seudulla,
Go-Za sanoi:Tänään makkaranpaisto Nurmijärvellä! Minä, Jack ja Terhis tullaan sieltä koulutuksesta... ollaan kuraisia, pölyisiä ja väsyneitä joten koittakaa kestää!
Maaemo sanoi:Kiitos kaikille grillaamassa käyneille, oli taas niin kivaa turista mopoista ja vähän kaikesta muustakin mukavassa seurassa. Uudet rillailut pitänee järjestää piakkoin, jotta Goza pääsee makkaroistaan eroon
.
alexz sanoi:Niin ja annettu tehtävä tehdä kätkö(-jä) on muistissa![]()
.
. Onko Pleksillä tarkempaa tietoa montako (voisihan sen itsekin laskea, muttei jaksa) ja onko tullut uusi päiväennätys?Matikanopettajan kiintiö yhdelle viikonlopulle on täynnä?Maaemo sanoi:(voisihan sen itsekin laskea, muttei jaksa)
Go-Za sanoi:Mulle tuli tänään 1 löytö:
![]()
Tämä on siis reppu. (sisältö olkoon salaisuus)
Go-Za sanoi:Mulle tuli tänään 1 löytö:
![]()
Tämä on siis reppu. (sisältö olkoon salaisuus)

Go-Za sanoi:Etäisyyttä toiseen kätköön n. 700m, toivottavasti tarkastajat eivät ota hernettä nenään...
(okei, oikeasti meni läpi ainakin multa Go-Za sanoi:Neljässadasviideskymmenesensimmäinen kätkö tehty. Etäisyyttä toiseen kätköön n. 700m, toivottavasti tarkastajat eivät ota hernettä nenään... Tää on niiiiin makee reitti (ei katupyörille).