Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pleksi sanoi:Hyvä että kelpaaEikä sitä tarvitse tosiaan mitenkään "harrastaa". Jos löytyy ajelulle kohde, niin sivusto on tehnyt tehtävänsä.
Mun Sony tuottaa 8-10MBpleksi sanoi:Eli millaisia kuvia teidän puhelimet tuottaa?
Niin siis sivuston sisällöstähän huolehtii kaikki motoristit jotka vaivautuvat kätköjä tekemään. Tällä hetkellä suurin osa kätköistä on "pienehkön" porukan tekemiä mutta toivottavasti porukka kasvaa suureksi!Suzu-ukko sanoi:Jatkakaa hyvää työtä.
Suzu-ukko sanoi:Lähtisin perusasioista ja I6 tyttöpuhelimelle morot ja Android tilalle![]()

pleksi sanoi:Laitoin facebookiin motocaching.suomi -sivulle. Luulen, että toi saitin etusivu tavoittaa vain porukkaa, joka löytää tapahtuman muutenkin. Tietty voishan sitä laittaa viestin muihinkin Facebook-ryhmiinkin, jos on sellaisia, joihin saa laittaa. Osallistun kyllä mieluusti makkarakuluihin, jos tulee paljon ilmoittautumisia
Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
Go-Za sanoi:Mun mielestä noi liitetiedostokuvat on muutenkin niin kovasti pakattuja ettei niitä ole edes miellyttävä katsoa. Lisään itse mielummin kuvan/ kuvat linkkinä.
Go-Za sanoi:Joo nyt alkaa näyttämään minunkin näytöllä (4K) ihan hyvältä.
Näyttö on 28" ja selaimen ikkuna yleensä n. 2k luokkaa, mutta se vaihtelee. Kuvat klikkaan lähes aina koko ruudun kokoiseksi.pleksi sanoi:Minkäs kokoinen se sun näyttö on (tai minkä kokoinen sulla on yleensä selaimen ikkuna)?
Go-Za sanoi:Tässä lataamani kuva motocaching sivulla:
![]()
Käsittääkseni tuon suuremmaksi sitä ei saa näkymään? Jos saa niin en tiedä miten. Tuon kuvatiedoston koko on 172k (1200 x 675), alkuperäinen oli 3,6M (3840 x 2160). Jos lataan saman kuvan imgur.comiin niin kuvasta tulee tämmöinen. Tiedoston koko on 3,49M eli siinä sitä ei ole pakattu juuri lainkaan ja kuvan koko on säilynyt ennallaan. Ehkä mun silmät sitten näkevät jotain mitä muut ei näe (vaikka mulla on oikeasti surkea näkö!)

Miikam sanoi:Kuvan skaalauksessa on käytetty epäsuotuisaa nearest neighbor-metodia, joka aiheuttaa rosoja teräviin reunoihin.
pleksi sanoi:Tuonne sitten vaan kommenttia, että tulossa ollaan:
https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7100
Tiedoksi niille, jotka ei ole ennen käyneet: Sinne voi ihan hyvin tulla ekakertalaisetkin. Ei oo mikään sisäpiirin juttu. Kaikki on ihan oikeasti tervetulleita. Ei ilmoittautumispakkoa, eikä ilmoittautumiset ole sitovia. Ei muuta kun![]()