Go-Za
TET Linesman Finland
Ou shit! Toivotaan että saat kuntoon.Maaemo sanoi:Enemmän olen huolissani siitä, että menopeli on edelleen huoltopukilla palasina (osat jumitti Saksassa).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ou shit! Toivotaan että saat kuntoon.Maaemo sanoi:Enemmän olen huolissani siitä, että menopeli on edelleen huoltopukilla palasina (osat jumitti Saksassa).
paebar sanoi:pleksi, iso kiitos palvelustasi, jota tarjoat meille kaikille vapaa-aikanasi ilman mitään korvausta!
paebar sanoi:pleksi, iso kiitos palvelustasi, jota tarjoat meille kaikille vapaa-aikanasi ilman mitään korvausta!
Go-Za sanoi:Mitäs muut ovat mieltä viimeisimmästä kätköstä https://motocaching.net/en/cache/view/id7082 ??
Laitoin jo kommentin ettei voitaisi hyväksyä uimarannoiksi mitään epävirallisia rantoja... ettei vain vahingossa tule suositeltua paikkaa tai kohdetta mihin ei oikeasti saisi mennä (tämä on siis minun mielipide). Ja koskee siis varmaan muitakin paikkakätköjä että pitäisi olla tosiaan "sallituilla alueilla" ja tämähän taitaa olla säännöissäkin mainittu.
Suomen järvet ovat onneksi enimmäkseen täysin vapaasti kaikkien käytössä... Paitsi esim. yksityisillä piha-alueilla. Tässä kohteessa ei varmaan ole mitään epäselvää etteikö siellä saisi uida.. mutta jatkoa ajatellen tuli vain mieleen.
Go-Za sanoi:Mitäs muut ovat mieltä viimeisimmästä kätköstä https://motocaching.net/en/cache/view/id7082 ??
Laitoin jo kommentin ettei voitaisi hyväksyä uimarannoiksi mitään epävirallisia rantoja... ettei vain vahingossa tule suositeltua paikkaa tai kohdetta mihin ei oikeasti saisi mennä (tämä on siis minun mielipide). Ja koskee siis varmaan muitakin paikkakätköjä että pitäisi olla tosiaan "sallituilla alueilla" ja tämähän taitaa olla säännöissäkin mainittu.
Suomen järvet ovat onneksi enimmäkseen täysin vapaasti kaikkien käytössä... Paitsi esim. yksityisillä piha-alueilla. Tässä kohteessa ei varmaan ole mitään epäselvää etteikö siellä saisi uida.. mutta jatkoa ajatellen tuli vain mieleen.
No tavallaan juu se, mutta poistan nyt ainakin kommenttini kätköstä koska tuolla ilmeisesti porukkaa käy uimassa aika usein.pleksi sanoi:Vai olikos gozan pointti se, ettei kätköä mainittaisi "uimarannaksi", jos se ei ole "virallinen uimaranta"?
Ilman muuta!Jack sanoi:Joo Pleksille tosiaan taas tuhannet kiitokset arvokkaasta työstä ! Virossa tarjotaan muutamat bisset![]()
Tiirailtu on. Lämpenee koko ajan. Ettei vaan helteessä jouduta ajelemaan...terppa23 sanoi:Oottekos sääennusteita tiiraillut? Mää valitettavasti olen.![]()
Go-Za sanoi:Viikon päästä ajetaan ulos laivasta!!!
LoneWolf sanoi:Kateeksi käy, vielä kuukausi pitäisi jaksaa suolakaivoksissa...

Tosta taas minä olen kateellinen!!! Noh, onneksi oma loma alkaa vajaan 2 kk:n päästä eli tämän pvm:n aikoihin kesäkuussa olen toivottavasti ajanut onnistuneesti Kaliningradin läpi ja olen jossain Pohj-Puolassa!jlik sanoi:Ja vähän yli kuukausi ja sitten jutaamaan.![]()