Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos käytät BBC:Tä niin liitä se koko linkki sellaisenaan suoraan tänän foorumin vastausruutuun. Älä siis klikkaa "Lisää kuva" tuolta ylävalikosta!Jack sanoi:Ok, käytin ipadilta imguria ja sieltä valitsin BBCode linkin, se on [ img ]http://I.imgur.com/5MA4laC.jpg [ / IMG ]
Ja kuva tuli tollasena. Oisko pitäny valita toi markdown link ? Meenpä testaamaan uudestaan.
Go-Za sanoi:Jos käytät BBC:Tä niin liitä se koko linkki sellaisenaan suoraan tänän foorumin vastausruutuun. Älä siis klikkaa "Lisää kuva" tuolta ylävalikosta!
Markdown link ei sovi foorumille ollenkaan vaan jos klikkaat "direct link" niin sitten toimii tuon "lisää kuva" klikkauksen kanssa!
Jack sanoi:No on tolle Alexz:llekin tullu päänvaiva tästä kätköily hommasta, 100 täynnä ja kaveri aloittanut 15.8. Kaks per päivä keskimäärin.![]()
alexz sanoi:Kiitos Jack
Jäin pahasti koukkuun tähän kätköhommaan. Reittisuunnitelmia on jo ensi kevääksi valmiina. Tulleekin aika pitkiä reissuja
Talven aikana täytyy harjoitella myös tuota kuvan liittämistä. Kyllä, luin eilen Gozan ohjeen ja sillä eteenpäin.
Z:taan pitään hankkia pehmeämpi satula sekä kunnon navi ensi kevääksi.
Ihan samalta kuin mun ja Jlik:n touhut ! Mutta hyvä meininki ! Veikkaan että ens vuonna tulee lisää tähän hommaan hurahtaneita. Jack sanoi:Nyt kuulostaa pahaltaIhan samalta kuin mun ja Jlik:n touhut ! Mutta hyvä meininki ! Veikkaan että ens vuonna tulee lisää tähän hommaan hurahtaneita.
Tässä hommassa tuli myös tällänen mukava lisäpiirre: Kätkö ja muillakin reissuilla oon tavannu tänä kesänä ja syksynä käydä matkan varrella melkein kaikissa kaupunkien tai kuntien keskustoissa ihan mielenkiinnon vuoksi. Vaikka niissä ei mitään kätköjä olisikaan. Matkailu avartaa ! Aika kauan on mullakin kestäny tuo todeta.
Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!alexz sanoi:Totta, ei tule vain ajeltua ajelun vuoksi vaan nyt oikeasti hyviä kohteita. Pelkästään tämän syksyn aikana tullut nähtyä paljon sellaisia paikkoja joihin ei muuten olisi tullut mentyä. Jo kohde esittelyjen myötä paikat ja asiat avautuneet hienosti jopa niin että pitänyt ajon jälkeen googlata lisää![]()
Go-Za sanoi:Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!
Jep. Meillä on juurikin tuo ajankohta tarkoitus lähteä. 7 lähdössä tällä hetkellä...yrmyli sanoi:Olen lähdössä toukokuussa Baltiaan pyörimään, täytyy laittaa tämäkin vaihtoehto harkintaan. Itse asiassa olen pyörinyt siellä jo vuosia aina helatorstaiviikolla.
Go-Za sanoi:Tänään 07.10. n. klo 17.30-18.00 aikaan on oiva mahdollisuus käydä kuittaamassa kätkö: https://motocaching.net/en/cache/view/id5458
Niihin aikoihin laskeutuu Finskin uusi laajarunkokone Airbus A350... veikkaan että paikalla on satoja lentkonebongareita!!
![]()
Kaikki koneet laskeutuu ainakin tällä hetkellä täältä lännestä kehä III -suunnasta.jlik sanoi:Harmi kun oma kone on jo ehtiny lähteä ennen kuin tää laskeutuu. Varmasti kannattaa mennäbongaamaan tää uus kone. Toivottavasti se laskeutuu kiitotielle joka näkyy hyvin kätköpaikalle.
Go-Za sanoi:Kaikki koneet laskeutuu ainakin tällä hetkellä täältä lännestä kehä III -suunnasta.
Jack sanoi:Hyvä tieto, pitää mennä katsomaan. Pääsen sopivasti töistä klo 17.
Eli sä olet joku noista jotka kuolemaa uhmaten seisoo tossa koneen alla melkein??Jack sanoi:Näin iso ja ruma äijä Etkä nähny.No mä olin 1. ja 2. kiitoradan eteläpäässä sorakasan päällä.