• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jack sanoi:
Kunnon kemut ennenkaikkea ! Mietin että meidän kannattaisi mennä: Rymy Eetuun ! Saa tanssia pöydällä jos tuntuu siltä. Kuka tekee tapahtuman ? Ja koska mennään ? Marraskuu ?

Taitaa olla taas mun vuoro :bisseä: . Marraskuu sopii, jos vaan päätetään päivä ajoissa, mulla ainakin tuppaa kalenteri täyttymään ellei sinne erikseen varaa vapaata. Mulla on jo nyt marraskuussa varattu muille menoille 13.11. ja 21.11. (ja 6.11. ehkä, tosin se tilaisuus ei ole mikään must-go). Onneksi sentään työtilanne helpottaa ensiviikon jälkeen :right: .

Go-Za sanoi:
Kysymys: Voiko kätkön merkitä löydetyksi jos ei jätä mitään kommenttia? Eli rekisteröityykö se?

a) ei b) kyllä, jos meinaa merkata löydön

Lokimerkintöjä pääsee tekemään vain jos on rekisteröitynyt ja kirjautunut sitään. Jos merkkaa löydön, niin lokimerkintään pitää kirjoittaa jotain.

LoneWolf sanoi:
Muuttuikos säännöstö koskien sitä milloin saa merkata kätkön löydetyksi? Muistan että siitä oli jotain keskustelua että tulisi 2kk raja jota vanhempia ei enää saisi merkata mutta en muista keskustelun lopputulosta.

Olisi nimittäin AVJ-reissulta vielä monta kätköä merkitsemättä löydetyiksi kun en ole kuvia ehtinyt käsitellä (niissä kun on kätkökysymysten vastauksia)...

Mun puolesta voi myös merkata löydetyks. Ajettiin nimittäin Lonewolfin kanssa Espoosta Kaamaseen.

Jack sanoi:
Kunnon kemut ennenkaikkea ! Mietin että meidän kannattaisi mennä: Rymy Eetuun ! Saa tanssia pöydällä jos tuntuu siltä. Kuka tekee tapahtuman ? Ja koska mennään ? Marraskuu ?

Rymy eetu kuulostaa hyvältä. Mulle sopii parhaiten marraskuun aivan alku ja loppu kun oon työmatkalla pari viikkoa englannissa.

Maaemo sanoi:
Taitaa olla taas mun vuoro :bisseä: . Marraskuu sopii, jos vaan päätetään päivä ajoissa, mulla ainakin tuppaa kalenteri täyttymään ellei sinne erikseen varaa vapaata. Mulla on jo nyt marraskuussa varattu muille menoille 13.11. ja 21.11. (ja 6.11. ehkä, tosin se tilaisuus ei ole mikään must-go). Onneksi sentään työtilanne helpottaa ensiviikon jälkeen :right: .

Oisko marraskuun loppu sit ? Sopiikos muille jos otan vaimon mukaan ? Me ei juuri käydä missään yhdessä niin nyt ois tilaisuus. Mut on kyl melko varmaa ettei lähde kuitenkaan :sad3:

Heh... hauska bugi sivulla. Reittikätkössä olevaa kysymystä ei pysty poistamaan!
Jos poistat kysymyksen, se herjaa "Ei onnistu!" koska reitissä on piste joka on merkitty vastauksen löytymispaikaksi.
Jos poistat reitistä vastauksen löytymispaikan, se herjaa "Ei onnistu!" koska kätkössä on kysymys....
Loputon luuppi!

Go-Za sanoi:
Heh... hauska bugi sivulla. Reittikätkössä olevaa kysymystä ei pysty poistamaan!
Jos poistat kysymyksen, se herjaa "Ei onnistu!" koska reitissä on piste joka on merkitty vastauksen löytymispaikaksi.
Jos poistat reitistä vastauksen löytymispaikan, se herjaa "Ei onnistu!" koska kätkössä on kysymys....
Loputon luuppi!

No, hankala kohta ainakin, mutta ei varsinaisesti bugi.

Suomenkielisellä ohjesivulla on linkki videoon "Kysymyksen poisto reittikätköltä", jossa kerrotaan, että homman saa hoidettua arkistoimalla kätkön kysymyksen poiston ajaksi.

Voi kettu, tarkistelin äsken omia löytöjäni ja huomasin että viikko sitten kaksi merkkaamani kohdetta (Sampan S3 kännyllä kohteessa) eivät sitten olleetkaan menneet perille :no:

Onneksi kyseessä kohteet joiden ohi tulee ajettua muutenkin usein. Jatkossa pitää tarkistaa heti kun kuitannut että prosessi menee perille. Tässä varmaan syynä oma känny jonka käyttötunnit taitaa olla käytetty.

Johtuneeko myös tuosta kännystä mutta kun tien päällä tulee katsottua lähellä olevia kohteita niiden tarkempia karttoja jne. niin latausaika on monesti pitkä.

alexz sanoi:
Voi kettu, tarkistelin äsken omia löytöjäni ja huomasin että viikko sitten kaksi merkkaamani kohdetta (Sampan S3 kännyllä kohteessa) eivät sitten olleetkaan menneet perille :no:

Jos niissä oli kysymykset, joiden vastaukset olet unohtanut, niin voit laittaa mulle privaattiviestin, niin annan vastaukset (ja tiettty monivalinnat voit arvata).

pleksi sanoi:
Jos niissä oli kysymykset, joiden vastaukset olet unohtanut, niin voit laittaa mulle privaattiviestin, niin annan vastaukset (ja tiettty monivalinnat voit arvata).

Kiitos Pleksi mutta tein huomiselle reitin ja myös nuo paikat ovat siinä mukana. Sattuivat juuri sopivasti siirtymäreitille :thumbup:

pleksi sanoi:
Enää ei puutu kovin paljoa, että 5000 löydön raja menisi rikki.

Merkkipaalun kunniaksi ajattelin postittaa löytyi merkinnän nro 5000 tekijälle tollasen motocaching kynän (kuulakärkikynä ja kosketusnäyttökynä samassa).

UdplJju.jpg

Piti osallistua talkoisiin kun on näin mahtavat palkinnotkin tarjolla :grin:
Joko ollaan lähellä, muutama lähikätkö on vielä jemmassa pahan päivän varalle?

Tänään kyllä pitää vielä lähteä ajelemaan. Mutta enpä kuitenkaan vielä pistä pyörää talviteloille. Varmasti tulee vielä hyviä kelejä. Ainakin toivon niin... :paikallatuulee:

Jack sanoi:
Ainakin toivon niin...
Huominen näyttää ihan ok päivältä.
Mulla olis nyt Route des Grandes Alpes -urakka yhtä vailla, tai sekin on tehtynä mutta siinä on outo ongelma! Saa nähdä mitä pleksi vastaa mun yv:iin?

Go-Za sanoi:
Huominen näyttää ihan ok päivältä.
Mulla olis nyt Route des Grandes Alpes -urakka yhtä vailla, tai sekin on tehtynä mutta siinä on outo ongelma! Saa nähdä mitä pleksi vastaa mun yv:iin?

Viikolla ei pääse ajamaan kun on iltavuoro. Mutta ehkäpä töihin vois vielä ajella prätkällä. Mutta onhan noita viikonloppuja vielä mutta riippuu vähän keleistä. Kuhan pysyy yli 5 asteen niin vielä saattaa päästä ajelee vähän.

Back