jlik
MotOrg ry jäsen
Go-Za sanoi:Olisko hyvä idea että omia kätköjä saa kuitata... mutta ei kotimaassa?
Niin mitäs tää sitten käytännössä tarkoittais? Jotta omia ulkomaisia kätköjä voisi merkitä löydetyksi niin kai niissä täytyy käydä mopolla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Olisko hyvä idea että omia kätköjä saa kuitata... mutta ei kotimaassa?
jlik sanoi:Tarkotin vielä eteläisempää linjaa kuten esim. Pori-Mikkeli. Kyllä mullakin Vaasa-Kuopio linjalla on vielä runsaasti kätköjä. Jätän kuitenkin ne ens kesän jutaukseen. Tarkoitus silloin "putsata" kätkökartta Pohjanmaan osalta.
Muoks. Tossa mun löytämättämät kätköt Vaasa-Kuopion eteläpuolelta.
katso liitettä 7987

jlik sanoi:Niin mitäs tää sitten käytännössä tarkoittais? Jotta omia ulkomaisia kätköjä voisi merkitä löydetyksi niin kai niissä täytyy käydä mopolla?

jlik sanoi:Muoks. Tossa mun löytämättämät kätköt Vaasa-Kuopion eteläpuolelta.
katso liitettä 7987
jlik sanoi:Kyllä sullakin se Suomen motokätkökarttaa alkaa putsaantua aika hyvin löydetyistä kätköistä. Mulla Etelä-Suomi näyttää jo aika tyhjältä, enää on Kouvolan seutuvilla kätkörypäs käymättä sekä joita kätköjä Someron ympärillä (sekä tietenki vain kurapyörille tarkoitetu muutamat kätköt). Ens vuoden jutauksen aikaan mulla tyhjenee jo aika tehokkaasti Suomen kartta vaikka uusi kätköilijä Yrmyli on ruvennu tekemään pohjanmaalle uusia kätköjä.
Kätköt näyttävät kasaantuneen tuonne etelä-suomeen joten täytyypi varmaan ajella siellä etelän lämmössä ensi kesänä useampi reissu.Heh, mullakin on Hangossa yks kätkö haettavaksi... voin lähtee. Kiinnostaa tossa Boxin reitissä kattoo myös toi "pidempi vaihtoehto"Jack sanoi:Aamulla Hankoon ja Bromarviin. Ja Raaseporin sorareitti ajaa. Lähteeks joku messiin ?
No se Maaemon kätkö multakin puuttuu... Bromarvin saatan jättää väliin (vaikka hiton hieno tie onkin), kun se kylä on jo ihan kuollu. Lähtö vaik ST1 Mankki klo 10?Jack sanoi:Kaikki käy. Monelta ? Ja mä aattelin käydä myös sen Maaemon kohteen missä saa kävellä muutaman kilsan.
E: niin ja mistä lähtö ?
Go-Za sanoi:No se Maaemon kätkö multakin puuttuu... Bromarvin saatan jättää väliin (vaikka hiton hieno tie onkin), kun se kylä on jo ihan kuollu. Lähtö vaik ST1 Mankki klo 10?

, kannattaa varata aikaa. Se 3,3 km ja takaisin kuullostaa vähältä, mutta ei ole, kun ei ole ihan sileää tietä kuitenkaan. Mulla taisi mennä 2h koko kävelyreissuun, tosin oli koira mukana, että välillä vähän pysähdeltiin nuuskimaan puskia.
).Eikös munaa saa muualtakin? Ihan täytyy ihmetellä tätä nykynaisten touhua kun muna on muka tärkeämpi kuin moottoripyöräily!Maaemo sanoi:on munapäivä huomenna (siis haen munia munataksista, kuitenkin ajattelitte jotain muuta
Go-Za sanoi:Eikös munaa saa muualtakin? Ihan täytyy ihmetellä tätä nykynaisten touhua kun muna on muka tärkeämpi kuin moottoripyöräily!
. Ei voi odottaa seuraavaan kertaan, kun se on vasta melkein 2 vk päästä
.pleksi sanoi:Aika paljon löytöjä tänään. Ei sentään kaikilla ollu munapäivä.
Löytöjä on tähän asti kaikenkaikkiaan 4668. Aika lähellä, että menisi 5000:n raja rikki vielä tällä kaudella, mutta ehkä ei mee.