• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja olikin tarkoitus laittaa viestiä tuosta makkara-asiasta: Koska Jlik ei tule paikalle makkaroineen niin mä lupasin tuoda ne. Mutta aikasemmin Goza jo sanoikin ettei saa tuoda mitä tahanasa jauho makkaraa. koska en ole expertti makkaran osto hommissa niin saa laittaa ehdotusta mitä pitää tuoda. :;):

Savuhovin tuska on mukavan mausteinen ja lihaisa.

Harmi kun ei ite pääse kun olen raumalla just autoa vaihtamassa...

Jack sanoi:
Ja olikin tarkoitus laittaa viestiä tuosta makkara-asiasta: Koska Jlik ei tule paikalle makkaroineen niin mä lupasin tuoda ne. Mutta aikasemmin Goza jo sanoikin ettei saa tuoda mitä tahanasa jauho makkaraa. koska en ole expertti makkaran osto hommissa niin saa laittaa ehdotusta mitä pitää tuoda. :;):

Joo, pirun harmittavaa :rant: että eukon suku järjesti muuta ohjelmaa ens viikonlopuksi mutta seuraavaan makkaranpaistoon tuon makkarat. Viime vuonna toi kesän tapahtuma oli 10.7. Mulla on Norjan jutausreissun jälkeen lähes heti (3 pv välissä) 5 viikon reissu kotilolla Englantiin ja paluu sieltä vasta 22.7. joten oisko mitenkään mahollista järjestää toinen makkaranpaisto vasta tuon päivän jälkeen. Ihan näin tiedoksi jos suunnittelette ens lauantaina jo seuraavaa tapaamista.

Klaukkalan s-marketissa on paskin makkaravalikoima, mistä tota watkinsia löytyis ? HKI - nurmijärvi linja.

Entäs savuhovi ? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Ja seuraavat makkaranpaistot loppukesälle niin että Jlik pääsee mukaan. ja syksyllä kosteempaa einestä... :grin:

Jack sanoi:
Ja seuraavat makkaranpaistot loppukesälle niin että Jlik pääsee mukaan. ja syksyllä kosteempaa einestä... :grin:

Joo, tämä kuulostaa hyvältä, varsinkin tuo syksyn tapahtuma (ei ehkä ihan yhtä kosteana kuin viime syksynä).

Jack sanoi:
Klaukkalan s-marketissa on paskin makkaravalikoima, mistä tota watkinsia löytyis ? HKI - nurmijärvi linja.

Entäs savuhovi ? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Nyt kun aloin huuteleen, isommat cittarit. Ja se on Wotkins, siinä on se kokkiäijä muikistelemassa siinä etiketissä, keltainen pohja.

Se tuska on sitten aika hevletin tulista chiliin tottumattomalle. Mutta hiton hyvää, ite syön yleensä kylmänä. Mut en suosittele ainakaan yhtä enempää jos kotimatka on pitkäkin :)-

Hienoa - tarjoilupuoli alkaa olla hallinnassa.

Mä kun tulen autolla muutenkin, niin tuon talouspaperia, mehua, maitoa sekä tietty ne lettuihin liittyvät jutut plus tarvittavat kertakäyttöastiat.

Ja se kuka tuo sinappia (Goza ?) niin ei tuo Turun sinappia :p

Auraa ja punaista tai vihreäkin menee.

Tää on tarkkaa hommaa :;):

Go-Za sanoi:
Kabanossit, Wilhelmit, Ukkopekka, Aikapoika.... Ja tietenkin Watkinsit.

:thumbup: Mikä tahansa, kun se lihaprosentti on siellä 80%+ alkaa olla ihan hyvää :wanna:. Pajuniemellä on kans kivoja, kun niissä ei ole lisäaineita, nitriittiä, glutamaattia yms. mutta se alkaa mennä jo aika hifistelyksi :grin: . (Tosin ruokahifistelijänä mulla on pakastimessa raakoja "kokolihamakkaroita" eli sellaisia, joissa ei oo muuta kun liha + mausteet ja löytyy ihan lihanpalasiakin, kun ei oo jauhettu ihan niin hienoksi... mut tää menee jo tosi off-topic :D )

No niin... Mä tuon jotain mitä voi sanoa makkaraksi. Kyllä ne alas menee kun ette syö mitään aamupäivällä. :p

Heh. :thumbup: Ehkä mäkään en osaa ostaa niin pahaa makkaraa et tulee yläpäästä takas.

Varmaan riittänee pari makkaraa per lärvi ? Jos joku vetelee enemmän niin rohkeesti vaan kertoo etukäten niin ostan enemmän. :wanna:

Jaaha, aika mukavasti porukkaa on tulossa. Onneks on gessu ja alulaukut niin saa roudattua makkarat paikalle. Tietääks joku onks siellä varmasti puita ? Tuleeks Pleksi autolla, pitäiskö varuiks ottaa muutaman klapi mukaan ?

Jack sanoi:
Jaaha, aika mukavasti porukkaa on tulossa. Onneks on gessu ja alulaukut niin saa roudattua makkarat paikalle. Tietääks joku onks siellä varmasti puita ? Tuleeks Pleksi autolla, pitäiskö varuiks ottaa muutaman klapi mukaan ?

Mä tuun kyllä autolla, mutta oon tulossa kaupungista, eikä nyt ole klapeja, mistä tuoda. Muuten toisin tietty.

Ehkä sun kantsii ottaa muutama puu mukaan, ettei mee ne komeet laukut ihan vajaakäytölle :grin:

Back