Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jlik sanoi:Mä oon nyt miettyny vakavasti josko hakis mopon säilöstä. Liian aikaisin taisin hötkyillä kun viikko sitten vein mopon säilöön.

. Saattaa olla viimeinen kätköreissu, kun mä en oikein tykkää kylmässä pimeällä ajella ja päivät joutuu olemaan töissä, niin jää tuo valoisa aika vähän liian lyhyeksi ehtiä pidemmällä oleville kätköille (ja kaikki lähimmät kätköt oon jo hakenut...). Mutta työmatkaa tässä vielä ajellaan niin kauan kun vaan kelit antaa myöden Ja yksi kätkö löytyy Amerikan mantereeltakin!!pleksi sanoi:Gozamite on viimeaikoina tehnyt kätköjä Viroon, joten nyt pitää zoomailla kartta sille seudulle, jos mielii niitä nähdä.
jlik sanoi:Hyvää Uutta Vuotta 2015 kaikille motokätköilijöille.
Pleksi on koodannu sivustoa enklanniksi ja mä oon avustanut sivuston kääntämisessä. Mielenkiintoista nähdä miten homma leviää Suomen ulkopuolelle.
paebar sanoi:Miten saa näkyviin englannin?
Go-Za sanoi:Ja yksi kätkö löytyy Amerikan mantereeltakin!!
fr sanoi:Hienot ovat sivut ja itse idea. Jäin ihmettelemään sitä, että miksi teillä on käytössä sekä google maps, että mapquest?
Ja onnea maailmanvalloitusretkelle!
jlik sanoi:Pleksi, tää kätkö ei näy viimeksi julkaistujen kätköjen listalla. En nyt muista onko tästä bugista ollu puhetta aikaisemmin.
Muoks. Olihan tästä näköjään puhetta tuolla yllä.