jlik
MotOrg ry jäsen
Jack: 'Eikä eukko tuu mun kyytiin vielä eli kotilohommiks menee'.
Täällä yx piruparka tunnustaa kuitanneesa yhden kätkön (Jarno Saarisen tie Turussa) kotilosta käsin...ja vieläpä repsikan penkiltä
Joten ei se suinkaan syntiä ole käydä kätköillä ilman konepyörää, säännöissä ei ole mainintaa kulkineesta! Mutta jos merkkipaalun saavuttaminen nolostuttaa kuitata kotilolla tai jos omat periaatteet ovat jyrkemmät kuin itselläni niin sitte... Minulla ei ainakaan ole varaa tuomita ketään jos kätköjä kuittallaan kotilosta käsin![]()
Yks pieni ehdotus taas. Oiskos mitään mieltä lisätä vaihtoehto millä (mopo/kotilo/fillari) kätkö on kuitattu? Aattelin vain tulevaa talvea ja jos jengi rupeaa kuittaamaan kätköjä tänä aikana niin ei oo paljon muita vaihtoehtoja kuin kotilo. Tässä vois tietenkin olla myös se tilanne, että kotilolla kuitattuja kätköjä ei oteta huomioon TOP30 listassa. Ihan vaan ehdotus. Mitäs mieltä porukka on?
Huomista "kätköperseilyä" on tässä suunniteltu. Josko sais rajapyykin rikottua nyt. No, se riippuu sitten säästä; sen näkee sitten huomenna.

Muoks. Yhden karttavirheen Tompassa oon löytäny. Tyre väittää, ettei Käkisalmen yli pääse, mutta Google Street View näyttää ihan selvästi että siellä on silta. Mihis tämmöisen perustavaa laatua olevan mokan vois oikein raportoida? Säästää nimittäin aika paljon aikaa ettei tarvi kiertää koko Asikkalanselkää.
Muoks 2. Tässä oon pohdiskellu tuota säätä, kun tarkoitus olis lähteä liikkeelle ennen seittemää (ja ei oo kokemusta tämmöisistä keleistä vielä). Heinolan korville on yöksi povattu räntää ja oon siellä nurkillä ehkä yheksän kieppeillä. Yheksän aikaan FMI:n sivu lupailee auringonkuvaa muttei se kai vielä paljon lämmitä. No, täytyy ajella varovaisesti. Tix texien alle on syytä varmaankin pukea lämmintä ja paksummat tumput käsiin. No, ei muuta kuin kahvalämppärit punasena hehkumaan ja sitten baanalle.
Eihän sieltä Kopsuntien reitin loppupäästä niin hirveä matka ole sinne sillalle mutta turhaa ajoa olis tullu. No, siellä on varmaankin opasteet että silta suljettu. Ei auta kuin kiertää sitten koko Asikkalanselkä ja suunnitella reitiä vähän uudelleen.
) et mä käyn vain pyörällä enkä meinaa käydä kohteilla autolla etukäteen, jälkeenpäin kyllä tulen käymään joissain mielenkiintoisissa paikoissa perheen kanssa.
).