Juu, 25. Lue mun teksti 18.8 n.klo 11. Oli tarkotus mennä itää ylös ja länttä alas. Eli suunnittelu sitä mukaa kun ajoin, tarkoittaa siis kohteelle ja suunnistus siitä sit seuraavalle. Eka yö vaimon sukulaisten luona, sen jälkeen muina päivinä rupesin n. Klo 19 jälkeen kattelee yösijaa. Silleen oikeestaan koko reissu. Käytännössä noi kohteet on aikalailla osunu valtaväylien varsille, muutaman joutunu ajaa vähän sivusta ja välillä ees taas ajelua. Ylöspäin mennessä kerkesin pe iltana ennen lähtöä suunnitella muutaman kohteen. Alaspäin tullessa sunnittelu oikeestaan vasta la aamuna ennen lähtöä kuopiosta. Ai niin, mulla on ipad tankkilaukussa, se toimi hyvin koko reissun , norjassa en käyttäny. Sivut toimi tosi hyvin, mulla ei oo mitään parannus ehdotuksia tullu vielä mieleen.
Iphone 5, tomtom ja pyörässä sw motechin teline ja vedenpitävä kotelo. Lataus sieltä etukatteen alta bemarin omasta pistokkeesta.
Oon tehny vastaavia reissuja neljä kertaa autolla eli paikat Suomen puolella tuttuja pohjoisessa ja muutenkin reissu onnistu kun oli jo vähän kokemusta.
Iphone 5, tomtom ja pyörässä sw motechin teline ja vedenpitävä kotelo. Lataus sieltä etukatteen alta bemarin omasta pistokkeesta.
Oon tehny vastaavia reissuja neljä kertaa autolla eli paikat Suomen puolella tuttuja pohjoisessa ja muutenkin reissu onnistu kun oli jo vähän kokemusta.
, Pleksi, miten saa poistettua kohteen ? 
(Pikku vinkki vaan 

.