• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo hyvä Jlik järkkää :grin: Mä voin olla oppaana tuolla Vuosaaren puolella. 26.7 tuun lomareissulta, eli sen jälkeisellä viikolla kävis hyvin tai elokuun alussa.

Jack sanoi:
Joo hyvä Jlik järkkää :grin: Mä voin olla oppaana tuolla Vuosaaren puolella. 26.7 tuun lomareissulta, eli sen jälkeisellä viikolla kävis hyvin tai elokuun alussa.

Sopii. Käyn mun matkan jälkeen tuolla Haukilahden juoksuhaudoilla tutustumassa etukäteen ja teen siitä kätkön. Jos joku muu ehtii sitä ennen käydä siellä niin ihan hyvin voi tehä kätkön.

tontze sanoi:
Ei näillä keleillä hikoilla .. :)

Niih :) Taitaa äijän kunto olla vähän kehno... Kun ite kävin kattomassa paikat niin piti puuskuttaa ja hiki tuli. No oli siinä vähän mäkeäkin ja kallioilla pomppimista.

Jack on tänään(kin) pistellyt menemään, siellähän mennään ihan kohta ykköspaikalle löydettyjen kätköjen määrässä :)- .

Juu näköjään ajanut Espoo (?) - Pori n. 400km reitti?? (Ihan hatusta heitetty arvaus!)

Juu aamulla lähdin vissiin 11 paikeilla, nyt Kauhajoella. Vielä vähän matkaa niin oon perillä, sauna on lämmin ja oluet on kylmässä, eukko meni autolla edeltä. On ollu loistopäivä ajaa pl n.30 kilsan reipasta sadetta. Loman eka päivä, huomenna Vaasa ja Kokkola linjalle vähän kattelee uusia kohteita. Kyllä on mukavaa :D

Kateeksi käy. Nimimerkillä mopossa mahdollisesti jännitteensäädössä jotain vikaa ja tuli käsky olla ajelematta kuin pakolliset ennen kun mies ehtii tsekkaa asian ja tottakai sillä alkaa loma vasta 2vk kuluttua :rant:

Maaemo sanoi:
Jack on tänään(kin) pistellyt menemään, siellähän mennään ihan kohta ykköspaikalle löydettyjen kätköjen määrässä :)- .

Mulla ollu 3.5 viikon tauko ja vielä 1.5 viikkoa ennen kuin pääsee taas :orgmp2: No tekee välillä hyvää pitää taukoakin. Nyt ollaan Kölnissä ja huomenna Mosel laaksoon nauttimaan paikallisista valkkareista.

Go-Za sanoi:
Juu näköjään ajanut Espoo (?) - Pori n. 400km reitti?? (Ihan hatusta heitetty arvaus!)

Normi matka on a-b 336 km kun lähtee Nurmijärveltä. Mulla ei oo hajuakaan paljon tuli kilometrejä tänään, veikkaisin jotain plus miinus 500km kun piti ajaa siksakkia pitkin etelä-suomea välillä. Ei tajunnu pistää trippiäkään päälle. Tää kätköily on menny tänä vuonna mulla oikein "syvätajuntaan", matkat kestää kauan kun pitää joka kohteessa käydä oikeesti tutkimassa eikä vain kävästä paikalla. On tullu tänä ja viime vuonna nähtyä enemmän Suomea kuin koskaan aiemmin. No, saanpa toetuttaa sitä mitä haluan ja ajaa myös paljon ! Eikä kukaan oo pistämässä vastaan. :thumbup:

Eilen oli hyvä kätköilypäivä. Keli suosi ja 14 kätköä tuli käytyä. Löytyi muutama uusi hyvä mutkapätkä ja kahvipaikka. Ihan jokaisella kahvipaikalla ei samalla reissulla viitsinyt kahvitella.

Miikaael sanoi:
Eilen oli hyvä kätköilypäivä. Keli suosi ja 14 kätköä tuli käytyä. Löytyi muutama uusi hyvä mutkapätkä ja kahvipaikka. Ihan jokaisella kahvipaikalla ei samalla reissulla viitsinyt kahvitella.

Sopiva tuollainen 14 kätköä päivälle :)

Mä yritän tänään ajaa illalla kotiin käymättä yhdelläkään kätköllä, saa nähä onnistuuko :blink:

Maaemo sanoi:

:D

No mä lähen niin myöhään ettei kerkii kätköilee, muuten menee aamuun asti.

Kävin eilen muutaman kätkön ja myös kattomassa uusia kohteita tänne pohjanmaalle, luulin et selviäisin muutamassa tunnissa. Meni taas 9h. :grin:

Ohhoh... Mulle 9 löytöä tänään! Ei sinänsä mitään ennestään tuntematonta mutta ihan kiva noita paikkoja on kuitata ihan oikeesti ajamallakin!

Viikko viälä ootettava ennen kuin pääsee taas:orgmp:. Hyvä juttu toisaalta se että ilmoittautuminen AVJ2016:een tehty.:)

Viikonloppuna mitä paras tilaisuus käydä poimimassa kätkö Jämin lentopaikka kun siellä on käynnissä tapahtuma Jämi Fly In. Ajelen itse paikalle lauantaina aamulla Espoon suunnalta jos joku haluaa seuraksi liittyä, matkalla voidaan poimia muutama kätkö jos reitille jotain sopivaa osuu.

LoneWolf sanoi:
Viikonloppuna mitä paras tilaisuus käydä poimimassa kätkö Jämin lentopaikka kun siellä on käynnissä tapahtuma Jämi Fly In. Ajelen itse paikalle lauantaina aamulla Espoon suunnalta jos joku haluaa seuraksi liittyä, matkalla voidaan poimia muutama kätkö jos reitille jotain sopivaa osuu.

Tuonne ois pitäny kyllä päästä mutta sunnuntai aamuna neljän aikaan pitäis olla lentokentällä niin ei taida keritä kun pitää asioita hoidella ja pakkailla. :sad3:

Maaemo sanoi:

Sain oltua su iltana käymättä yhdelläkään kätköllä kotimatkalla. No se kostautu nyt aamulla, piti lähtee katsastamaan paikkoja ja uusia kohteita. :)

No nyt tuleekin reilun viikon tauko. Menee hyvää ajo ja kalastusaikaa hukkaan :D

Back