Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jack sanoi:Joo hyvä Jlik järkkääMä voin olla oppaana tuolla Vuosaaren puolella. 26.7 tuun lomareissulta, eli sen jälkeisellä viikolla kävis hyvin tai elokuun alussa.
Jack sanoi:No niin saadaan porukka vähän hikoilemaan kun kävästään mettässä kävelyllä.
Palataan tähän asiaan vähän myöhemmin.
tontze sanoi:Ei näillä keleillä hikoilla ..![]()
Jack sanoi:Vielä vähän matkaa niin oon perillä, sauna on lämmin ja oluet on kylmässä, eukko meni autolla edeltä.
Maaemo sanoi:Jack on tänään(kin) pistellyt menemään, siellähän mennään ihan kohta ykköspaikalle löydettyjen kätköjen määrässä.
No tekee välillä hyvää pitää taukoakin. Nyt ollaan Kölnissä ja huomenna Mosel laaksoon nauttimaan paikallisista valkkareista.Go-Za sanoi:Juu näköjään ajanut Espoo (?) - Pori n. 400km reitti?? (Ihan hatusta heitetty arvaus!)
Miikaael sanoi:Eilen oli hyvä kätköilypäivä. Keli suosi ja 14 kätköä tuli käytyä. Löytyi muutama uusi hyvä mutkapätkä ja kahvipaikka. Ihan jokaisella kahvipaikalla ei samalla reissulla viitsinyt kahvitella.

Jack sanoi:Mä yritän tänään ajaa illalla kotiin käymättä yhdelläkään kätköllä, saa nähä onnistuuko![]()
Maaemo sanoi:

LoneWolf sanoi:Viikonloppuna mitä paras tilaisuus käydä poimimassa kätkö Jämin lentopaikka kun siellä on käynnissä tapahtuma Jämi Fly In. Ajelen itse paikalle lauantaina aamulla Espoon suunnalta jos joku haluaa seuraksi liittyä, matkalla voidaan poimia muutama kätkö jos reitille jotain sopivaa osuu.

Maaemo sanoi: