Aamulla tien päälle vähän ennen kuutta, illalla himaan vähän yli yhdentoista, 1100 kilsaa takana.
Tietää istuneensa prätkän selässä.
Todella hyvin Suomessa. Mä en oo ehtiny ajaa Suomessa kuin joku 700 kilsaa kätköreissulla. Pitkä päivä oli sekin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamulla tien päälle vähän ennen kuutta, illalla himaan vähän yli yhdentoista, 1100 kilsaa takana.
Tietää istuneensa prätkän selässä.
Go-Za sanoi:Kirsikat kukkivat jo täysillä. Joten 19.5. järjestettävä Hanami on auttamattomasti myöhässä ja tapahtuman saa kuitata jo huomenna 13.5. alkaen! Tervemenoa ihailemaan!
Räpylä sanoi:Kun kartalla näytetään kätköjä ja asetuksena on, että näytä omat löydetyt kätköt, voisiko löydettyinä kätköinä kartalla näyttää myös löydetyt arkistoidut kätköt?
Huomasin, että ihan mainio ja hyvä kätkö eli 'Matkalla Hankoon' on arkistoitu talven aikana. En tiedä, miten tekijänoikeudet kätköjen kanssa menevät, mutta onko arkistointi täysin kätkön tekijän päätettävissä tai voiko ylläpitäjä peruuttaa arkistoinnin?
Muistaakseni pääsee läpi, tosin hiekkatietä.Räpylä sanoi:Jos tuon kätkön reittiä lyhentäisi muutaman sata metriä Skogbyntien risteykseen, pääsisikö sitä kautta pois?
Go-Za sanoi:Melko tyhmää jos tuo kyseinen tasoristeys on suljettu mutta Hankoniemellä niitä on melkoinen määrä enemmänkin. Ne pitäisi kaikki sulkea koska ovat vähintäänkin yhtä vaarallisia... Noh, taitaa joissain sentään olle puomit jotka menee alas kun juna tulee.
Finders sanoi:Kätköni "matkalla Hankoon" olen arkistoinut koska reitti ei enää ole läpiajettavissa. Hangon pään radanylitys on tietojeni mukaan suljettu heikon turvallisuuden takia. Tasoristeyksessa sattui syksyn aikana kohtalokas onnettomuus missä 4 varusmiestä menehtyi.

Ihan en hiffaa miten nää Espoon kouluremontit liittyy asiaan? Varmaankin joku väärä linkki eksynyt tohon.Woozie sanoi:Tarkastelevat parhaillaan niiden muidenkin muuttamista.
https://www.rakennuslehti.fi/2018/0...i-lahivuosina-suunnitteilla-isoja-remontteja/
Tästä oli pari vuotta sitten puhetta paljonkin. Se että kätköt ovat vierekkäin ei tosiaankaan ole mun mielestä ongelma kun meillä on kartalla tuo zoomaus toiminto.SooSoo sanoi:Tein eilen kätkön Heinolaan ITE-puistoon, ja sain parannusehdotuksen johtuen sen sijoittumisesta kartalla hyvin lähelle lintutarhakätköä.
Go-Za sanoi:Ihan en hiffaa miten nää Espoon kouluremontit liittyy asiaan? Varmaankin joku väärä linkki eksynyt tohon.

pleksi sanoi:Nyt on hyvän näköinen kattaus nähtävää HeinolassaKunhan saan selän vähän parempaan kuntoon, niin noitahan pitää lähteä katsomaan
![]()

Mitäs sitten kun kakkostunnari alkaa olemaan täynnä? Tuleeko kolmostunnari, nelos... jne.jlik sanoi:Alkaa olla noi lähikätköt käyty läpi ja aattelin jatkaa kätköilyä mun kakkostunnarilla jotta säilyis mielenkiinto hommaan.
Go-Za sanoi:Mitäs sitten kun kakkostunnari alkaa olemaan täynnä? Tuleeko kolmostunnari, nelos... jne.
jlik sanoi:Tuskinpa tulee uusia tunnareita. En varmasti jaksa koluta joka paikkaa missä olen tähän mennessä käyny. Kakkostunnarille tulee ehkä vain kaikkein parhaimmat paikat (lähikätköjen lisäksi). Tuskinpa saan kerättyä kakkostunnarille yhtä paljon löytöjä.
Onhan jo nyt mahdollista kommentoida mitä tahansa kätköä... joko käytyään uudestaan paikassa, käytyään omalla kätköllä tai muuten vaan kommentoida.pleksi sanoi:A) Kartalle filtteri, jolla saisi näkyviin yli. x vuotta sitten löytämäni. Niissä voisi sitten käydä uudestaan ja kommentoida.
Mitäs mieltä olette, saisiko esim. tuosta A-vaihtoehdosta kehiteltyä toimivan konseptin? Tai onko muunlaisia ideoita?