• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tota noin... huomasitko, että saitilla käytetään sähköpostiosoitetta käyttäjätunnuksena? Voisiko olla vaan siitä kiinni?

Nysse sanoi:
Toi geokätköily ei oo vissiin mua varten.

Systeemi ei sitten mulle toimi ollenkaan. Ei kätkösivusto eikä se keskusteluosio

Reksiteröinti onnistuu mutta sivuille kirjautuminen ei.:dunno:

Tuli vaan mieleeni omasta kokemuksesta...

Nysse sanoi:
Toi geokätköily ei oo vissiin mua varten.

Systeemi ei sitten mulle toimi ollenkaan. Ei kätkösivusto eikä se keskusteluosio

Reksiteröinti onnistuu mutta sivuille kirjautuminen ei.:dunno:

"Internal error

Server time: 2016.06.25 20:32:0022

There was some sort of technical error. Please, try again and if the problem persists report the error on motocaching forum. Don't forget to tell what you did prior to this and INCLUDE ALSO THE SERVER TIME ABOVE in your message.

Tekninen probleemi. Yritä uudelleen ja jos ongelma toistuu, niin ole ystävällinen ja raportoi virheestä foorumilla. Älä unohda kertoa, mitä teit ennen virheilmoitusta ja KOPIOI MYÖS YLLÄ OLEVA KELLONAIKA viestiisi.
"

Joko onnistu ? Jos ei niin Pleksi varmasti auttaa.

E: näköjään on onnistu kuittauksien perusteella. :thumbup:

Jack sanoi:
Joko onnistu ? Jos ei niin Pleksi varmasti auttaa.

E: näköjään on onnistu kuittauksien perusteella. :thumbup:

Joo, onnistu kun vaihtoi selainta.
vai oliko sitten yön aikana bitit saaneet itsensä ojennuksiin.??
Vai onko tossa Edgessä joku asetus itsellä miksi ei toimi??
Kettu juttu

Juhannuksen parin päivän saldona 930 km, 25 löydettyä ja yksi pummattu kätkö. Että miten niin koukuttavaa puuhaa... :grin:

26 kätköä ja 1238km to aamu -su ilta. Enemmän oli suunnitelmissa mutta oli jussin aikana muuta mukavaa aktiviteettia. :grin:

Tirli sanoi:
Juhannuksen parin päivän saldona 930 km, 25 löydettyä ja yksi pummattu kätkö. Että miten niin koukuttavaa puuhaa... :grin:

Tänään tuli vielä 350 km ja kolme kätköä lisää. Siis pe-su 1280 km ja 28 kätköä.

Tirli sanoi:
Tänään tuli vielä 350 km ja kolme kätköä lisää. Siis pe-su 1280 km ja 28 kätköä.

No niih siistii :thumbup:
Mikäs pyörä sulla on ? Ettei vaan africa twin tai joku sellanen sini puna valko jotain ? Oltiin nimittäin sääksmäen sillan paikkeilla suurinpiirtein samaan aikaan.

Jack sanoi:
No niih siistii :thumbup:
Mikäs pyörä sulla on ? Ettei vaan africa twin tai joku sellanen sini puna valko jotain ? Oltiin nimittäin sääksmäen sillan paikkeilla suurinpiirtein samaan aikaan.

Eikäkun mulla on harmaa bläkkäri. Tänään vain tankkilaukun kanssa liikkeellä. En nähnyt Sääksmäen sillalla Twiniä tai Gessua, olisin kyllä noteerannut.

PetriS vetäs 300 rikki :thumbup: Taitaa olla meistä hurahtanein, alle 3.5 kk ja ton verran kohteita :grin:
Ootkohan jääny vähän koukkuun tähän hommaan. :D

Tirli sanoi:
Ja Jack näyttää ottaneen kärkisijan eniten kätköjä löytäneenä. jlik taisi pitääkin sitä aika kauan? :thumbup:

Joo, nyt on taukoa kätköilyn suhteen kun oon enklannissa kotilolla ja palaan kotiin heinäkuun puolenvälin jälkeen. Nyt on aikaa sitten editoida Atlantinvallin jutausvideoita.

Voisiko pleksi poistaa maaemolta tarkastuskiellon? Toi mimmi säätää niin paljon ettei itsekään tiedä missä meni kämmäilemään.

jlik sanoi:
Joo, nyt on taukoa kätköilyn suhteen kun oon enklannissa kotilolla ja palaan kotiin heinäkuun puolenvälin jälkeen. Nyt on aikaa sitten editoida Atlantinvallin jutausvideoita.

Sulla ois jlik mahtavat kätköilyt siellä Englannissa jos menisit sinne prätkällä. Sinne on joku tehny hurjasti reittejä :;):
Ens vuonna sanot eukolle että pyörällä ja kyytiin mars !

Löytyi-merkintöjen määrä on ollut kasvussa, kun on tullut uusia kuskeja ja kohteita.

Juuri meni 8000 löytöä rikki :thumbup: Niistä on tehty tällä kaudella 2880 ja viime kaudella 3551. Nykyisellä tahdilla tällä kaudella tulisi vielä yli 2000 löytöä, jolloin menisi kymppitonnikin rikki. Saas nähdä käykö niin.

Jack sanoi:
Sulla ois jlik mahtavat kätköilyt siellä Englannissa jos menisit sinne prätkällä. Sinne on joku tehny hurjasti reittejä :;):
Ens vuonna sanot eukolle että pyörällä ja kyytiin mars !

Joo, näin olis. Mä oon yritäny kinuta yheltä työkaverilta mopoa lainaksi kun hänellä on kaks mopoa. Ongelma on vain siinä että toisella mopolla ajetaan vain sunnuntaisin ja silloin kun ei sada. Tää on kuitenkin aika mahoton yhtälö täällä (tuntuu lähes aina satavan täällä). Toisaalta pitäis roudata omat vermeet Suomesta. No, jos mopo olis saatavilla niin varmasti roudaisin vermeet.

Go-Za sanoi:
Voisiko pleksi poistaa maaemolta tarkastuskiellon? Toi mimmi säätää niin paljon ettei itsekään tiedä missä meni kämmäilemään.

Eipä hätiä mitiä... Laitetaan kielivalinnaksi ojibwe, niin tulee tarkastettavaa melko harvakseltaan :p

Ai, se olikin tarkastuskiellon poistaminen, eikä päälle laittaminen :grin:

Muoks: Nyt pitäisi taas toimia!

Go-Za sanoi:

Mulle napsahti kans tarkastuskielto, kun heikko nettiyhteys pätkäisi pari hyvin alkanutta tarkastusyritystä. Aattelin, että voin elää asian kanssa, mutta voiko sen saada poiskin hyvillä selityksillä? :p

Viimeksi muokattu:
Jack sanoi:
PetriS vetäs 300 rikki :thumbup: Taitaa olla meistä hurahtanein, alle 3.5 kk ja ton verran kohteita :grin:
Ootkohan jääny vähän koukkuun tähän hommaan. :D

Joo, on tämä kätköily vaan koukuttavaa hommaa :p. Tänä vuonna huristellut 14 tkm, pääasiassa näitä kätköajoja :orgmp:
En nyt oikein tiedä pitäisikö tästä olla ylpeänä vaiko nolona :right:. Ihan niin kuin ei muuta elämää olis ollenkaan.

Ostin 1. oman prätkän vuosi sitten, joten ajohaluja riittää siitäkin syystä. Tämän kätköilyn kautta on löytynyt hyviä reittejä ja muita kohteita 2-pyöräiselle. Mielekkäämpää ajella näiden kätköjen perässä kuin muuten vaan umpimähkään.

Kovimpia kätköilijöitä olette te, jotka myös teette näitä kätköjä. Hurjimmat ovat tehneet näitä satoja (gozamite, jlik ja pleksi)! :respect:

Back