Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tussukkaa itsellesiVITUT !Samoin toimii niin motoristien kuin muidenkin kanssa.poliisi itse omalla käyttäytymisellään saa pikku hiljaa kansan vastaansa ..ei sillä ylimielisellä asenteella olla koskaan pitkälle päässy...historia opettaa...joskus voi vielä käydä oikeasti huonosti sille kusipää poliisillekkin...
-Mun perään ei oo koskaan poliisi kääntynyt kun oon ollu kotilolla matkassa... Ja aivan vaan "papereita kysyäkseen".
http://www.adressit.com/ tuonne vaa nimien keruu pystyyn.Alko viimein kiinnostaa tää thread;-)
Lähinnä toi "käytös" ylinopeudesta epäiltyä kohtaan. Oma kokemus oli about ok, MP-polliisi oli "viranpuolesta"jäyhä. Ei haitannu hirveesti, mut ku mittaajat tuli paikalle,tunnelma vapautui, ku en ollu rikolline. Pikkasen jäi "painamaan" sen MP-polliisin asenne/fiilis. Olis voinut olla pikkaisen osaanottava seisottaesaan(siis pitäen pysäytettynä) mua 45 minsaaa turhan tähden.![]()
muutettu näköjään niin et sinne eskon päiväkirjaan pääsee vain rekisteröityneet...Yritin katsoa miten asia on edennyt, mutta nyt koko keskustelua ei enää löydy/se on laitettu tunnuksien taakse eikä hakukaan ko. foorumilla tuota tuloksia.
Olikohan ao. kirjoittaja vaan hakemassa "tukea" näkemyksilleen ?muutettu näköjään niin et sinne eskon päiväkirjaan pääsee vain rekisteröityneet...Yritin katsoa miten asia on edennyt, mutta nyt koko keskustelua ei enää löydy/se on laitettu tunnuksien taakse eikä hakukaan ko. foorumilla tuota tuloksia.
http://www.ratakettu.com/forum/index.php
Jotenkin jutun kätkeminen viittaa siihen. Kun ei kaikki rynnänneet heti Palestiinan malliin barrikaadeille ja polttaneet paria poliisiautoa, niin homma jäihin...Olikohan ao. kirjoittaja vaan hakemassa "tukea" näkemyksilleen ?muutettu näköjään niin et sinne eskon päiväkirjaan pääsee vain rekisteröityneet...Yritin katsoa miten asia on edennyt, mutta nyt koko keskustelua ei enää löydy/se on laitettu tunnuksien taakse eikä hakukaan ko. foorumilla tuota tuloksia.
http://www.ratakettu.com/forum/index.php? Ja totuudestahan on kuultu vasta toinenpuoli.![]()
![]()
Olen täsmälleen samaa mieltä.Itse olen kyllä sitä mieltä että vaikka poliisin jokainen muu asiakas olisi kuspiä, niin hänen pitäisi pystyä olemaan asiansa osaava ammattilainen eikä minun pitäisi saada muiden paskoja omaan niskaani!! Jos moottoripyöräilijöillä on huono maine ei se sinänsä minua kiinnosta poliisia kohdatessani, enhän minä ole mitään tehnyt mistä poliisilla olisi valitettavaa ja jos olenkin en tietääksen ole velvollinen kantamaan muiden töppäilyjä vain omani. Luulenkin että poliisien koulutuksessa ei riitävästi mainita asiakas palvelusta. Siitä että vaikka mitä tapahtuisi on poliisi asiakas palvelija! En tarkoita etteikö kovat otteet olisi joskus tarpeen, vaan jos edelliselle on kovat otteet olleet tarpeen niin mitä se minulle kuuluu ja miksi minun siitä pitäisi kärsiä?? Itse sosiaaliallalla duunissa ja paljon kohtaan kaikenmaailman vempulaa jotka eivät oloa hurratavaksi tee, mutta pidän sitä ammattiin kuuluvana ja itseäni ammattilaisena joka osaa käsitellä asiat niin ettei niitä laiteta seuraavalle asiakkaalle!! Siis poliisi joka ei pysty palvelemaan yhteisöään niinkuin yhteisö haluaan ja niikuin siihen koulutetaan on ammattitaidoton, jolle lisä koulutus on paikallaan! Asiakas lähtöinen duuni vaatii tekijältään paljon ja poliisin ammatti on sellainen. Siinä ei pärjää pienellä itsetunnolla ja heikolla itsekurilla!! Minunkin mielestäni yleensä poliisilla on vielä rutkasti tehtävää että asenne jolla töitä tehdään olisi sellainen joka sen olla pitäisi! Vaikka asiakas vittuilee ei se tarkoita että siihen mennään mukaan, päin vastoin omalla asiallisella käytöksellä se saadaan loppumaan!!
Heh HehJotenkin jutun kätkeminen viittaa siihen. Kun ei kaikki rynnänneet heti Palestiinan malliin barrikaadeille ja polttaneet paria poliisiautoa, niin homma jäihin...Olikohan ao. kirjoittaja vaan hakemassa "tukea" näkemyksilleen ?muutettu näköjään niin et sinne eskon päiväkirjaan pääsee vain rekisteröityneet...Yritin katsoa miten asia on edennyt, mutta nyt koko keskustelua ei enää löydy/se on laitettu tunnuksien taakse eikä hakukaan ko. foorumilla tuota tuloksia.
http://www.ratakettu.com/forum/index.php? Ja totuudestahan on kuultu vasta toinenpuoli.![]()
![]()
mitä tuohon enään sanoo; raastuvassa tavataanLiikkuvat eivät ole kommentoineet, mutta Kokkolan poliisista sain vastauksen. Vaan eipä siinä asiaa juuri käsitelty:
"Hyvä Rico,
Olet saanut lukea nettikirjoittelusta yhden version tapahtuneesta, joka on sinua tuohduttanut.
Kokkolan poliisi suorittaa esitutkintaa ilmoitetusta rikoksesta eikä kommentoi asianosaisia lukuunottamatta asian käänteistä.
Ystävällisin terveisin
Jouni Rantanen
rikoskomisario, Kokkolan poliisilaitos"
Jotta yllättäen näin.
![]()
Mikäs yllättävää siinä on? Kun asia on tutkinnassa, niin se ei ole avoin juttu, joten ulkopuolisille ei anneta tietoja sen enemmän. Kun asia on käsitelty oikeudessa, tai syyttämättäjättämisperuste on tehty, niin asia on julkinen, ellei oikeus ole tehnyt siitä salaamispäätöksen.Liikkuvat eivät ole kommentoineet, mutta Kokkolan poliisista sain vastauksen. Vaan eipä siinä asiaa juuri käsitelty:
"Hyvä Rico,
Olet saanut lukea nettikirjoittelusta yhden version tapahtuneesta, joka on sinua tuohduttanut.
Kokkolan poliisi suorittaa esitutkintaa ilmoitetusta rikoksesta eikä kommentoi asianosaisia lukuunottamatta asian käänteistä.
Ystävällisin terveisin
Jouni Rantanen
rikoskomisario, Kokkolan poliisilaitos"
Jotta yllättäen näin.
![]()
Nyt sut kivitetään häpeäpaalussa, kun ihan ratakuskin sanaa epäilet..!Eikait ratakettu vaan syyllistynyt moiseenKuulemma huudattaa pyöriä kotona naapureitten riesaks, hmm taikka sit testaa et kiertääkö tarpeeks ennen kemoraa
Sorry oli pakko laittaa niin paljon kuullu juttuja tääläpäin![]()
![]()
![]()