• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

v4 Tuono spy shot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt alko kiinnostamaan
omg.gif

Tätä mopoa on odotettu. Näyttää kyllä turhankin "sirolle". Saa nähdä onko tuo lopullinen tuote etulamppuineen jne.

Mielenkiintoista...
thumbs-up.gif
Mulle tosin taitaa riittää toi nykyinenkin. Parempi ainakin noille satunnaisille vierailijoille takatuhdolla
wink.gif

Missä vaiheessa tämä mikromopojen valmistus loppuu... ja aletaan tekeen ihmisille näitä mopottimia?

Muuten hienoja kaikki nää Ducatin faitterit ja varmaan myös tää uus Tuono, mut skaala on päin hel*ettiä... Alle 175cm ja 60-70 kilosen kuskin kanssa vielä OK, kaikki sen yli ja pieneksi jää.

Ja nyt en puhu mistää ajo-asennoista sun muista... vaan ihan noin jos silmällä kattoo kuski & pyörä yhdistelmää. Onhan se komee laite parkkiksella, mutta siihen päälle kun lykkää normaalin suomalaisen vartalon, ni ei olekkaan enää niin uljasta... paitsi varmaan kuskista itsestään, joka ei luojan lykky itteään ajossa näe!  
omg.gif

Naisille, niille nää kaikki kiloset, faitterit ja muut on just eikä melkeen... Miehet sais melkeen järkiään lykätä kaikki customien selkään. Näin siis ainakin jos asiaa punnitsee pelkästään visuaalisella "puntarilla". UGH, olen puhunut...  
033102beer_1_prv.gif

Niin, no kun se ei tarvii ku 185cm ja yli 80 kg... ja tunnelmat on tuolla "jenkkitasolla" näillä uusilla kilosilla, on sitten naku taikka "verhoiltu" malli. Todella valitettavaa... menköön sitten radalla noi "mikrot" vaikka kuinka.

Ei autopuolellakaan vielä sentään Ferrarit tai Lambot ole polkuautojen kokosia kapistuksia, vaikka sinnekkin on kaiken maailman "kooteeämmät" ja Lotukset työntämässä omia mikroluomuksiaan... Eli varmaan se menee "vit*iks" sielläkin kohtpuoleen.
nixweiss.gif

Niin, no kun se ei tarvii ku 185cm ja yli 80 kg... ja tunnelmat on tuolla "jenkkitasolla" näillä uusilla kilosilla, on sitten naku taikka "verhoiltu" malli. Todella valitettavaa... menköön sitten radalla noi "mikrot" vaikka kuinka.

Ei autopuolellakaan vielä sentään Ferrarit tai Lambot ole polkuautojen kokosia kapistuksia, vaikka sinnekkin on kaiken maailman "kooteeämmät" ja Lotukset työntämässä omia mikroluomuksiaan... Eli varmaan se menee "vit*iks" sielläkin kohtpuoleen.  
nixweiss.gif
Onneksi ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ajaa...
biggrin.gif
Itse en huvikseen nykypäivän mikromopoja vaihtaisi 80-90 luvun sportti mopoihin vaikka isompia ovatkin... Ajettavuus ratkaisee noissa, sen ehdoilla mennään.
Ulkonäköä eikä suorituskykyä/ajettavuutta metsästäville customit onkin kyllä paljon parempi ratkaisu. Ovat isoja ja komeita.

Ps. Eipähän tarvitse sitten kokovartalo kortsuihinkaan yrittää ahtautua kun pukeutumis etiketti kieltää... Saa ajaa vapaasti farkuilla rintakarvat heiluen, ilman kukkaisneitojen taivastelua.
biggrin.gif

Missä vaiheessa tämä mikromopojen valmistus loppuu... ja aletaan tekeen ihmisille näitä mopottimia?

Muuten hienoja kaikki nää Ducatin faitterit ja varmaan myös tää uus Tuono, mut skaala on päin hel*ettiä... Alle 175cm ja 60-70 kilosen kuskin kanssa vielä OK, kaikki sen yli ja pieneksi jää.

Ja nyt en puhu mistää ajo-asennoista sun muista... vaan ihan noin jos silmällä kattoo kuski & pyörä yhdistelmää. Onhan se komee laite parkkiksella, mutta siihen päälle kun lykkää normaalin suomalaisen vartalon, ni ei olekkaan enää niin uljasta... paitsi varmaan kuskista itsestään, joka ei luojan lykky itteään ajossa näe!  
omg.gif

Naisille, niille nää kaikki kiloset, faitterit ja muut on just eikä melkeen... Miehet sais melkeen järkiään lykätä kaikki customien selkään. Näin siis ainakin jos asiaa punnitsee pelkästään visuaalisella "puntarilla". UGH, olen puhunut...  
033102beer_1_prv.gif
Onneks täyttää noi mitat jo valmiiks niin ei tartte tollasestakaan huolehtia.
tounge.gif

Taas tuoretta huhua että uusi Tuono olisi tulossa ensi kaudelle:
Teho: 171 hv 11 750 rpm
Vääntö: 12,3 Nm 7 600
Kuiva paino: 174 kg
-kliks-

Kyllä mikromopot ovat selkeästin parempi suunta kuin nuo 2000 luvun alun matkalahnat. Jos ei sporttipelit miellytä niin onhan niitä perinteisempiäkin pyöriä. Radalla ajamiseen ja nurkissa pommitteluun ei vaan tarvita metrin mittaista takakatetta tai järjetöntä määrää tupperwaaraa roikkumassa joka suuntaan pyörästä.

Voi herranjestas näitä nykypäivän pakoputkia, mitenköhän monta "hiukkassuodatinta" tuossakin laitteessa pitää olla kun äänenvaimennin on tuollainen intin kamiinan kokoinen...

Ton julkistusta odotan enemmän kuin Joulupukkia aattoitana ilmestyväksi.

OT: Iso käsi Googlen käännöskoneelle. Je viens d'en mettre une = olen juuri yksi  
tounge.gif

Ton julkistusta odotan enemmän kuin Joulupukkia aattoitana ilmestyväksi.

OT: Iso käsi Googlen käännöskoneelle. Je viens d'en mettre une = olen juuri yksi  
tounge.gif
Täällä on kans sama tilanne.
Vanha mopo meni lunariin ja nyt on uusi tehokas nakupyörä kiikarissa, joka ei myöskään saisi olla mikään kilokeiju
biggrin.gif

Tällä hetkellä vaihtoehdot on vaan aika vähissä...
Ducatin SF oli kyllä aika maukas laite, mutta V2 ei vain ole meikäläisen makuun.
RSV4 tuntui varsin mukavalta laitteelta, joten Tuonionpäivää odotellessa
tounge.gif

tounge.gif
Si si, tout arrive, j'en suis à 1 sur 4 ! Jos näin on, kaikki tapahtuu, olen 1 / 4!

On topic: Kävisihän tuollaisella kauppakasseilemassa kyllä ihan mieluusti... Mikäs muuten on tämän hetken tehokkain nakustelija, ihan ilmoitettuna imaginääritehona, jos kerran tuossa V4-tuonossa olisi 171 hummaa? Joku K1300R lienee samoissa, entäs muut? Ollaanko tässä jo menossa naurettavuuksiin vai vaan
062802jumpie_prv.gif

Back