Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ajaa...Niin, no kun se ei tarvii ku 185cm ja yli 80 kg... ja tunnelmat on tuolla "jenkkitasolla" näillä uusilla kilosilla, on sitten naku taikka "verhoiltu" malli. Todella valitettavaa... menköön sitten radalla noi "mikrot" vaikka kuinka.
Ei autopuolellakaan vielä sentään Ferrarit tai Lambot ole polkuautojen kokosia kapistuksia, vaikka sinnekkin on kaiken maailman "kooteeämmät" ja Lotukset työntämässä omia mikroluomuksiaan... Eli varmaan se menee "vit*iks" sielläkin kohtpuoleen.![]()
Onneks täyttää noi mitat jo valmiiks niin ei tartte tollasestakaan huolehtia.Missä vaiheessa tämä mikromopojen valmistus loppuu... ja aletaan tekeen ihmisille näitä mopottimia?
Muuten hienoja kaikki nää Ducatin faitterit ja varmaan myös tää uus Tuono, mut skaala on päin hel*ettiä... Alle 175cm ja 60-70 kilosen kuskin kanssa vielä OK, kaikki sen yli ja pieneksi jää.
Ja nyt en puhu mistää ajo-asennoista sun muista... vaan ihan noin jos silmällä kattoo kuski & pyörä yhdistelmää. Onhan se komee laite parkkiksella, mutta siihen päälle kun lykkää normaalin suomalaisen vartalon, ni ei olekkaan enää niin uljasta... paitsi varmaan kuskista itsestään, joka ei luojan lykky itteään ajossa näe!![]()
Naisille, niille nää kaikki kiloset, faitterit ja muut on just eikä melkeen... Miehet sais melkeen järkiään lykätä kaikki customien selkään. Näin siis ainakin jos asiaa punnitsee pelkästään visuaalisella "puntarilla". UGH, olen puhunut...![]()
Täällä on kans sama tilanne.Ton julkistusta odotan enemmän kuin Joulupukkia aattoitana ilmestyväksi.
OT: Iso käsi Googlen käännöskoneelle. Je viens d'en mettre une = olen juuri yksi![]()
Si si, tout arrive, j'en suis à 1 sur 4 ! Jos näin on, kaikki tapahtuu, olen 1 / 4!OT: Iso käsi Googlen käännöskoneelle. Je viens d'en mettre une = olen juuri yksi![]()