tärinästä ja väännostä en tiedä kokemuksien perusteella mutta jos V-kone on pitkittäin pyörän kanssa(niinkuin se 8.2bosshoss) ja jos vähänkään käännät kahvasta motarilla niin se on heti kylellään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkittäin? ..eli sylinterit poikittain niinkuin Guzzissa.. eipä ne Guzzit ainakaan kahvaa kääntäessä kaatuile.. kokeiltu ontärinästä ja väännostä en tiedä kokemuksien perusteella mutta jos V-kone on pitkittäin pyörän kanssa(niinkuin se 8.2bosshoss) ja jos vähänkään käännät kahvasta motarilla niin se on heti kylellään...
Eikös tuo pitkittäin vs. poikittain mene perinteisesti kampiakselin linjan mukaan? Eli vaikkapa Guzzin kone pitkittäin ja Veturin poikittain.Pitkittäin? ..eli sylinterit poikittain niinkuin Guzzissa..
Jaa miksei?faijan ducati päästelee miehekkäitä tärinöitä kun täräyttelee kaasuläppiä auki alle 4trpm. Kiertää sitten sinne 9 paikkeille? aikamoinen nautinto ajaa nakkikiskalle mutta ei ensimmäinen vaihtoehto jäämerenreissuun.
Kyllähän ne heilautteleekin. Varsinkin Guzzit ja boxeri-Bemut. Muistaa tietty pitää, että suurin osa v-koneista on asennettu pyöriin _poikittain_.No nyt te saitta minut ihan sekasin... siis selkeästi sanottuna V-koneen männät pappattas polviin ja kampiakseli osottas suoraan sinne missä keula on, niin eikös se silloin vähän heilahtele kaasutellessa....
Ei tosiaan kaadu, mitä nyt vähän huojahtelee, jos kaasua paikoillaan pumppailee, niinkuin "mopopojat"Pitkittäin? ..eli sylinterit poikittain niinkuin Guzzissa.. eipä ne Guzzit ainakaan kahvaa kääntäessä kaatuile.. kokeiltu on![]()
Kivojahan ne isot padat on; vääntöä piisaa ja tehoa saa irti vähintään tarpeeksi ihan riippuen mitä palikoita käyttää mihinkin kohtaan. Vaikka ihan jo perus 124" s&s:n pata sopivalla kaasarilla, putsarilla ja sytkällä ja oikeilla putkilla antaa sen normaalikäyttöön kelvollisen 130+hp.Mitenkäs sitten nämä SUURET V2-padat, kun yhdessä sylinterissä rupeaa olemaan cc yhtä paljon kuin esim. Tupla-X:n 4 mukissa yhteensä![]()
Motoguzzi ei nyt varsinaisesti ole mikään "sporttisempi" moottoripyörä
Itse asiassa Rocket heilahteli paikallaan kaasutellessa vähemmän kuin Guzzi Jackal. Ajossa ei tuo sivuittaisheilahtelu häirinny millään tavoin. Hauskoja pyöriä ajaa oli kummatkin! Mutta Guzzi peittoaa Rocket III:sen mennen tullen soundeillaan, vaikka tähän yksilöön(Trumppaan), mitä mä pääsin kokeilemaan, oli vaihdettu Triumphin omat tarvikeputket...Joku isompi esim. trumpan rocket3 voi jo vähän heilahtaa
Eikö röörien vaihdon pitäis auttaa tuohon vikaan.Itse asiassa Rocket heilahteli paikallaan kaasutellessa vähemmän kuin Guzzi Jackal. Ajossa ei tuo sivuittaisheilahtelu häirinny millään tavoin. Hauskoja pyöriä ajaa oli kummatkin! Mutta Guzzi peittoaa Rocket III:sen mennen tullen soundeillaan, vaikka tähän yksilöön(Trumppaan), mitä mä pääsin kokeilemaan, oli vaihdettu Triumphin omat tarvikeputket...Joku isompi esim. trumpan rocket3 voi jo vähän heilahtaa
Kokeilun tuossa viime kesänä kaverin SV1000:sta ja pelästyin aivan perkeleesti, että hajotin siitä koko myllyn, kun kierrokset nopeasti ja täysin huomaamatta livahtivat rajoittajalle... V-koneen soundit pettivät. Tuntui, ettei koneen äänet muuttuneet miksikään kierrosten noustessa...![]()
Ei auta. Siksipä vaihdoinkin nelipyttyseen...Eikö röörien vaihdon pitäis auttaa tuohon vikaan.Itse asiassa Rocket heilahteli paikallaan kaasutellessa vähemmän kuin Guzzi Jackal. Ajossa ei tuo sivuittaisheilahtelu häirinny millään tavoin. Hauskoja pyöriä ajaa oli kummatkin! Mutta Guzzi peittoaa Rocket III:sen mennen tullen soundeillaan, vaikka tähän yksilöön(Trumppaan), mitä mä pääsin kokeilemaan, oli vaihdettu Triumphin omat tarvikeputket...Joku isompi esim. trumpan rocket3 voi jo vähän heilahtaa
Kokeilun tuossa viime kesänä kaverin SV1000:sta ja pelästyin aivan perkeleesti, että hajotin siitä koko myllyn, kun kierrokset nopeasti ja täysin huomaamatta livahtivat rajoittajalle... V-koneen soundit pettivät. Tuntui, ettei koneen äänet muuttuneet miksikään kierrosten noustessa...![]()
Eikö röörien vaihdon pitäis auttaa tuohon vikaan.[/quote]Mutta Guzzi peittoaa Rocket III:sen mennen tullen soundeillaan, vaikka tähän yksilöön(Trumppaan), mitä mä pääsin kokeilemaan, oli vaihdettu Triumphin omat tarvikeputket...