Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ajanut vain aika reilusti laitetulla (1500cc) Max:lla ja täytyy sanoa että kyllä sen jo raketiksi voi lukea.Ei se nyt niin raketti ole. Tuskin menee kauheesti paremmin kuin tuo sun XJR. Teho-paino suhde taitaa olla melko sama kummassakin.
XJR:llä on taatusti parempi ajaa. V-Max on vanhanaikainen ja kankea vetää.
Itte oon ajanu kummallakin ja ottasin ilman muuta XJR:n.
suosittelen fasua!!!sporttinen,tehokas,matka-ajoonkin soveltuva ja eikä ajo-ominaisuudetkaan lopu iha heti kesken!taidan ajella vielä XJR :llä tulevan kesän tai "sitte toi tonninen fasu " tai jotakin
Joo toi tonninen Fasu on kyl vielä aika paljon parempi kuin XJR. Paukkuakin on aika mukavasti nakupyöräksi!suosittelen fasua!!!sporttinen,tehokas,matka-ajoonkin soveltuva ja eikä ajo-ominaisuudetkaan lopu iha heti kesken!taidan ajella vielä XJR :llä tulevan kesän tai "sitte toi tonninen fasu " tai jotakin
![]()
![]()
![]()
Voisin kuvitella, että kutiteltu 1500cc maxi on aika tykki!Itse olen ajanut vain aika reilusti laitetulla (1500cc) Max:lla ja täytyy sanoa että kyllä sen jo raketiksi voi lukea.Ei se nyt niin raketti ole. Tuskin menee kauheesti paremmin kuin tuo sun XJR. Teho-paino suhde taitaa olla melko sama kummassakin.
XJR:llä on taatusti parempi ajaa. V-Max on vanhanaikainen ja kankea vetää.
Itte oon ajanu kummallakin ja ottasin ilman muuta XJR:n.![]()
Hyväkuntoinen V-Max on myös markkinoiden ehdottomasti tyylikkäimpiä pyöriä, jos ei tyylikkäin, nimittäin siinä pyörässä on enemmän munaa kuin laivalastillisessa tupperware-pyöriä!!!
Valitettavasti perinteiseen mutka-ajoon ei Maxi käytännössä sovellu lainkaan joten oma valinta oli XJR. Kaksi tosi tyylikästä pyörää, vain hyvin eri tyyppisiä...
Testaamaan vaan!
Siis teknisesti parempi, mutta ei niin minkään näköinen! Jos ulkoisilla avuilla on merkitystä, ja luulisi olevan kun XJR ja V-Max kiinnostavat, niin Fasu ei ole mikään vaihtoehto, eikä oikea naku...Joo toi tonninen Fasu on kyl vielä aika paljon parempi kuin XJR. Paukkuakin on aika mukavasti nakupyöräksi!
Näin on.. Topikin aloittaja itse tuosta Fasusta kuitenkin vihjaili..Siis teknisesti parempi, mutta ei niin minkään näköinen! Jos ulkoisilla avuilla on merkitystä, ja luulisi olevan kun XJR ja V-Max kiinnostavat, niin Fasu ei ole mikään vaihtoehto, eikä oikea naku...Joo toi tonninen Fasu on kyl vielä aika paljon parempi kuin XJR. Paukkuakin on aika mukavasti nakupyöräksi!
Mutta mielipiteensä kullakin.![]()
Jaa? Multa vaan aikoinaan kaverit kyseli, että miten hitossa sä saat tuota ronntosaurusta tuotua noin lujaa mutkapätkällä. Kyllä se taipuu sekin, vaatii vaan aika jämäköitä ja määrätietoisia otteita ja oikean rengastuksen.Valitettavasti perinteiseen mutka-ajoon ei Maxi käytännössä sovellu lainkaan joten oma valinta oli XJR. Kaksi tosi tyylikästä pyörää, vain hyvin eri tyyppisiä...
Noh, vetelihän Mikkolakin Audi S1:llä hirveitä aikoja vaikka sanoi jälkeenpäin että oli ihan hirvee auto ajaa, tuskan hiki otsassa koko ajan. Pointti oli se että toiset pyörät istuu mutkiin kuin itsestään, toiset vaatii sitten niitä määrätietoisia otteita ja kokemusta. Minäkin ihan amatöörinä havaitsin tämän eron V-Max:n ja XJR:n välillä heti lyhyenkin koeajon aikana. Tekijämies nyt menee kovaa millä vaan...Jaa? Multa vaan aikoinaan kaverit kyseli, että miten hitossa sä saat tuota ronntosaurusta tuotua noin lujaa mutkapätkällä. Kyllä se taipuu sekin, vaatii vaan aika jämäköitä ja määrätietoisia otteita ja oikean rengastuksen.
Kyl se näin on... Ihan selkeä ero jopa 2004 ja 2005 tonnisissa Gixxereissäkin. Eli uudempi on paljon helpompi viedä mutkiin, vaikka vanhakin on pirun hyvä. Huomaa ihan selvästi kun ajaa niillä peräkkäin.Noh, vetelihän Mikkolakin Audi S1:llä hirveitä aikoja vaikka sanoi jälkeenpäin että oli ihan hirvee auto ajaa, tuskan hiki otsassa koko ajan. Pointti oli se että toiset pyörät istuu mutkiin kuin itsestään, toiset vaatii sitten niitä määrätietoisia otteita ja kokemusta. Minäkin ihan amatöörinä havaitsin tämän eron V-Max:n ja XJR:n välillä heti lyhyenkin koeajon aikana. Tekijämies nyt menee kovaa millä vaan...Jaa? Multa vaan aikoinaan kaverit kyseli, että miten hitossa sä saat tuota ronntosaurusta tuotua noin lujaa mutkapätkällä. Kyllä se taipuu sekin, vaatii vaan aika jämäköitä ja määrätietoisia otteita ja oikean rengastuksen.
Kyl sillä toistaseks on porukan mukana kestäny, mut totuuden nimissä: Välillä on kyl pelottanukkin aika perkeleesti!Jaa? Multa vaan aikoinaan kaverit kyseli, että miten hitossa sä saat tuota ronntosaurusta tuotua noin lujaa mutkapätkällä. Kyllä se taipuu sekin, vaatii vaan aika jämäköitä ja määrätietoisia otteita ja oikean rengastuksen.Valitettavasti perinteiseen mutka-ajoon ei Maxi käytännössä sovellu lainkaan joten oma valinta oli XJR. Kaksi tosi tyylikästä pyörää, vain hyvin eri tyyppisiä...