Ikävä kyllä, tuosta on muodostunut se perinteinen pakokeino, siis siihen jos joku heittää vähänkään kysymystä / vastakaneettia perään.
Vastaa nyt toki noihin mun esittämiin kysymyksiin. Ei mitään perinteistä "et ymmärtänyt mun loistavasti piilotettua sarkasmia". Kerro lisää sun R1-kokemuksesta. Voidaan miettiä porukalla, mikä on mennyt vikaan? En oikein usko tuommosen R1:n pelottavan semmoista kuskia mihinkään, joka on vähänkään sitä "sinkkiä" pitänyt kireällä.. se oikea käsi neuvoo sitä tonnistakin kohtuu hyvin.
- Sarkastisesti Teidän & tyhmä joka ei osaa avata näistä kryptisistä viesteistä niiden syvintä olemusta kaikessa sarkastisuudessaan.
Edit: ja jos ihan aikuisten oikeasti unohdetaan sarkasmit sun muut hienoudet. Sä et mielestäni tehnyt mitään muuta, kuin puollustit sitä omaa juttuasi samalla tässä ketjussa, kun suosittelit pyörää aloittajalle.
Nämä toistuu jokaisessa ketjussa, jossa joku pyytää apua pyörävalintaan. Joku kehuu tonnista, myönnettäköön että ei monesti kohtaa ketjunaloittajan tarvetta, varsinkaan se turbobusa
Samantien tulee joku puollustamaan pienempiä pyöriä. Tuo sama kaava toistuu aina ja aina vain.. sä nyt argumentoit kuitenkin sillä tavalla, että tartuin tuohon. Halusin vain kuulla ihan vilpittömästi, mikä tuossa R1:ssä pelotti?
Loppuun vielä pakko sanoa.. eikös me olla siinä mielessä samalla tasolla, että vaivaudutaan vastaamaan ja tietyllä tavalla puollustamaan sitä omaa valintaa? Turha siinä on minkään taakse piiloutua. Mä tykkään tonnisesta ja sä ilmeisesti kuussatasesta? Turha on kuitenkaan liikaa ruveta yleistämään ja kategorisoimaan ihmisiä ja foorumia.