Tää onkin mielenkiintoinen keskustelu, juuri tuossa samassa tilanteessa olin kuukausi sitten - mutta päädyin toiseen ratkaisuun kun sinä!
Eli kyykky oli saatava alle, josta sitten mielessä juurikin tuo Rytkönen tai tonninen Cebari vähän käytettynä oli vähän niinkuin mielessä jo päätetty, mutta vain koeajoja vailla (tähän asti 950 Supermotolla olin ajellut).
Sitten otin R1:n koeajoon. Helvatan hyvä ajoasento, makean näköinen peli kaiken kaikkiaan ja kehräsi hienosti... Mutta: eihän nyt hitto noita +9 kilon kierroksia pääse ollenkaan käyttämään tässä maassa! Motarille rampilta, kakkonen sisään +170 vauhtia, ei tuu mitään!
Tulin ihan mieleen, että näinköhän tuota nyt sitte ajelisi "varttiteholla" seuraavat vuodet...
Kävin sitten piruttain muutaman kusiaisen kokeilemassa, löytyihän se oma juttu!
Ajoasento on yhtä hyvä, ehkä vielä hiukan tiukempi (ei minua haittaa, päinvastoin), kiekkojakin pääsee käyttämään mukavasti (aijai kun toi 15kiloon kierrättäminen kuullostaa mukavalta, makuasia tietty), tulee varkain sellainen Rossi- olo, vaikkei mitään osaakaan, kun pääsee ajamaan, eikä vaan taluttelemaan... Jos nyt kukaan mitään tosta ymmärsi.
PS: Niin ja sai muuten ihan uuden sen vähän ajetun hinnalla...
Joka tapauksessa, toivottavasti ei tuu tästä mitää kilo vs kusiais vääntöä, kunhan vaan muistutin, et kannattaa testata tuokin vaihtoehto...
... Ellei tuo kyyditys sitten muodostu pääasiaksi - sitte se on taas eri juttu, eiks je