Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin täälläkinJa maksettu on![]()
Täällä ei kyllä selkiä edelleenkään.... Onko uudesta jäsenmaksusta tullut sähköpostia? Ainakaan mulle ei ole tullut mitään infoa...
Samoin...*Odottelee jäsenkorttia*
Kaikki tarvittava tieto ja liittymiskaavake löytyvät tältä samaiselta sivustolta RY osion alta.Moi
Miten tähän tähän seuraan pääsee jäseneksi?
laitoin mailin sivuiltanne mutta en vielä ole saanut vastausta
Onko mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa suoraan netissä esim
maksaa ko maksut etc..
Ystävällisin terveisin hasse
Laitetaan nyt vielä suora linkkikinKaikki tarvittava tieto ja liittymiskaavake löytyvät tältä samaiselta sivustolta RY osion alta.Moi
Miten tähän tähän seuraan pääsee jäseneksi?
laitoin mailin sivuiltanne mutta en vielä ole saanut vastausta
Onko mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa suoraan netissä esim
maksaa ko maksut etc..
Ystävällisin terveisin hasse
Tervetuloa mukaan!
Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5
Vuosikin on vielä 2004Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5![]()
Tuppaa menemään joillain vähän pitkäksi...Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5![]()