• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusien renkaiden liukkauden poisto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone-83-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jone-83- sanoi:
Etunen lähti luistamaan ja siltä se ainakin tuntui, että jalalla sa polkaistua sen verran pyörää pystyyn, ettei lähtenyt kokonaan alta, mutta siitä lähtien on pikkusen alkanut kuumottamaan toi uusilla renkailla ajaminen. Ei oikein luottoa l.öydy pakasta vedettyihin kumeihin.

no se on pääasia että ei menny nurin :D mut pidä ne jalat tapeilla tuollaisissa vauhdeissa..ei niistä apua ole..
:grin:

Mä olen aina pessyt kumin ennen alle laittamista. Hyvin on renkaat pitänyt.

Vasta vaihatin etugummin ja myyjä meinas että parisataa kilometriä pitäs ajella vähän varovaisemmin. nyt 80 takana

blackbullet sanoi:
niin, radalla se polvi voi vastata pitkäänkin asfalttiin ja liukuu siinä hyvin,ja voi auttaa. ihan eri asia on työntää jalka suoraan maahan tuosta 40 vauhdista käännyttäessä, jossa etunen on menettänyt pitonsa ja kuvitella sen antavan tukea, sekunnin murto osista kyse siitä kun kengän pohja maata koskettaa...seuraavaksi maassa on jo sitten paljon muutakin..siis sillä ei mitään tekemistä sen kanssa kippaako vai ei..
lonkkanivel voi tosin olla kovilla....
:grin:

Moi!
Mulla toi jalan maahan laittaminen kerran toimi!
Olin ekaa kesää motoristina ja risteyksessä käännyin vasemmalle hieman takaviistoon...Vauhtia ehkä 20-30kymppii.Oli mutkassa hiekkaa ja etupyörä lähti luistaa alta. No eikun rookiena jalka maahan:D. Hornetti pysyi pystyssä,mut kyllähän se koipeen vähän jysähti...:jippikaijee: Tais vaan käydä hillitön munkki:p

Koheltaja sanoi:
ContiAttack SM:ssä ei ole muottirasvaa renkaan pinnassa joten voi heti asennuksen jälkeen ajaa jalkatappi maassa. Muilla renkailla käyn hiekkatiellä ajamassa muottirasvat pois pinnasta.

Jännä urbaanilegenda tuo muottirasva. Ainakaan sillä rengastehtaalla, jossa itse olen käynyt, sitä ei käytetty.

Näinhän ne asiat muuttuu legendoiksi kun tekniset asiat yritetään muuntaa kansankielelle. Pahoittelen virheellistä tulkintaa, pyrin jatkossa olla parantamatta tapojani:grin:

Back