Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Busa ja zetori kuitenkin ovat niin möhköjä, ettei tavallinen tallaaja oikeasti hyödy noista "tehoista" yhtään mitään. Oma paska on korjattavana pässikolarin jälkeen, mutta hakkaa vakio busat ja zetorit suorituskyvyssä, mutta kardaanin vuoksi ei voi paljon muutella välityksiä. Ei ole tarvekaan, koska ei ole tarvetta kenellekään mitään todistella, enkä ole kertaakaan huippunopeutta edes koittanut. Mitä helvetin väliä sillä oikeasti on, mitä se maho lehmä suoralla kulkee tai se ruikkukukko voi hintelyyttään säästää tuhannesosasekunnin jolloin kierroksella. Eikö nyt oikeasti ihmisellä ole sen vertaa itsetuntoa, että uskaltaa ajaa oman näköisellä mopolla. Itse en halua ketjuihin koskea. Mopossa pitää olla joko remmi tai kardaani, tai sitten tosi söpö myyntimies puhumaan jotain toista.
Jotta ei menisi sössötykseksi, niin kyllä se on mahtavaa tuntea sutiminen kaarteessa ja nopea kaasuun vastaaminen. Ei ole mitään tekemistä nopean etenemisen kanssa, mutta itse tykkän juuri suditella ja sladitella kaikkein eniten.
Itse oikesti haluaisin F800 Moton toiseksi pyöräksi, mutta kun ei ole olemassa ainakaan vielä.
Olet kyllä oikeassa tuon arvon säilymisen suhteen13850 euroa uudesta, ja vm -00 maksaa edelleen noin kymppitonnin??? Seetana, kohtahan käytetty maksaa enemmän kuin uusi...
Huomasin myöskin tuon hinnoittelun joten päädyin ostamaan 4v takuilla uuden13850 euroa uudesta, ja vm -00 maksaa edelleen noin kymppitonnin??? Seetana, kohtahan käytetty maksaa enemmän kuin uusi...
Bemari K1200S on kyll hienoimmasta päästä pyörä, mutta bläkkäreitähan saa melkein 2 samalla rahalla kuin Bemun.Mitä helvetin väliä sillä oikeasti on, mitä se maho lehmä suoralla kulkee tai se ruikkukukko voi hintelyyttään säästää tuhannesosasekunnin jolloin kierroksella. Eikö nyt oikeasti ihmisellä ole sen vertaa itsetuntoa, että uskaltaa ajaa oman näköisellä mopolla. Itse en halua ketjuihin koskea. Mopossa pitää olla joko remmi tai kardaani, tai sitten tosi söpö myyntimies puhumaan jotain toista.
Mietin että haluaako Honda ihan oikeasti kilpailla BUsan ja Zetorin kanssa jostain tehokkaimman ja nopeimman matkapyörän tittelistä ?Itse juttelin kanssa mp-messuilla Brandtin poikien kanssa ja niillä oli ihan samat jutut siellä. Eli V5-koneella pelaavaa 800 cc myllyä nekin puhuivat tulevaksi.
Ei todella enää kuulosta vehkeeltä, joka kilpailee Busan ja Zetorin kanssa...![]()
Oletko ajanut Busalla sen verran että voit verrata jakkaroita? Bläkkärin jakkarastahan tarinoimme joskus loppukesästä viime vuonna.Itsellä oli 2 kesää Bläkkäri ja olihan se hieno peli. Laatu on tosi hyvä (ongelmattomuus) ja tehoakin on. Vaihdoin kuitenkin busaan. Kaipasin särmää enemmän. Jos busa ei tunnu pidemmän päälle hyvältä, voi kyllä palata bläkkäriin. Kumpikin hyvä![]()
Jep. Kun tarkemmin katsoo, niin tuollakin jutulla on päiväys 12.4.2002http://www.motorradonline.de/news/honda--neue-cbr-1200-xx-blackbirdwie-geht-s-sister-x.446.htm
Saksan kieltä en tunne mutta tuollakin puhutaan 1200 v5 xx vekottimesta.
TOMTOM
No tuossa kerrotaan projekteista, mitkä eivät realisoituneet...