• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusia renkaita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NinjaXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs osteeleko tääl oleva porukka renkaita talvella siis kesää varten varastoon? Ninjaan ostin talvihinnalla yhden Maxxis Supermaxx ja yhden Metzeler Z6 takarenkaan 180/55/17 ja eteen yhden Metzelerin Z4 120/60/17 ! Hinta oli mun mielestä ihan kohdallaan näin talvella 350 Eskoo koko satsi
033102bebe_1_prv.gif
! Niin ja sit viel et missä niitä kannattaisi säilyttää nää pari kk?
confused_orig.gif
Pakko se on jostain koittaa vähän ees säästää
crazy.gif

Kimppatilausta odotellaan. Z6 180/55:lle olisi tarvetta. Renkaat säilytetään tietenkin "viileässä, pimessä ja kuivassa", niin kuin kaikki tuoretavara...
wink.gif

fiksumpi ehkä ostas varastoon nii olis sit ku tarviis..mut henk.koht ostan sitte ku huomaan että se on jo kalju
wink.gif
ja yleensä se on tossa kesken lomakauden parhaana ajohetkinä..mikäs sen mukavampaa ku viedä mopo sillon nakin vaihtoon
withstupid.gif

Juupajuu. Tost säilytyksestä viel ku mä aattelin antaa renkaat velipojan kahdella pojalle 4v & 2v niin saisivat niitä pyöritellä, niin pysyis ainaski kunnossa
omg.gif
! Mut sit aattelin et nehän on pian ihan sileenä kaikki, kun ne oikeen niil rupee leikkiin ni sit ei oo pintaa kesällä enää olleskaan
confused_orig.gif
No ei hauskoja poikii
062802moto_prv.gif
mut jos ei täl kertaa anneta niitä niille
buttrock.gif
Pyöritellään ite niitä aina ku tekis mieli lähtee ajeleen
wink.gif

No ootellaan kimppaan asti sit tilataan, viime kaudella 250€ satsi Diablot
tounge.gif
Mistäs kimpasta tässä on kyse? Nuo diablot ei kuulosta pahan hintaiselta, jos tilaukseen mahtuu mukaan niin kiinnostaisi.  
lookaround_orig.gif
Eiköhän Italo kimppatilausta ala puuhaamaan kasaan kohtapuoliin (ORG webshopin nimissä), viime vuonna tais olla tammi-helmikuuta ku tilattiin tavarat, ja ne tulikin hyvin ennen kauden alkua
062802moto_prv.gif
Eikä hintakaan ollut päätähuimaava.

Ois tarkotus Diablot tilata ennen seuraavaa ajokautta. Saksanmaalta. Sikäli sääli, että etusella ajelis vielä kummasti toisetkin viistuhatta, mutta menköön saattana...

Tarkoitus ois osallistua johonkin kimppaan ja tilata tuolta meren takaa mitä luultavammin molemmat renkulat.

Ois tarkotus Diablot tilata ennen seuraavaa ajokautta. Saksanmaalta. Sikäli sääli, että etusella ajelis vielä kummasti toisetkin viistuhatta, mutta menköön saattana...
Älä ainakaan heitä roskiin! Vähävarainen opiskelija ottaa ilomielin vastaan vähän ajetun etugummin. Maksaisinkin jotain, jos vain suinkin voisin.
wink.gif
Kyllä mä aattelin että säästän vanhan eturenkaan. Tai sitten myyn nimelliseen hintaan. Vaikka siihen hintaan mitä tulee mun osuus olemaan postikuluista, kun uudet munkit on Suomessa.
wink.gif
"There´s no such thing as free lunch." (En tiiä sopiko tuo vimonen lause tähän mut siinäpä se nyt präntättynä seisoo...
tounge.gif
)

Vaikka siihen hintaan mitä tulee mun osuus olemaan postikuluista, kun uudet munkit on Suomessa.  
wink.gif
"There´s no such thing as free lunch." (En tiiä sopiko tuo vimonen lause tähän mut siinäpä se nyt präntättynä seisoo...
tounge.gif
)
Mmm, munkkeja! Niinpä, opiskelijalounaskin maksaa huikeat 1,90...!
crazy.gif
tounge.gif

Liian kuluneella renkaalla en enää jatkossa viitsisi ainakaan kauas ajella, niillä kun on minun käytössä taipumus puhjeta...

ostelin jo tuolta mp-tuen syysalennuksesta ainoan jäljelle jääneen etukumen. vielä tarvis pari takasta ja miksei yks etunenkin..

noh, ne saan omia väyliäni pitkin.'

kumio nakkio.

Onk nyt talvi? Mää nähkääs ostin tänään uuden etugummin. Ajamalla pajalle ja takas...
tounge.gif

biggrinsanta.gif
Saatan ostaa talvella satsin varastoon samalla, jos/kun kamut tilaa Saksasta. Yleensä renkaat tulee hankittua liikkeestä suoraa alle ja ajoon...

Back