• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi yamahisti joukossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja känkkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve,

Tulipa siis ostettua hopea/keltainen vm.-97 thundercat viime vkonloppuna ja nyt kehtasin tännekin rekkautua.

ps.
Hakusessa olisi vaihtopleksi, ku pyörässä on nyt kiinni semmonen sininen(lue:kamala) touringpleksi ja ehkäpä myös pienemmät etuvilkut. Jos joku tietäjä osaisi neuvoa, mistä liikkeistä moisia kannattaisi katella.
Muutkin Tcat-aiheiset kommentit tervetulleita.

-tos
bowdown.gif

Paljon onnea uudelle pyörälle. Olet tehnyt hyvän valinnan pyörän suhteen sille
033102beer_1_prv.gif
. Ja tervetuloa joukkoon...

Tervetuloa !
062802jumpie_prv.gif
siis loisto pyörän valitsit, ja vielä hyvän vuosimallin..
bowdown.gif

Vaihdoin heti vilkut pienemmäksi.. löytyy joka mopokaupasta.. tai nyt kun on aikaa niin tsekkaa netistä...

Ostin omaani (mikä oli muuten ihan saman värinenkin
062802jumpie_prv.gif
) savuplekesin helsingistä eräästä liikkeestä, mutta pääasia on että se muovi tuli tälle "trokarille" Louis:lta. Se oli aika sika halpa jos vertasi muihin toimittajiin. Puhuttiin kuitenkin koko ajan samasta Puig:n pleksistä. Mielestäni se sopi savuna tuohon väristykseen enemmän kuin hyvin.
Porukka on kovasti kehuskellut Louis:lta tilaamisen helppoutta ja nopeutta eli tutki www.louis.de, jos vaikka vielä olis luetteloissa.

Jep, onnittelut pyörän hankinnasta. Itse ehdin ajaa jotain 5000tkm catilla , ja mieleen jäi ainakin että sen kulutus lukemat on mukavan pieniä
smile_org.gif
toisin kun R6sen

Jees, tuo puig:n pleksi näyttää aikas hyvältä tuolla louisin esitteessä. Mahtaisko sulla olla kuvaa miltä se näyttää kissassa?

Ja välittääkö se eräs helsinkiläisliike niitä, vai oliko joku erikoisspesiaali keissi?

On mulla kuvia mut en osaa niitä tänne laittaa
nixweiss.gif

Joo tämä liike omalta osaltaan välittää Louis:n tavaraa. Liikkeen nimi on muuten Suomen MP-palvelu. Jakaa mielipiteitä näilläkin palstoilla mut kohtuudella olen ko.liikkeen kanssa itse pärjännyt.

Tervetuloa! Itsekin olen ajellut cat:llä puolitoista kesää, eikä mitään valittamista ollut...tosin tehojahan on aina liian vähän!
biggrin.gif

Katselin T-cattia ihaillen itsellenikin viime kesänä! Fazer tuli sitten kuitenkin otettua, turvallisemman oloinen oli ostohetkellä. Hyvännäköinen pyörä.

Back