• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi V-max kiinnostaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ankkalinna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla kans ~ 10 000km mittarissa, ja todella tyytyväinen olen ollut.

Ajokausi tosin jatkuu vielä, pakkohan näinä syksyn pimeinä on jotain valopilkkujakin elämässä olla! Tosin hiukan täytyy tuon kaasun kanssa olla todella tarkkana...
wink.gif

Isomman tankin toi vaatisi, ja onneks sellainen on Saksassa tarjollakin.(21 litraa) Joten eiku siihen säästämään, ja siinä sivussa vähän muutakin moddia kehiin talven aikana. Jos ei muuta, niin ainakin väriä pintaan = Lisää mustaa!

Katseenkääntäjä & keskustelun avaaja tuo malmikasa on vailla vertaa. Niin isojen, kuin pikkuihmistenkin kanssa. Viimelomilla joutu repeen täysin, saunaolusten hakureissulla lähikauppaan... Täräytin pihaan, jossa oli lauma pikkukosseja. Siinä ne haavi auki toljotti, ja ku sain kypärän pois päästä ni rohkein kysyi... "Ootko sä se Ghost Rider?".

Helevetti että nauratteli. Juu-u, Ghost Riderkin tarvii kylmää olutta... ettei liekit käy niin kuumina =)

biggrin.gif
HAUSKAA JOULUA
biggrin.gif

ja parempia (?) ajokelejä 2011...

ei taida perskeles päästä huomenna ulos tallista, perinteiselle jouluajelulle, tie on kyllä kuiva, mutta mittarissa on -28c...

heh.
inlove.gif
tulipas leikittyä...

tallinperältä valot pois, pata tulille ja sitten HANAA...
sikasiistit 30cm SINISET liekit tulee putkista kun päästää kaasun, bubumbum...

voi fidd, tulis jo kesä...

taidan tehdä videon yubeen...

tosiaan hauskat joulut ja
033102beer_1_prv.gif
varovasti mutta syödään hyvin...
thumbs-up.gif

Jaahans...
tounge.gif

Ompa sitä pitäny itekkin laittaa tuo "dragsteri" tallissa tulille vähän väliä. Tulis jo se kevät ni pääsis pirun sarviin kiinni taas!!!
buttrock.gif

Teeppäs juutuuppiin clippi, ni pääsee tässä jouluyön kunniaksi pikkukännissä filisteleen!
wink.gif

HYVÄÄ JOULUA & jatketaan samoja kujeita ens kesänä ku viimeisenäkin. Torstaisin Aurajoen rantaan ja sitä rataa!

biggrin.gif
dragsteri joo...
biggrin.gif

et oo säkään siis vaihtanu mopoa...

mulla on käytynä läpi pahin vaihtokriisi ducatin multistrdan ja diavelin kautta 1600 gtl;ään...

mutta sit yx tuttu automyyjä pudotti todellisuuteen kysymällä: haluux oikeesti vaihtaa toyotan alfaan,eli ostaa ongelmia, ja bemari on bemari kaikilta osin...

pisti hiukan miettimään ,ongelmattoman kesän jälkeen...

joten rakennellaan nyt sitten tätä maulla ja maltilla, ja ajellaan taas kesällä...

pitänee opetella laittamaan videoita nettiin...

No en todellakaan ole vaihtanu juu. Tuo nykyinenkään ole lähelläkään sitä mitä siitä olen suunnitellut, joten laittamista riittää.

Lisäksi mun mielestä mopossa pitää olla sitä kuuluisaa munaa... Ja tuossa sitä on niin helekatisti enemmän ku missään muussa, että ei vaan tule vaihtokuumetta. Lisää pyöriä talliin, siinä olisi vaihtoehto tietty... Mutta tyyristä on sekin lysti, ja se on modauksesta kaikki sitten pois.

Joten, näillä mennään... ja niin perkuleen tyytyväisenä ku vaan mopoonsa saattaa olla!
inlove.gif

Joo, ja ajettavuus meneekin sitte ihan vituralleen tuollasella takanakilla. Sama vaihtaa sitte koko pyörä, kunnon HD alle vaan... ja "nauttimaan" esimerkiksi!

Mä luulen että se on max. 240 minkä tuohon viittii laittaa, sillä se taittuu vielä jotenkuten, vaikka toki huonommin jo ku vakiona.
sad_orig.gif

biggrin.gif
kunnon HD alle vaan... ja "nauttimaan" esimerkiksi!
biggrin.gif

onhan siellä toki kapeampiakin, mut toi on komee...

biggrin.gif
v-max touring  
biggrin.gif

22 litran tankki 1200€... pääsis jo melkein 300 km...  
062802jumpie_prv.gif
Juu, tämä olis kyllä asiallinen hankinta! Uskaltais lähtee jo pitemmillekkin reissuille.  
thumbs-up.gif

Ja onhan se paksu takanen komea. Mutta ku tämä malmikasa on normirengastuksella ihan oikeasti yllättävän hyvä ajaa kokoisekseen, ni ei viitsis pilata pelkän ulkonäön takia...

Ne pyörät on sitte erikseen mitkä ei ole ikinä ajo-ominaisuuksia nähnykkään, niissä se on se ja sama millä rengastaa.
Laittaa vaikka sellasen "hienon" autonrenkaan taakse... Etuseksi sellanen sirkkelinterän paksunen rinkula, ja niin kauas horisonttiin ku vaan uskaltaa.
wink.gif

Ei ole vaikea päätös...

Diavel on kuin liikaa joulukinkkua syöny Suzuki Gladius. Turhan muovisen olonen köntti, kertakaikkiaan. Mutta selittää tietysti siinä osaltaan ton keveyden.
Lisäksi siitä puuttuu 2 pyttyä & 500 kuutiota...

Varmaan ihan kiva, ei siinä mittään... Mutta kun se "jokin" puuttuu , niin se puuttuu!

cool.gif

biggrin.gif
mennään ihan eri suuntiin
biggrin.gif

ei toikaan paha oo...

mä just naputtelin bling osa tilausta nettiin , piti ostaa hiukan kromia möykkyyn ,mutta sitten kaveri soitti ja myi mulle sen kuntopyörän , ja tilaus laitettiin jäihin, toistaiseksi...

mitäs mieltä muuten olet ,jos tota takapäätä pudottais pikkasen...

ois paremman näkönen ,mut millanen ajaa?

tuutteko la messuille?

Messuille piti tulla, mut on töitä nyt niin kamalasti ettei kertakaikkiaan taivu semmoseen. Plaah!

Juu, ja jokainenhan sitä tekee makunsa mukaan! Mä lisään mustaa, sitä mukaa mikä silmään näyttää hyvälle  
wink.gif

Oon itekkin miettiny tuota perän pudottamista, keulaahan mä olen 5mm pudottanu. Voishan sitä ainaki kokeilla, ei maksa paljoa ja takaisin saa jos ei tykkää!  
033102beer_1_prv.gif

Tiedätkö muuten missä sais maalauttaa nuo alkukäyrät mustiksi, silleen että se kans pysyy?
Hirveen kuuminahan nuo ei edes käy, kun on toi suojus tossa vaan se mikä näkyy. Ite putki saa olla minkä värinen tykkää kun se ei näy.

biggrin.gif
oisko joku pintakäsittelyfirma...
biggrin.gif

täälläpäin on toi piiroinen joka tekee pulverimaalauksia ja vaikka kuparoinnin jos haluut
thumbs-up.gif

pulverimaalaus käsittääkseni pysyy ,mutta myös kestää lämpöä..

saa korjata jos olen väärässä...(mutten ole)
nixweiss.gif

240 takanen ja leveempi vanne näyttää kyllä heti paremmalta kun vakio.
Näinhän se on. Mutta täytyy muistaa, et se meinaa myös vakiohaarukalla kardaanin suojan poistamista haarukan sisäpuolelta. Mikä ei näin maalaisjärjellä ajateltuna ole kovinkaan hieno idea, ottaen huomioon nämä tän maan "hienot" ajokelit.

Ainoa pitkällä juoksulla järkevä vaihtoehto on ostaa OTECilta koko haarukka + vanteet. Ja se ei olekkaan sitten ihan halpaa lystiä se! Vaan tietty, onko tämä harrastus muutenkaan?
wink.gif

Back