Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
,jokainen tekee mopostaan oman näköisen,eikä tuokaan yksilö tule säästymään muutoksilta
se on varma.![]()
Edellinen pyörä koki myös joitain muutoksiaja sama on tälläkin edessä...,se ei vain itse tiedä sitä vielä![]()
![]()
Tuolta löytyy kuvia edellisestä,eikä viimeisimmät muutokset edes näy tuossa kuvasarjassa :
http://kuvablogi.com/nayta/1064397/
ps.Kyllä ÄIJÄ PYÖRÄN määritelmä on se 200hv,paino 300kg ja häijy ulkonäkö...rataominaisuudet ja tuulenvastus eivät kuulu Äijien keskusteluihin,vaan niistä puhuvat neitiperseet kireissä nahkapuvuissaan.....
Jep, Jaulis on rock.Yksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
,jokainen tekee mopostaan oman näköisen,eikä tuokaan yksilö tule säästymään muutoksilta
se on varma.![]()
Edellinen pyörä koki myös joitain muutoksiaja sama on tälläkin edessä...,se ei vain itse tiedä sitä vielä![]()
![]()
Tuolta löytyy kuvia edellisestä,eikä viimeisimmät muutokset edes näy tuossa kuvasarjassa :
ps.Kyllä ÄIJÄ PYÖRÄN määritelmä on se 200hv,paino 300kg ja häijy ulkonäkö...rataominaisuudet ja tuulenvastus eivät kuulu Äijien keskusteluihin,vaan niistä puhuvat neitiperseet kireissä nahkapuvuissaan.....
Ps. On se kyllä tollaiseen neitiperseilyyn verrattuna kunnon äijämeininkiä ku goret päällä suttautetaan parkkipaikalla. Pääasia kuitenkin ettei keuli ympäri, jos unohtaa vaikka pitää etujarrun pohjassa...![]()
Älä juo niitä kaikkia siidereitä,koska aamulla masussa myllertää ja äiti on kuikkunen,kun menet aamupalalle syömään niitä lempimurojaYksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
se on varma.![]()
![]()
Ps. On se kyllä tollaiseen neitiperseilyyn verrattuna kunnon äijämeininkiä ku goret päällä suttautetaan parkkipaikalla. Pääasia kuitenkin ettei keuli ympäri, jos unohtaa vaikka pitää etujarrun pohjassa...![]()
Proto-tyyppi kiertää suomea nyt ja 28 pyörää on kuulema myyty tänne härmään....Kävin jo tänään kuolaamassa uutta maksia. Magee peli on![]()
Juu, miekin luulin että jo jouluksi olisit saanut. No kuha enne kesää tuleeNo,helmikuu on toimitusaika tälle mun mosalle,joten näillä tiedoilla mennään![]()
Jep. V-max on myös rock. Suurin osa niiden harrastajistakin on rock. Ainoastaan nuo kunnon äijät on pop.Jep, Jaulis on rock.Yksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
se on varma.![]()
![]()
Taitaapi olla helmi-maaliskuun vaihtees jäärata kisat vmaxeilla Haaparannas tai jossai siin lähettyvil, sinne vaa ihmettelemääJep. V-max on myös rock. Suurin osa niiden harrastajistakin on rock. Ainoastaan nuo kunnon äijät on pop.
Jos haluaa nyt kuitenkin olla äijä, niin laittaa vaikka jääspeedway piikit alle ja kanttailee jäällä maxilla. Ihan hauskaa hommaa. Onnistuu vaikka nahkapuku päällä, jos ei liikaa kiristä ohimolta. Sitten saa suttailla, tosin saattaa hieman keulia... Ihan kivaa, vaikka onkin varmasti poikasten hommaa. Näytti siitä muutama pappakin innostuvan.
OK,näillä ohjeilla mennään tämä talviAinoastaan nuo kunnon äijät on pop.
Jos haluaa nyt kuitenkin olla äijä, niin laittaa vaikka jääspeedway piikit alle ja kanttailee jäällä maxilla. Ihan hauskaa hommaa.
Hou hou, jäärataa on tullut jyystettyä aikoinaan ja sillon nahka ja teryleeni oli rock, Takin selkäpuoli on ruusunastojen reittämä - hauskoja muistoja menneiltä ajoilta...Jep. V-max on myös rock. Suurin osa niiden harrastajistakin on rock. Ainoastaan nuo kunnon äijät on pop.Jep, Jaulis on rock.Yksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
se on varma.![]()
![]()
Jos haluaa nyt kuitenkin olla äijä, niin laittaa vaikka jääspeedway piikit alle ja kanttailee jäällä maxilla. Ihan hauskaa hommaa. Onnistuu vaikka nahkapuku päällä, jos ei liikaa kiristä ohimolta. Sitten saa suttailla, tosin saattaa hieman keulia... Ihan kivaa, vaikka onkin varmasti poikasten hommaa. Näytti siitä muutama pappakin innostuvan.
*REPS*Yksi piirre on myös ollut vahvasti esillä näillä äijäpyörillä ajavilla. Vaatii nimittäin kunnon äijän puikkoihin ettei rupea vituttamaan ku pikkupojat neitiperseineen, näppäilee muovimopopoilla etutassu ilmassa ohi 180 km/h vauhdissa, samalla kun äijä roikkuu möhkön sarvissa woblauksen vietävänä. No, toiset pystyvät ajamaan äijämopoilla siinä missä muoviluodeillakin... Ilmeisesti mahtuvat pukuun millä voi ajaa kummalla vaan... Vai mistä moinen avarakatseisuus johtuisi. Iästä ei ainakaan tunnu johtuvan.Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!
se on varma.![]()
![]()
Saa nähdä pääsekö ihmettelemään. Jos kuitenkin ajelis vaikka renkaita sisään kaverina noille papoille, moisiin bileisiin. Pääasia ettei ruotsin pojat pääse yllättämään, oulussa ei ainakaan vielä ollut paljon sanomista...Taitaapi olla helmi-maaliskuun vaihtees jäärata kisat vmaxeilla Haaparannas tai jossai siin lähettyvil, sinne vaa ihmettelemääJep. V-max on myös rock. Suurin osa niiden harrastajistakin on rock. Ainoastaan nuo kunnon äijät on pop.
Jos haluaa nyt kuitenkin olla äijä, niin laittaa vaikka jääspeedway piikit alle ja kanttailee jäällä maxilla. Ihan hauskaa hommaa. Onnistuu vaikka nahkapuku päällä, jos ei liikaa kiristä ohimolta. Sitten saa suttailla, tosin saattaa hieman keulia... Ihan kivaa, vaikka onkin varmasti poikasten hommaa. Näytti siitä muutama pappakin innostuvan.![]()
edit: siis jääkiihdytys
Eihän tuo mahdoton ajatus ole ajaa tuota kyseistä peliä myös jäällä,mutta jonkseenkin outo vaatimus,kun puhutaan ÄIJÄPYÖRISTÄJep. V-max on myös rock. Suurin osa niiden harrastajistakin on rock. Ainoastaan nuo kunnon äijät on pop.
Joo, ja kyseessä siis takapyörä-arvot. Ja jenkkiyksiköillä. Eurooppalaisilla yksiköillä 176,7 PS (metric HP) ja 153 nm.Joulukuun Cycle Worldissä on testi pyörästä ja samalla testasivat luonnollisesti myös suorituskyvyn.
1/4 mile 10,26 sec. @ 135,80mph
0-30 mph 1,3 sec.
0-60 mph 2,7 sec.
0-90 mph 5,0 sec.
0-100 mph 5,9 sec.
Top speed 138 mph
174,3 hevosta ja 113 vääntöä.