Sain vahvistuksen,että joulukuussa saan omani
Montakohan noita tulee Suomeen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voe vitalis, että käy kateeksi. Onneksi olkoon uudesta pyörästä näin etukäteen.Sain vahvistuksen,että joulukuussa saan omani![]()
![]()
Juuri näinNo kai se on selvää, että ekana ku tuommosen hankkii ni putket menee uusiksi, samoin suoraa stongaa joutuu pulttaamaan jne jne. Hyvin harva vehje on valmis mun silmään heti tehtaalta. Itse asiassa kun miettii, ni ei yksikään mopo... Aina niistä viilattavaa löytyy.Aihioksi tuo kuitenkin on MAHTAVA!![]()
Saat anteeksi,ole hyväLisäksi äijäpyörien huiput on rajoitettu 220km/h...
![]()
Kiitos ja anteeks... Onhan se omalla tavallaan vaikuttava. Ainakin iso.
![]()
sanoi:240km/h turbo rocketilla oli suoraa hulluutta
No ehkä siksi et kun Äijäpyörillä vedetään kuitenkin sellai miehekkäässä asennossa eikä kyykistellen kuin h#mot niin kyllähän tollanen reilu 65 m/s ilman-nopeus rintaan alkaa jo tuntumaan. Vaikka eihän toi ole kun tuplasti hirmumyrskyn raja...sanoi:240km/h turbo rocketilla oli suoraa hulluutta
Jaa kui?
ps.Kyllä ÄIJÄ PYÖRÄN määritelmä on se 200hv,paino 300kg ja häijy ulkonäkö...rataominaisuudet ja tuulenvastus eivät kuulu Äijien keskusteluihin,vaan niistä puhuvat neitiperseet kireissä nahkapuvuissaan.....
+1ps.Kyllä ÄIJÄ PYÖRÄN määritelmä on se 200hv,paino 300kg ja häijy ulkonäkö...rataominaisuudet ja tuulenvastus eivät kuulu Äijien keskusteluihin,vaan niistä puhuvat neitiperseet kireissä nahkapuvuissaan.....Kjeh, kjeh, aika nappiin kiteytetty![]()
![]()
![]()
![]()
ONNEA VAAN PIRUSTI KAIKILLE UUDEN V-MAXIN TULEVILLE OMISTAJILLE!![]()
Nooh,näin jälkeenpäin voisin kuvitella,että tuolla 60-litraisella Haltin kyttyrällä voisi olla jotain tekemistä tunteeseensanoi:240km/h turbo rocketilla oli suoraa hulluutta
Jaa kui?
-ketjuun....Onnea mahtavalle pelille!!! Vaikka itse ajelen täysin erillaisella pelillä nykyään (matkaenska), niin kyllä tuo on minun silimään, kuin hattaralla kuorutettua suklaata. Tuosta ei enää peli komene ja katseet kääntyy varmasti. Jos tuut joskus vastaan, niin pysäytän sut, jotta saan ihastella lähempää. Älähän innostu, tarkoitin pyörääSain vahvistuksen,että joulukuussa saan omani![]()
![]()
Milloin jätit oman "tarjouksen" netin tilauspalveluun ?Tuli viesti Konekeskolta että 2009 on myyty jo loppuun ja laittavat vuoden 2010 varauslistalle. Tietenkin jos peruutuksia sattuu voin saada vapautuvan Maxin. Ensi tietojen mukaan Suomeen on tulossa n. kymmenen kappaletta uusia Maxeja ensi vuonna.