Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Killa, onhan toikin ollut jo kädessä useemman kerran, kaikki letkut on taatusti kiinni... tuli tosta kommentistas kyllä mieleen, että voishan se pönttö olla saumasta halki, silmämääräisesti näytti kyllä ehjältä.Sellainen tuli mieleen, että olet varmaankin jo ensimmäisenä tsekannut sen airboxin alla olevan keruusäiliön sekä huohotusjärjestelmän letkut että ovat kaikki paikallaan, ehjiä eikä missään puristuksissa? Sieltähän sitä öljysumua muuten voipi levitä erityisesti kun moottorille annetaan leipää huolellisemmin. Ainakin se keruusäiiön ja airboxin välinen lyhyt letkunpätkä on aika lystikäs nyplätä paikalleen, jos ei satu olemaan gynekologi.Ainut vika jota en ole saanut korjattua on öljy"vuoto", muiden SP:den en ole kuullut vuotavan öljyä.
Eli mulla sotkee tuon sylinterien välin ja moottorin vasemman sivun.
Tämä vois olla ihan ok ajankohta, sopii mulle ainakin loistavasti!Jep,
Laitetaan miitinki vaikka Orgin Alastaron ratapäiville tämän kuun loppuun, jos paikkoja vielä on, eikä tosin kaikki välttämättä tahdo edes radalla ajaa.
Huomenna alkaa sitten kolmen päivän setti täällä kuumassa Gotlannissa.
Hedeik, mulla tuli säksättävä ääni juurikin noista pakoputkiston tiivisteistä... Olisko sama vika?
Jos PAIR järjestemäsä kaikki ei oo kunnossa, niin voi kai toikin säksättää...
Makso jotain 10-15€/kpl, pakoaukon tiivisteet ja sitten sen takakäyrän tiivisteet. Ettei oo mitenkään kallista, vaihtoon meni aikaa jotain 4 tuntia, samalla tosin vingutin pakokäyrien lähdöistä hitsaussauman matalammaksi ja asensin lambdalle kierreholkin kollektoriin.
Samat sanat, loma alkaa ensi viikolla ja tänäkin vuonna voisi osallistua - jos vaikka olisi runsaampi osallistujamäärä kuin viime vuonnaMulle ainakin sopii kuun loppupuolella noi kokoontumisajot... lomalla kuun puolestavälistä alkaen. Olis kyllä kiva saada iso nippu VTRiä kerralla samaan paikkaan.![]()
Alkaa emännys vaatimaan takapenkki paikkaa, niin taitaa olla vaihto edessä... Ja onhan toi pyörä kotonaan radalla enemmin ku rajotusten mukaan mutkapätkälläThe Stick, mikäs sulle nyt on tullut, kun näytti pyörä tulleen myyntiin...