• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi SP1/SP2/RC51 ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuhaV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Virosta komia Streetfighter SP1 halvennuksella: http://fin.auto24.ee/kasutat....ssing=1

eek.gif

Ostaisin, jos kätevästi sais kulkeentuun Suomeen ja hinta olis snadisti halvempi.
Ei noita kai koskaan voi olla liikaa
smile_org.gif

Dan kyle mainosteelee sivuillansa että viimeisiä viedään öhlinsin teleskoopeista kohta sp-hondiin...

Messuille tulossa ketään?

Mää haahuilen lauantaina ~10 eteenpäin alueella pari-kolme tuntia. Päällä punainen Hydrex-Honda Fleece, tai vaalea Honda Gresini / San Carlo takki. Ottakee kiinni jos näätte
wink.gif

p.s. Kannattaa tulla muulla kulkineella kuin omalla autolla. Tällä hetkellä liikenne on todella tukossa...

Väliin jää messut, mutta Hondatäytteinen viikonloppu edessä.

Pyörä on vielä sen verran kesken, että on parempi ettei tule uusia innovaatiota messuilta, muuten valmistuminen venähtää ja saattaa jäädä vaikka eka miitti väliin !

Onkos kukaan säätänyt venttiilivälyksiä tuosta vehkeestä? Todella lämpöisenä rapisi siihen malliin, että ehkä jotain pitää tehdä. Ajattelin että välykset voisi vähintään tarkistaa, mutta jos säädettävää löytyy, niin millähän keinoin se tehdään? Tai sitten ekosysteemien purun yhteydessä tipautan koneen pois, heitän sen Volkkarin konttiin ja käytän asiansa osaavissa käsissä. Shimmilevyläjänkään ostaminen ei hirveästi kiinnostaisi tuon homman vuoksi.

Tänään kolahti postiluukusta uusin Performance Bikes. Yllättäen sp on sarjassamme "The greatest v-twins ever made" ja Colin Edwardsin "The bikes that changed my life" osioissa. Toisin sanoen mukava omistaa jotain millä on merkitystä...  
cool.gif

Kesää odotellessa...

Voihan vidu! Olin sitten missannu tuon ratailmottautumisen startin ja myöhässä olen sitten kaikista keikoista mihin mahiksia olis ollu päästä... Mites nyt tyydytän ratatarpeet ensikesänä!!

Lap timeri ja muut kivat ratakamppeet vaan odottaa lumien sulamista...

Taidat Cosmo katella viime vuotisia ratapäiviä, tai sitten minä olen missannut jotakin, Gotlanti pitäis olla ainoa varattavissa oleva tälle suvelle tähän mennessä.

Taidat Cosmo katella viime vuotisia ratapäiviä, tai sitten minä olen missannut jotakin, Gotlanti pitäis olla ainoa varattavissa oleva tälle suvelle tähän mennessä.
Hah
tounge.gif
Oli vaan sopivasti nostettu etusivulle omalle paikalleen niin siitä se ajatus sitten lähti...

Mut pistä vaikka soittaen jos huomaat että saa ilmoittautua, olis kauhee paikka jos oikeesti noin pääsis käymään... Huohh...

Olipas näperrettävää, kun poistin viikonlopun aikana Flapper- ja pair-systeemit aiemmin mainitsemillani TPO-Partsin sarjoilla. Kummasti tuli lisää tilaa konehuoneen puolelle. Samalla ihmettelin, että millä ihmeellä japanialainen insinööri on saanut ahdettua tuon konehuoneen seudun niin jumalattoman täyteen kaikkea turhaa letkua ja murkulaa. Noh, jäihän tuosta projektista muistoksi laatikollinen ylimääräisiä osia. Nyt vaan odotellaan uusien tulppien saapumista (nekin piti sitten tilata Jenkeistä asti kun halvalla sai) ja rahan löytymistä isomman ja keveämmän suodatinkotelon ostoon alkuperäisen astmamallin tilalle. Tämän jälkeen voikin alkaa jo vähän kasailemaankin pakettia. Lisäksi vielä uudet 520 15/41 ketjut ja rattaat, niin voi alkaa kohtuu rauhassa odottelemaan kevättä. Nooh, tuohon päälle vielä pikku hipostelua...

BTW. Honda alastomana, how sexy is that?  
inlove.gif

inlove.gif
Mulla mopotin melkeen samassa jamassa
thumbs-up.gif

Mä vielä innostuin riisumaan etulokarin, sekä renkaat...

Ja juuri äsken palasin tallilta, olin asettanut mopottimen ilman muovi-osia pyöränosturille (taitaa olla mallia Motonet, koneen alta nostava malli) sekä tukenut mopon 3kpl kiristysliinoja (1 stongan yli kiinni, 2kpl takaata molemmille puolille)...

Ja kuinkas ollakaan, oli yhden kiristysliinan räikkä sitten pettänyt (liinat mallia halpahalli) ja mopotin livahtanut kyljelleen
crazy.gif
bawling.gif

Onneksi tästä selvittiin vain pelästyksellä, mutta aivan varmaan on, että heti huomenna liinat on korvattu kunnollisilla jotta vastaavalta sydänkohtauksen aiheuttajalta säästytään!!
idea3.gif
buttrock.gif

Ja vielä Offtopicina voisi laittaa tähänkin, että faijan CB750K (tuutti) VM -81 etsii nyt hyvää ja rakastavaa kotia
wink.gif

Tästä Hondasta saa kohtuu korvauksella itselleen komean klassikon!!
sport05.gif

Yksi kikka lisää pyörän tukemiseen on autopukit ( kartiomaisella rungolla, hammastettu korkeusäätö ), toimii pyörissä jossa on kaatumatatit kyllin alhaalla, tai sitten jalkatappien alle, riippuu kumpi pää pitää olla ylhäällä.

inlove.gif
Mulla mopotin melkeen samassa jamassa  
thumbs-up.gif

Mä vielä innostuin riisumaan etulokarin, sekä renkaat...

Ja juuri äsken palasin tallilta, olin asettanut mopottimen ilman muovi-osia pyöränosturille (taitaa olla mallia Motonet, koneen alta nostava malli) sekä tukenut mopon 3kpl kiristysliinoja (1 stongan yli kiinni, 2kpl takaata molemmille puolille)...

Ja kuinkas ollakaan, oli yhden kiristysliinan räikkä sitten pettänyt (liinat mallia halpahalli) ja mopotin livahtanut kyljelleen  
crazy.gif
bawling.gif

Onneksi tästä selvittiin vain pelästyksellä, mutta aivan varmaan on, että heti huomenna liinat on korvattu kunnollisilla jotta vastaavalta sydänkohtauksen aiheuttajalta säästytään!!  
idea3.gif
buttrock.gif

Ja vielä Offtopicina voisi laittaa tähänkin, että faijan CB750K (tuutti) VM -81 etsii nyt hyvää ja rakastavaa kotia  
wink.gif

Tästä Hondasta saa kohtuu korvauksella itselleen komean klassikon!!  
sport05.gif
Moi hei joo,

tttalja ja The Stick
olisko kummallakaan tuosta mopottimesta sellasta sivukuvaa, jossa on paikallaan rungossa oikeestaan vaan etuhaarukka, takahaarukka, moottori ja tankki...myös sellanen, jossa on paikallan myös taka-apurunko ja renkaat käy. Pääsisin vaan suunnitteleen seuraavaa lookkia pyörään.

Kiitoksia vaan jo etukäteen
smile_org.gif

Back