Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä on suzukinkin insinöörit jaappanissa kateellisia nuista vaimentajista
Mä passaan, ku ei Seurahuoneellakaan ollu enää henkilökunta hintasia huoneita vapaanaMessuille tulossa ketään?
Moroo, laittele sähköpostia tankista, hannuallan.stick@gmail.com.Hinnasta riippuen, minä voisin olla
+1Toisin sanoen mukava omistaa jotain millä on merkitystä...![]()
HahTaidat Cosmo katella viime vuotisia ratapäiviä, tai sitten minä olen missannut jotakin, Gotlanti pitäis olla ainoa varattavissa oleva tälle suvelle tähän mennessä.

Mulla mopotin melkeen samassa jamassaBTW. Honda alastomana, how sexy is that?![]()
Moi hei joo,Mulla mopotin melkeen samassa jamassaBTW. Honda alastomana, how sexy is that?![]()
![]()
Mä vielä innostuin riisumaan etulokarin, sekä renkaat...
Ja juuri äsken palasin tallilta, olin asettanut mopottimen ilman muovi-osia pyöränosturille (taitaa olla mallia Motonet, koneen alta nostava malli) sekä tukenut mopon 3kpl kiristysliinoja (1 stongan yli kiinni, 2kpl takaata molemmille puolille)...
Ja kuinkas ollakaan, oli yhden kiristysliinan räikkä sitten pettänyt (liinat mallia halpahalli) ja mopotin livahtanut kyljelleen![]()
![]()
Onneksi tästä selvittiin vain pelästyksellä, mutta aivan varmaan on, että heti huomenna liinat on korvattu kunnollisilla jotta vastaavalta sydänkohtauksen aiheuttajalta säästytään!!![]()
![]()
Ja vielä Offtopicina voisi laittaa tähänkin, että faijan CB750K (tuutti) VM -81 etsii nyt hyvää ja rakastavaa kotia![]()
Tästä Hondasta saa kohtuu korvauksella itselleen komean klassikon!!![]()
http://www.kolumbus.fi/koivupiha/nosturi.htmlYksi kikka lisää pyörän tukemiseen on autopukit ( kartiomaisella rungolla, hammastettu korkeusäätö ), toimii pyörissä jossa on kaatumatatit kyllin alhaalla, tai sitten jalkatappien alle, riippuu kumpi pää pitää olla ylhäällä.