kivasti päättyy. Nyt ajelemaan....Mihinkähän tämä päättyy.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kivasti päättyy. Nyt ajelemaan....Mihinkähän tämä päättyy.![]()
Kirjoittanut sadannen viestisi!PS: Miksi olen VIP-jäsen, mitä hyvää mä oon tehnyt![]()
Iltasanomien kanteen?Kirjoittanut sadannen viestisi!PS: Miksi olen VIP-jäsen, mitä hyvää mä oon tehnyt![]()
![]()
Saisittekohan alennusta, jos pistäisitte nämä kaksi ylitsevuotavan iloista tapahtumaa kimppauutiseen?
Otti kortin pois kun ostit mäyräkoiran... onneksi meille ostettiin kultainen noutajaJaa no hienoa että ostit, ite ostin mäyräkoiran. Ei kai täsä auta enää muutakun päiväkaljoja juoda kun nimismies viisaassa päässään päätti ottaa mun kortin 4kuukaudeks hyllylle....
juu itkuhan siitä tulee ja sit apina yleensä hommaa kaks gorillaa vetämään kaljan juojaa pataanMistähän sviiiiiiiiidusta saisin käyttöoppaan sekä korjausoppaan tuohon hilavitkuttimeen?vm.2003![]()
Jos gorilla juo apinan oluet niin tuleeko apinalle pahamieli?
Mutta ongelmana piileekin se, että apinalla ei ole kuin yksi kaveri joka on valkohäntäpeura.juu itkuhan siitä tulee ja sit apina yleensä hommaa kaks gorillaa vetämään kaljan juojaa pataanMistähän sviiiiiiiiidusta saisin käyttöoppaan sekä korjausoppaan tuohon hilavitkuttimeen?vm.2003![]()
Jos gorilla juo apinan oluet niin tuleeko apinalle pahamieli?![]()
no jos englanti ei tuota vaikeuksia niin tosta--->kirja suomeksi ei kai saa mistään?Mistähän sviiiiiiiiidusta saisin käyttöoppaan sekä korjausoppaan tuohon hilavitkuttimeen?vm.2003![]()
Jos gorilla juo apinan oluet niin tuleeko apinalle pahamieli?
Se riippuu täyttääkö tissit mopedin luokitukset.Mutta kumpi käy tuohon paremmin? Tissit vai delvac...![]()
tuo minun mopo ei kovin ronkeli oo tissien suhteen, melkein kaikki käy kuhan ne painaa kaikkine lisukkuineen alle 94kgSe riippuu täyttääkö tissit mopedin luokitukset.Mutta kumpi käy tuohon paremmin? Tissit vai delvac...![]()
Tännekkii on kultainen noutaja tulossa elokuun lopussaOtti kortin pois kun ostit mäyräkoiran... onneksi meille ostettiin kultainen noutajaJaa no hienoa että ostit, ite ostin mäyräkoiran. Ei kai täsä auta enää muutakun päiväkaljoja juoda kun nimismies viisaassa päässään päätti ottaa mun kortin 4kuukaudeks hyllylle....![]()
Ei ainakaan viel lappeenrannan motosunilla ollu...