Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhuttiin kolmesta viikosta. Itselleni sopi tämä, kun ekaan tiliin on juuri sen verran aikaa.milloin mahdollisesti tuote tulee sulle?
kovasti kiinnostaa miten tuo malli vähentää vastustusta moottoritiellä
omani on 600f -99.^^ Minkä vuoden peli sulla on? Oon ostamassa 600 F:ää vm. -05 ja siinä tulee pari ylimääräistä pleksiä mukana. Toinen niistä näytti ainakin mun silmään aika korkeelta. Enkä usko että mulla olis sille mitään käyttöä.
itse tilasin ebay ilman puig;n logoa hintaa oli posteineen huimat 17€Itse juuri tilasin täältä.
64,95e + posti, ei paha. Muualla sama pleksi 95-105e.
Ei ois antaa linkkiä?itse tilasin ebay ilman puig;n logoa hintaa oli posteineen huimat 17€Itse juuri tilasin täältä.
64,95e + posti, ei paha. Muualla sama pleksi 95-105e.
ja tuntuu toimivan siinä missä puig
Totaa... Tuo ei vissii oo tuplakupla?siinäpä olis
mung88
löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.
toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet
siinäpä olis
mung88
löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.
toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet
Eilen näin täällä Savonlinnassa juuri samanvärisen CBR:n kuin sinulla. Siinä oli mielestäni Puigin keltainen tuplakupla. Voin sanoa, että hyvältä näytti!se sopii hyvin tuohon sun pyörän ulkonäköön.
harmi vaan että se musta väri ei oikein sovi mun kelta-turkoosiin pyörään![]()