• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi pleksi CBR:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tungtung
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onko cebarille yhtään vaihtoehtoista pleksia?
itellä on vakiomalli ja kiinnostaisi löytää sellaisen pleksin jolla voisi vähentää tuota tuulen vastustusta?

milloin mahdollisesti tuote tulee sulle?
kovasti kiinnostaa miten tuo malli vähentää vastustusta moottoritiellä

^^ Minkä vuoden peli sulla on? Oon ostamassa 600 F:ää vm. -05 ja siinä tulee pari ylimääräistä pleksiä mukana. Toinen niistä näytti ainakin mun silmään aika korkeelta. Enkä usko että mulla olis sille mitään käyttöä.

sitä odotellessa
062802moto_prv.gif

Itella loytyy 07 cbr f:sta puiq tuplakupla savun varisena, mutta ei ole viela paassyt testaan vaikutusta originaaliin verrattuna kun 2kk reissusa ollu. mut ainakin omaan silmaan se sopi pyoraan hyvin, saattaa joku huono kuvakin loytya jos joku haluaa.

^^ Minkä vuoden peli sulla on? Oon ostamassa 600 F:ää vm. -05 ja siinä tulee pari ylimääräistä pleksiä mukana. Toinen niistä näytti ainakin mun silmään aika korkeelta. Enkä usko että mulla olis sille mitään käyttöä.
omani on 600f -99.
uskoisin, että oma pleksi on originaali.
ihan hienoa mutta olisi kiva saada sellainen joka ohjais tuulen pään yli

siinäpä olis
mung88

löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.

toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet

siinäpä olis
mung88

löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.

toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet
Totaa... Tuo ei vissii oo tuplakupla?
Lisäks, näyttäis olevan aika tumma. Näkeekös tuosta läpi?

Ei oo kyllä hinnalla pilattuja
omg.gif

siinäpä olis
mung88

mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja  satuin löytämään nekin uudet
smile_org.gif
hieno löytö
miten on toiminut?
eroaako se mitenkään originaalipleksistä?

tuplakupla se on.eri valmistajilla vaihtelee tuo muotoilu.väri dark eli ajaa ei kyllä nää sen läpi mutta kun ei aja leuka kiinni tankissa niin hyvin näkee yli.

saisko tuosta mitään selkoa kuva

miten sen eron puig:iin nyt sanois muotoilu en karkeempi eli jyrkemmät kulmat kun puig mutta ihan tuplakuplan idea siinä on nostaa keskeltä ja hartioihin päästää tuulen.
lisäksi mitä r6 puig tuplakuplaa livenä kattelin niin noste osuus alkaa heti nokalta kun tuossa se "patti" alkaa n.puolessavälissä lasia.

muita värejä ei ole saatavilla kun kyselin heiltä

ja homma pelas hienosti 1vk ja tavara kotona.

se sopii hyvin tuohon sun pyörän ulkonäköön.
harmi vaan että se musta väri ei oikein sovi mun kelta-turkoosiin pyörään
tounge.gif

se sopii hyvin tuohon sun pyörän ulkonäköön.
harmi vaan että se musta väri ei oikein sovi mun kelta-turkoosiin pyörään
tounge.gif
Eilen näin täällä Savonlinnassa juuri samanvärisen CBR:n kuin sinulla. Siinä oli mielestäni Puigin keltainen tuplakupla. Voin sanoa, että hyvältä näytti!

Minusta aika tärkeä on se, että pleksistä näkee läpi (esim. sateella pääsee "piiloon"). Sen takia tilasinkin harmaan. Ja vähän ulkonäköön vaikuttaa se, että se kupla tosiaan alkaa heti pleksin alalaidasta.

Tuossa mustassa tuo kuplan alkukohta ei kyllä näytä pahalta, mutta muilla väreillä se saattaa pistää silmään. Olikohan MRA, millä on melko kantikkaat muodot, ja kupla alkaa puolesta välistä pleksiä. Itse en moisesta pidä (puhtaasti ulkonäöllisistä seikoista).

Back