Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

CrossWheels sanoi:Terve,
Olen 31v kundi Helsingistä. On tullut ajettu kolmisen vuotta kahdella pyörällä, mutta vasta tässä vaiheessa ilmeistyin Orgin foorumille.MP kaudella olen 90% kahdella pyörällä niin tulen mielellään ajamaan ja parantamaan taitoja.
Obs.. Suomen kieli ei ole minun äitikieli, so don't judge me to harshly
![]()
mepsu sanoi:No mutta kiitoksia, ei yhtään hassumman näkönen kun katselin..Tosin tuo minkä löysin on 750cc, mutta se nyt on pikkuvikoja.. Eiköhä sitä opi handlaamaa...Harkinnassa oli myös 600cbr, mutta tuossa on kyllä paljon mukavemmat muodot mun silmäänPärräkortin ajoin 600cc hornetilla, se tuntu jotenki myös kivalta, mut jotai siinä myös oli mistä en pitäny..
![]()

CrossWheels sanoi:600 supersport pyörät ovat täysin erilaiset, kun esim. nakut.
Supersport pyörissä tarkoitus on ratapyöräily. Kierrokset ovat korkeat ja vääntö tule vatsa yläpäässä. Supersport pyörissä on paljon enemmän tehoja kuin vastaava CC-kokoisella koneella Naku pyörällä, esim. CBR600rr: 118HP vs. CB650f: 85.8hp. Supersport ajoasento on aggressiivinen ja tarkoitus on maksimoida pyörän kallistuminen mutkassa. Kyykkyasento avusta pyörän aerodynaamisesti niin että pyörä leikasi paremmin vastatuulen läpi ja myös että pyörä painosi vastatuulen avulla enemmän alaspäin. Tästä syystä tämä asento on ihmiselle usein epämiellyttävä. Jos sinulla on tarkoitus aja pyörrä stadissa, cruisalla ja matkusta nii suosittelen Naku tyyppisen pyörän, koska niissä on yleensä enemmän vääntö alapäässä, niin on helpoimmin esim. ruuhkassa ja perus ajossa. Naku pyörissä on pystisempi asento, mikä on mukavampi kuin kyykky asento. Nakussa on myös leveämpi tanko, niin niitä on helpompi kontrolloida hitaassa vauhdissa, varsinkin ruuhkassa, Naku pyörissä on myös enemmän anteeksiantavaa jousitus, helpottaa huonoissa olosuhteissa
Pahoitelleen minun kielitaidosta, Suomi ei ole minun äitikieli![]()
mepsu sanoi:Täällä myös 25-vuotias nainen. Kortin sain pari kk sitten, puuttuu enää varmuus ja pyöräHarjoitellut olen 125cc hondalla, mutta se ei oo enää mukava (eikä nopea). Joku 600cc ois etsinnässä, kuhan löytyis kiva ja varma pyörä ihmiselle joka ei ymmärrä niistä yhtään mitään
![]()
Bing sanoi:No mutta jooo, asiaan. Ehkäpähkä 650 GSX-F Suitsa?
Ainakin niitä saa kohtuu edukkaasti ja pitäisi olla aika varma peruspyörä.
Sillä kyllä ensalkuun pääsee mutkasta tietä näkymättömiin, tarvittaessa reippaastikin.![]()
.Mulla on 650 Bandit ja suosittelen kyllä ensimmäiseksi pyöräksi lämmöllä.mepsu sanoi:Täällä myös 25-vuotias nainen. Kortin sain pari kk sitten, puuttuu enää varmuus ja pyöräHarjoitellut olen 125cc hondalla, mutta se ei oo enää mukava (eikä nopea). Joku 600cc ois etsinnässä, kuhan löytyis kiva ja varma pyörä ihmiselle joka ei ymmärrä niistä yhtään mitään
![]()
600 Hornetti on yllättävän ison tuntuinen pyörä. Melko kankea ja raskaan oloinen (vaikka siis ei oikeasti sitä ole!). Moni enemmän supermototyyppinen tai kevyempi sporttisempi kääntyy kuin unelma Hornetiin verrattuna.mepsu sanoi:Pärräkortin ajoin 600cc hornetilla, se tuntu jotenki myös kivalta, mut jotai siinä myös oli mistä en pitäny..![]()