• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi org.lainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vahinko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meinaa pistää hiuka kiukuks.. Kahdesta autokoulusta jo ilmoitettu, että oon liian lyhyvä ajamaan heidän moottoripyöriään  
bawling.gif
. Koulun etsintä jatkukoon ja en nyt mielestäni ihan tappi ole: 164 cm  
nixweiss.gif
.

Meinaa pistää hiuka kiukuks.. Kahdesta autokoulusta jo ilmoitettu, että oon liian lyhyvä ajamaan heidän moottoripyöriään  
bawling.gif
. Koulun etsintä jatkukoon ja en nyt mielestäni ihan tappi ole: 164 cm  
nixweiss.gif
.
Häh? Ajetaanko nykyään autokoulussa prätkäkortti jollain matkaendurolla? Olet 164-senttisenä pidempi kun broidini, joka ihan hyvin (vaikkakin hieman varvastellen) pystyi aikanaan ajamaan mun -93 VFR:ää, eikä sekään nyt ole eritoten aloittelijan matalaksi harjoittelupyöräksi suunniteltu. Taustoja/kouluja/kalustoansa sen enemmän tuntematta luulisi melkein että pelkäävät pyöriensä puolesta, tai sitten niille ei enää kelpaa raha.

Ainiin, tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta!

/MarcusB

Tuota samaa ihmettelen, toivottavasti toiseen naapurikaupunkiin rahat kelpaa. Luulis kyllä et nykyjään lyhyemmätki ihmiset uskaltautuu enemmänkin mp:n kahvoihin, mut ei tuo tunnu koulujen tarjonnassa näkyvän, ja niin kuin kirjoitin niin en ihan lyhyimmästä päästä ole.

Kolmenkympin kriisiä pukkaa tai jotain, mutta tänä keväänä se pyöräkuume poltti ittensä lopullisesti läpi. Rivakasti liikkeelle ja kuukaudessa on ostettu ajovermeet, pyörä (Honda CBR600F vm -99) ja autokoulukin etenee. Tosinkin lakko vaikeuttaa huomattavasti mun kortin saamista.  
bawling.gif
Teretulemast minunki puolesta! Kiva että meitä pohjoisen naisia on muitakin tällä foorumilla
062802jumpie_prv.gif

Mulla ei lakko vaikeuta kortin saamista vaaan pujottelurata
blush.gif
. Tässä hangattu ja hangattu ja ehkäpä tulostakin alkaa tulla.. Toivotaan että lakko on pian ohi, tsemppiä
thumbs-up.gif

Tuota samaa ihmettelen, toivottavasti toiseen naapurikaupunkiin rahat kelpaa. Luulis kyllä et nykyjään lyhyemmätki ihmiset uskaltautuu enemmänkin mp:n kahvoihin, mut ei tuo tunnu koulujen tarjonnassa näkyvän, ja niin kuin kirjoitin niin en ihan lyhyimmästä päästä ole.
Nii kummassa kävit ensin, U:kissa vai Raumalla? Meinaa muutamia vuosia sitten kun itse kortin ajoin, niin samassa ryhmässä oli parikin alle 170 cm naista ja yksi jannukin ja kaikki ajettiin samalla ER-6n:llä. Tämä Siis Selkämöllä...

sanoi:
Nii kummassa kävit ensin, U:kissa vai Raumalla? Meinaa muutamia vuosia sitten kun itse kortin ajoin, niin samassa ryhmässä oli parikin alle 170 cm naista ja yksi jannukin ja kaikki ajettiin samalla ER-6n:llä. Tämä Siis Selkämöllä...

U:kissahan minä ensin kävin. Tänään on sitten soittokierros Laitilaan ja sitten Raumalle jollei muu auta...

U:kissahan minä ensin kävin. Tänään on sitten soittokierros Laitilaan ja sitten Raumalle jollei muu auta...
Entisenä Porilaisena sanoisin kyllä et älä nyt Raumalle kuitenkaan ...

600:n shadow sopii vaikka miten lyhyelle. On kiva ajaa jne. Kauhean kovaa ei kulje, mutta eihän pyörän päällä saa kiire olla.

Niin ja terve tuloa HelinäX

Hei vaan kaikille!  
smile_org.gif

Täällä ilmoittautuu mukaan äippä, joka ei enään jaksanut istua aina vaan miehensä kyydissä ja aloitti oman  ajoharjoittelun.

Täältäkin lukenut hyviä vinkkejä!

Kunhan tuo ajokokemus tästä karttuu niin ehkä ajeluillekkin uskaltaudun teidän mukaanne  
sport05.gif

Lainataampas tätä ketjua.

Uusi olen mieki moottoripyörien kanssa. Niistä olen haaveillu tosin jo 10 vuotta. Nyt sitten tuntu tulevan oikea aika ja huomasin ilmottautuneeni taas autokouluun
smile_org.gif

Moottorikelkkailua olen harrastellu 15 vuotta, joten olen istunu jonkulaisen moottorivehkeen päälläkin. Moottoripyöräilijänä tosin tiedän lähteväni nollasta
smile_org.gif

No sit tulee porilaisen kokemus raumalaisesta autokoulusta:

ajattivat Jammun Fazerilla Sinisalon koulussa ja ihan hyvin pärjäsin. Mittaa siis ei ole edes 160 cm verran. Sinne vaan.
smile_org.gif

Moi vaan!
Pakko se sit oli kirjautua ku on tullu jo niin paljon täältä "opiskeltua".
Mulla kortti on vielä tekovaiheessa ja tulevat ajot (jotka siis on motorisoidulla kakspyöräsellä ekat) pelottaa jo valmiiks. Kyydissä on istuttu ilmeisesti  jo melkein kyllästymiseen asti.  
biggrin.gif

Oon 26 v neitonen stadista ja jos joku (hullu) vaan haluu antaa yksityistunteja niin saa tarjota!! Voipi muuten olla ettei koulun ajokerrat vaan riitä.. Kahvipullat kyllä tarjoan!  
wink.gif

Kuiva virkamies ilmottautuu joukkoon. Pyörä Honda Revere viime vuosituhannelta, uudempaa harkitaan... Alle kouluikäisenä kuolasin jo idän ihmeitten perään. Ja Honda tuotti upeita pyöriä CB 350, 450 500 ja tieteski tuutti...
Ja olihan ne kawan leskentekijät ja muut. No 40 vuotta kesti ennen oman pyörän ostoa. Nyt muutama kesä opeteltu ( yli 20 tkm) ja kohta minustakin voi tulla motoristi! Tosin kaljaa en juo... enkö tule juomaan. Estääkö se motoristin uran?
nixweiss.gif

Kolmenkympin kriisiä pukkaa tai jotain, mutta tänä keväänä se pyöräkuume poltti ittensä lopullisesti läpi. Rivakasti liikkeelle ja kuukaudessa on ostettu ajovermeet, pyörä (Honda CBR600F vm -99) ja autokoulukin etenee. Tosinkin lakko vaikeuttaa huomattavasti mun kortin saamista.  
bawling.gif

Metriäkään en ole uudella pyörällä vielä ite ajanut, tallissa oottelee. Ja polttelee niin p**keleesti. Enkä itse asiassa ole ajanu viimeseen kymmeneen vuoteen muutoinkaan millään moottorilla varustetulla kakspyöräsellä. Joten ehkä mie teen asiat vähän väärässä järestyksessä, mutta nää ei ole ihan aina järkiasioita, toi Cebari oli vain pakko saada. Odottelen kauhulla ja toisaalta ihan innoissani ajotunteja, sitä ku on vähän nössö jo näin aikuisiällä, mutta toivottavasti kun kokemus karttuu ja taidot kehittyy, niin tää on just niin upeeta ku muisti ja mielikuvat ovat antaneet ymmärtää. Mutta se selvinnee tässä kesän mittaan, tai sit musta tulee vaan mummoköröttelijä vaikka onkin ihan kohtuu vehe alla.  
sport05.gif
Tervetuloa joukkoon hurjaan
smile_org.gif

16v. Moottoripyöristä kiinnostunut henkilö ilmoittautuu Satakunnasta Kankaanpäästä! Itselläni ei ole kuin Derbi Senda Drd Pro -06, jolla tulee kuljettua koulussa ja harrastuksissa. Isäni osti juuri kolmannen pyöränsä noin 15v. tauon jälkeen. (entisen pyörän myyminen ei tietenkään liittynyt mitenkään minuun eikä siskooni joka syntyi n.15vuotta sitten  
wink.gif
). Pitkään isä pyörän ostamisesta puhui ja nyt hän sen osti. Joten itse toimin lähinnä matkustajana Suzukin kyydissä ja kai sitä joskus tulevaisuudessa kokeillakkin saan...

Back