Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh? Ajetaanko nykyään autokoulussa prätkäkortti jollain matkaendurolla? Olet 164-senttisenä pidempi kun broidini, joka ihan hyvin (vaikkakin hieman varvastellen) pystyi aikanaan ajamaan mun -93 VFR:ää, eikä sekään nyt ole eritoten aloittelijan matalaksi harjoittelupyöräksi suunniteltu. Taustoja/kouluja/kalustoansa sen enemmän tuntematta luulisi melkein että pelkäävät pyöriensä puolesta, tai sitten niille ei enää kelpaa raha.Meinaa pistää hiuka kiukuks.. Kahdesta autokoulusta jo ilmoitettu, että oon liian lyhyvä ajamaan heidän moottoripyöriään. Koulun etsintä jatkukoon ja en nyt mielestäni ihan tappi ole: 164 cm
.![]()
Ja kamatko oli ostettuna ennen ensimmäistä hyppyä? Miten tämä liittyy mihinkään??Mitäs jos sun into on kuin eräällä nimeltämainitsemattomalla laskuvarjohypystä kiinnostuneella joka oli hirmuisen innokas kunnes tuli aika hypätä ekan kerran sieltä lentokoneesta ja jäi hypyt hyppäämättä...
Teretulemast.Kurssi: "Motorcycling for dummies" olis niinku niin parasta tähän alkuun, mutta ei taija olla tarjolla moista. Ressaan siis motoristikavereitani jatkuvilla kysymyksillä.![]()
Ja lisänä, kiitokset tervetulotoivotuksista.![]()
Teretulemast minunki puolesta! Kiva että meitä pohjoisen naisia on muitakin tällä foorumillaKolmenkympin kriisiä pukkaa tai jotain, mutta tänä keväänä se pyöräkuume poltti ittensä lopullisesti läpi. Rivakasti liikkeelle ja kuukaudessa on ostettu ajovermeet, pyörä (Honda CBR600F vm -99) ja autokoulukin etenee. Tosinkin lakko vaikeuttaa huomattavasti mun kortin saamista.![]()
Nii kummassa kävit ensin, U:kissa vai Raumalla? Meinaa muutamia vuosia sitten kun itse kortin ajoin, niin samassa ryhmässä oli parikin alle 170 cm naista ja yksi jannukin ja kaikki ajettiin samalla ER-6n:llä. Tämä Siis Selkämöllä...Tuota samaa ihmettelen, toivottavasti toiseen naapurikaupunkiin rahat kelpaa. Luulis kyllä et nykyjään lyhyemmätki ihmiset uskaltautuu enemmänkin mp:n kahvoihin, mut ei tuo tunnu koulujen tarjonnassa näkyvän, ja niin kuin kirjoitin niin en ihan lyhyimmästä päästä ole.
Tervetuloa seuraan,ja saa täältä vielä asiallisiakin neuvoja,jos tarvetta ilmenee.
sanoi:Nii kummassa kävit ensin, U:kissa vai Raumalla? Meinaa muutamia vuosia sitten kun itse kortin ajoin, niin samassa ryhmässä oli parikin alle 170 cm naista ja yksi jannukin ja kaikki ajettiin samalla ER-6n:llä. Tämä Siis Selkämöllä...Tuota samaa ihmettelen, toivottavasti toiseen naapurikaupunkiin rahat kelpaa. Luulis kyllä et nykyjään lyhyemmätki ihmiset uskaltautuu enemmänkin mp:n kahvoihin, mut ei tuo tunnu koulujen tarjonnassa näkyvän, ja niin kuin kirjoitin niin en ihan lyhyimmästä päästä ole.
Entisenä Porilaisena sanoisin kyllä et älä nyt Raumalle kuitenkaan ...U:kissahan minä ensin kävin. Tänään on sitten soittokierros Laitilaan ja sitten Raumalle jollei muu auta...
Kokemuksen ääni, vai? Em määkää kyl porihin...Entisenä Porilaisena sanoisin kyllä et älä nyt Raumalle kuitenkaan ...
Parempi ennen kuin jälkeen hypynJa kamatko oli ostettuna ennen ensimmäistä hyppyä? Miten tämä liittyy mihinkään??Mitäs jos sun into on kuin eräällä nimeltämainitsemattomalla laskuvarjohypystä kiinnostuneella joka oli hirmuisen innokas kunnes tuli aika hypätä ekan kerran sieltä lentokoneesta ja jäi hypyt hyppäämättä...
Tervetuloa joukkoon hurjaanKolmenkympin kriisiä pukkaa tai jotain, mutta tänä keväänä se pyöräkuume poltti ittensä lopullisesti läpi. Rivakasti liikkeelle ja kuukaudessa on ostettu ajovermeet, pyörä (Honda CBR600F vm -99) ja autokoulukin etenee. Tosinkin lakko vaikeuttaa huomattavasti mun kortin saamista.![]()
Metriäkään en ole uudella pyörällä vielä ite ajanut, tallissa oottelee. Ja polttelee niin p**keleesti. Enkä itse asiassa ole ajanu viimeseen kymmeneen vuoteen muutoinkaan millään moottorilla varustetulla kakspyöräsellä. Joten ehkä mie teen asiat vähän väärässä järestyksessä, mutta nää ei ole ihan aina järkiasioita, toi Cebari oli vain pakko saada. Odottelen kauhulla ja toisaalta ihan innoissani ajotunteja, sitä ku on vähän nössö jo näin aikuisiällä, mutta toivottavasti kun kokemus karttuu ja taidot kehittyy, niin tää on just niin upeeta ku muisti ja mielikuvat ovat antaneet ymmärtää. Mutta se selvinnee tässä kesän mittaan, tai sit musta tulee vaan mummoköröttelijä vaikka onkin ihan kohtuu vehe alla.![]()