• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi mopedisti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve,vieläkö mahtuu yksi yamahisti mukaan?Ostin juuri vm.98 thundercatin ja ajattelin,et täytyy tulla tänne alan harrastajien joukkoon keskustelemaan.
062802moto_prv.gif

Niin kauan mahtuu kun on bittiavaruudessa tilaa, eli tervetuloa vaan!!
biggrin.gif
Onnea uudesta pyörästä ja ei muuta kuin turvallisia kilometrejä...
wink.gif

Aina on tilaa yhdelle Yammu-sedälle. Tervetuloa.

PS. Thundercat on hyvä valinta.

Aina on tilaa sille joka ajaa Jamahalla...

..vai miten se yks dödömainos aikoinaan menikään..joka tapauksessa tervetuloa joukkoon suureen..
smile_org.gif

2 kesää itse kisulla ajelin, aivan loistava pyörä. Milläs värityksellä tuo sinun pelisi nyt on illu?

Terve kaikille!

Täältä ilmoittautuu toinen uusi Yamahan omistaja! Ylivuotinen 2005 YZF R1, lava red -väreissä, tuli tänään tilattua. 2,5 vkoa odottelua. Toivottavasti lumista päästy siihen mennessä
tounge.gif

Fiilikset suht' korkeella!
biggrin.gif

Terve tasapuolisesti. Täällä myös uusi onnellinen thundercatin omistaja. Myös vuodelta 98. Mukava kuulla, että on porukka pitänyt pyörästä. Hirveät himot olisi päästä ajelemaan, mutta nyt näyttää, että hetken joutuu vielä odottamaan
bawling.gif

Kiitoksia!Toi mun kissa on musta ja kilsoja on kertyny 29tkm.Sais toi lumisade loppua,et pääsis suorittaa edes autokoulun loppuun ja koittamaan pyörää,kun en ole ikinä ajanut metriäkään
smile_org.gif

Juu Tervetuloa vaan Yamaha ja Cattiläisten seuraan. Itellä kans -98 Catti J avärihän on puna-musta-valkonen... Sinä vuonna... Kolmas kausi alkaa ja samoin alotin ku sinä... Pyörä oli eka ja kortti ajettiin viikko ennen vappua ja neljä päivää siihen tais kaiken kaikkiaan mennä. Nopeeta oli toimninta sillon, Toisin on nyt...

Mukava pyörä, tuli ajeltua pari kesää. Vielä ei vain ole asiaa liikenteeseen
062802moto_prv.gif
. 18.4 pitää olla jo hyvät kelit, minulla alkaa silloin (toivottavasti) ajokausi. Onnittelut vain pyörän valinnasta ja pyörän hankinnasta.

Back