Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro. Täällä yksi uuden punaisen juuri vasta saanut. Kesäkuussa laitoin tilaukseen, ja ajamaan pääsyä saa vieläkin odotella muutaman kuukauden.OK1 sanoi:Moro kaikille,
Punainen Monkey tilauksessa. Ei muuta kuin hyvää kesän odottelua kaikille![]()
Siis niinku jo rekisteröity ja ajettu, vai vasta toimituksessa oleva? Laita lisätietoja...suntsa sanoi:Periaatteessa mä voisin luopua omastani sopuhintaan. Iski messuilla jälleen kotarikuume. Jos kiinnostaa, laittakaa yv...![]()
suntsa sanoi:Periaatteessa mä voisin luopua omastani sopuhintaan. Iski messuilla jälleen kotarikuume. Jos kiinnostaa, laittakaa yv...![]()

vetomies sanoi:Varmaan dynon laakerihäviöt syövät tehoja niin paljon, että sähköpuolelle ja sitä kautta mittariin meni vain 8 heppaa. Tuollainen moottoripyörä pitäisi mitata pneumaattisilla tai magneettilaakereilla varustetulla dynolla ja tyhjiössä.
Täsmälleen saman tarakan saa ebaystä alle satkulla toimituskuluineen. Saa siihen kasipäkin kesäjuomaa mustekalalla köytettyä, riittää mulle.XX-xenon sanoi:Aika mitätön oli se 150e tarakka taakse, kun messuilla sitä katselin. En taida hankkia. Olihan eilen messuilla koko ajan keltaisen apinan päällä vanhempaa porukkaa suut hymyssä..![]()