Täälläkin aika tuore kuski eli AB- kortti ollut kuukauden verran. Ikää 33-vuotta ja kiero savolainen eli Kuopiossa asustelen. 20 vuotta olen

haaveillut ja kuukauden kokemuksella voin todeta, että onhan se ajaminen lähestulkoon parasta mitä voi housut jalassa tehdä
Kaksi viikkoa sitten ostin Kawasaki ZZR1200:sen, pikkusen epäilytti, että eihän ole eka pyöräksi liian iso, mutta paljon helpompi tuolla on ajella kuin ER-6n:llä, jolla ajoin kortin. Tosi varovaisesti minä kyllä ajelen, ei ole mitään tarvetta enää tässä iässä revitellä

parissa viikossa olen 1300km ajellut ja vielä toivon, että ensi viikolla saisin ajettua muutaman satasen. Aion ajaa pyörällä matka-ajoa, joten siksi ostin tuon Kawan (rakastuin siihen ensi silmäyksellä ja minun oli pakko saada se

). Ens sunnuntaina kyllä pyörä pääsee sitten autotalliin talviunille odottamaan ensi kevättä.
Liittyin Orgin jäseneksi ja ensi kesänä aion osallistua koulutuksiin ja rata-ajopäiviin, kun haluan oikeasti oppia kunnolla pyörällä ajamaan. Onneksi on 4,5 kk kesälomaa, niin ehtii moniin kinkereihin osallistumaan
Aurinkoista syksyä ja nopeasti kuluvaa talvea kaikille!!!