Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mua on ruvennut huolettaa toi nakutus ja 1->2 vaihtaessa kuuluva "kolahdus". Muut vaihteet vaihtuu nätisti mutta toi 1->2 vähän ihmetyttää...Tiedän zx-6r:n tunteet.. itsekkin samassa tilanteessa eli ensipyörä alla ja n250km ajettu ja joka ikinen kilahdus ja kolahdus pistää korvaan ja huolettaaMutta ei mitään hätää kun kovaa ajoa vaan. Täältä olen saanut hyviä vinkkejä..![]()
![]()
Tuo 1->2 vaihdettaessa tuleva kolahdus tuntuu olevan Kawasakin ominaisuus eikö niinkään vika. Joskus se rusahdus joskus kolahdus. Öljyn merkkiä vaihtamalla jotkut ovat saaneet kolahdusta vähemmälle tai kokonaan päässeet siitä eroon. Mutta ei se ole kawasaki jos ei vaihteet vähän rohiseJoo mua on ruvennut huolettaa toi nakutus ja 1->2 vaihtaessa kuuluva "kolahdus". Muut vaihteet vaihtuu nätisti mutta toi 1->2 vähän ihmetyttää...Tiedän zx-6r:n tunteet.. itsekkin samassa tilanteessa eli ensipyörä alla ja n250km ajettu ja joka ikinen kilahdus ja kolahdus pistää korvaan ja huolettaaMutta ei mitään hätää kun kovaa ajoa vaan. Täältä olen saanut hyviä vinkkejä..![]()
![]()
Hyvä palsta, tässä juuri meinasin ruveta väsämään tuota motoOrg ry:n jäsen kaavaketta ja tukea tätä toimintaa ihan rahallisestikkin.
Pitäs zx-6r:n ottaa reality-checkki ja ajella viikko tämmösellä vanhemmalla sepelimurskaamon kuuloisella kawalla niin ei pikku sirinät enää tunnu missään! Yhen kokeneemman kawanistin kanssa huoltsikalla juttelin ja voivottelin että millonkohan sieltä tulee nokkaketju ulos tms. mutta olikin kuulemma ihan tavallinen rallatusTuo 1->2 vaihdettaessa tuleva kolahdus tuntuu olevan Kawasakin ominaisuus eikö niinkään vika. Joskus se rusahdus joskus kolahdus. Öljyn merkkiä vaihtamalla jotkut ovat saaneet kolahdusta vähemmälle tai kokonaan päässeet siitä eroon. Mutta ei se ole kawasaki jos ei vaihteet vähän rohiseJoo mua on ruvennut huolettaa toi nakutus ja 1->2 vaihtaessa kuuluva "kolahdus". Muut vaihteet vaihtuu nätisti mutta toi 1->2 vähän ihmetyttää...Tiedän zx-6r:n tunteet.. itsekkin samassa tilanteessa eli ensipyörä alla ja n250km ajettu ja joka ikinen kilahdus ja kolahdus pistää korvaan ja huolettaaMutta ei mitään hätää kun kovaa ajoa vaan. Täältä olen saanut hyviä vinkkejä..![]()
![]()
Hyvä palsta, tässä juuri meinasin ruveta väsämään tuota motoOrg ry:n jäsen kaavaketta ja tukea tätä toimintaa ihan rahallisestikkin.Ei muuta kun kovaa ajoa ja turha stessi pois.![]()
![]()
Bensapumppuko? (Ei pääse oman VN900:n päälle kuuntelemaan ennen kuin perjantaina..)Mun entinen Z-750 piti niin saatanallista kolinaa/sirinää/ulinaa, ettei mitn järkeä. Kuitenkaan se ei koskaan hyljännyt tielle, eikä muutoinkaan pettänyt. Kawat on äänekkäitä paskiaisia. Nytkin tuo uusi VN sirittää ihan kivasti. Don't worry , maaan.
Mutta suuntasihan on oikea!Argh, styyppäsin ZX-10R:ää ja nyt jotenkin ihan vähän rupesi himoittamaan tuo vaihto...![]()
Nyt tässä yritän "järki" syillä perustella itselleni että miksi vaihtaisin tuohon... Matka-ajossa olisi varmaan mukavampi tuollainen iso pyörä, omat ajot kun siihen suurimmalta osin keskittyy. Kakspäällä ja rinkat selässä 600 km viikonloppuna, huomasi että rupesi 6r:stä veto loppumaan![]()
Kesällä olisi tarkoitus ajella 1000-1800 km reissu pyörällä, siihen mennessä varmaan kyllä isompaan vaihtuu.
kuinniin muka, nimim. viime kesänä ~5tkm nordkappiin ja takaisin 2päällä rinkkojen ja laukkujen kera viissatkulla '85 gpz:lla, hyvin meniMutta 2-päällä rinkat selässä ajeluun olisi ehkä joku muu malli kuin 10R järkevämpi.![]()