• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi Kawan kuskaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tuollaisen zx6r menin hommamaan, vihreä väriltään ja `04 vuosimallia
smile_org.gif

Enpä muista milloin olisin kevättä odottanut niin paljon kuin nyt
biggrin.gif

Mutta asiaan, en löytänyt foorumilta tähän vastausta (tyhmä kysymys) joten kysympä tässä. Pyörässäni on tuo "duck tail?", eli takapenkki puuttuu kokonaan. Ilmeisesti tämä ei kuulunut kauppaan (en tajunnut kysyä myyjältä kun olin niin tohkeissani) joten mitähän tuollainen maksaa uutena?

Pyörässä piti olla kaikki alkuperäistavarat mukana, joten luultavasti tuo penkkikin vielä löytyy kun pyörän kotia haen.

Uskoisin että löydät sen penkin sieltä ducktalen alta, koska se on vaan pelkkä muovisuoja siinä takaistuimen päällä...korjatkaa jos olen väärässä!
biggrin.gif
Näin ainakin omassa pyörässäni...

Uskoisin että löydät sen penkin sieltä ducktalen alta, koska se on vaan pelkkä muovisuoja siinä takaistuimen päällä...korjatkaa jos olen väärässä!
biggrin.gif
Näin ainakin omassa pyörässäni...
Uskoisin että et
biggrin.gif
Koska pelkääjän penkki ja ducktail on tossa pyörässä erillisiä clip-on paloja. Myyjää vaan hihasta kiinni, jos siihen on vielä mahdollisuus, ja pyydä penkki mukaan.

Ilmeisesti tämä ei kuulunut kauppaan (en tajunnut kysyä myyjältä kun olin niin tohkeissani) joten mitähän tuollainen maksaa uutena?
Oma ducktail makso 90 € ja viikko siitä, kun olin tilannu niin hinta olikin jo 120
crazy.gif

Tuolla näyttäis hinta pyörivän 104.50-106.50 välillä. Eivät sitten ole viittineet laittaa samaa hintaa kaikille väreille... Ovat varmaan oikein maksaneet palkkaa sille joka noi hinnat on laskenu. Joo, kyllä myyntikate pitää olla sama kaikesta
tounge.gif

Niin, siis duck tail multa löytyy.

Vaimoke tuossa vaan hinkuu sitä takapenkkiä
wink.gif

Eli siis takapenkin hintaa etsin siltä varalta että myyjällä sitä ei enää ole. Uskon kyllä että se myyjältä löytyy, mutta kunhan budjetoin jo valmiiksi jos tulee penkkikin listalle.

Jartsi : Vihreä piru kiinnitti huomion niin pahasti että siihen käännyin. Olin etsimässä suzukin 600 gsx:ää alunperin
lookaround_orig.gif

Niin, siis duck tail multa löytyy.
Vaimoke tuossa vaan hinkuu sitä takapenkkiä.
Ookoo, aattelin, että jos alkuperäset osat on mukana (eli myös penkki), mutta että tämä ei kuulunut kauppaan (tämä eli ducktail) ja halusit tietää, mitä tollanen maksaa, jos joudut siitä pulittamaan ylimääräistä (koska ei siis alkuperäinen osa). Tulipas siitä sievä pikku lause
biggrin.gif
Mä voin lainata takapenkkiä niin saat välillä ajella yksinkin
wink.gif

Joo eli tuota just ajoin takaa  
biggrin.gif

Oli vähän huonosti selvitetty, tsori.
Toivon mukaan se penkki löytyy nyt myyjältä, varmaan jonku xxx € maksaa uusi  
confused_orig.gif
(pitää pistää vaimoke maksaa, sehän sillä istuu
tounge.gif
)

Pitänee mennä tiedustelemaan myyjältä kun kuumeesta selviän. Tietysti jos joku on joskus tuollaisen joutunut ostamaan tai tietää hinnan niin mielellään siitä kuulisin  
smile_org.gif

Joo eli tuota just ajoin takaa  
biggrin.gif

Oli vähän huonosti selvitetty, tsori.
Toivon mukaan se penkki löytyy nyt myyjältä, varmaan jonku xxx € maksaa uusi  
confused_orig.gif
(pitää pistää vaimoke maksaa, sehän sillä istuu
tounge.gif
)

Pitänee mennä tiedustelemaan myyjältä kun kuumeesta selviän. Tietysti jos joku on joskus tuollaisen joutunut ostamaan tai tietää hinnan niin mielellään siitä kuulisin  
smile_org.gif
Jos ei myyjältä löydy, niin mulla saattaa olla tollanen penkki ylimääräsenä nurkassa. Laita privaa jos tarviit, niin tarkistan onko mulla semmosta.

Hyvän pelin ostit, ei muuta ku kesää odotellessa
cool.gif

Joo sama homma täällä, kawa 636 -03 tuli tossa talvella ostettuu!! Ja älyttömät tuskat ois päästä kokeilee... pitää vaan vielä tallissa kaasutella...
biggrin.gif

Ja jos jollain ois ylimäärästä duck tailii niin saa tarjota.

Tuli hommattua sininen zx-6r vm. 05
Eli käykö 03:sen seat cover 05:seen? Näyttäisi olevan sama tuotenumero sumekon sivuilla.
Jos löytynee ylimääräistä sinistä voi tarjota privana..

Tänään hörähti käyntiin ensi kertaa liikkeessä kun oli 6-tonnin huolto suoritettu... Ai ai, ihmeellinen ääni kun saa suupielet korviin
smile_org.gif

Mutta, typeriä nyybie kysymyksiä sitten. Mopon tankkiin oli laitettu bensan sekaan jotain ainetta jotta se "talvehtii" paremmin... Varmaan voi kuitenkin ihan huoletti päästellä menemään kun tiet sulaa?
Toinen asia liittyy starttaukseen, eli kolmannella yrityksellä vasta pörähti eloon. Ryyppy oli pohjassa ja huoltomies sanoi että vedät vaan ryypyn aina pohjaan kun starttaat niin avot. Mitä nyt olen täältä lukenut niin "kunnossa" olevan koneen pitäisi startata kylmänäkin ilman ryyppyä? Tosin kawan huoltokirjassa lukee että kylmä käynnistys ryyppy pohjassa, mutta mikä nyt sit on totuus?

Olisi vaan mukava kartoittaa kaikki viat ennen ajokauden alkua, ei sitten seiso tallilla kauniina kevät päivänä
smile_org.gif

Back