• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi gikseri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No odotellaan odotellaan... Pahasti on pelko nivusissa mitä Kwaakku inssit keksii 10R vuodelle -06. On vain sellainen tunne että siellä ollaan juuri nyt homman kanssa aika tosissaan.
-03 tuli uusi kutonen. Vuoden perästä siitä kasvatettiin 10. Nyt jo kahden vuoden jälkeen täysin uusi kutonen. Jatkuuko kehitus kympissä yhtä radikaalina ja nopeana. Toivottavasti.
Mutta vaikka pyörä, siis kybä olis ens vuonnakin sama, niin parhaan näköinen se ainakin on vieläkin...
Ajelkaa ny niillä susnilla yks kesä kuin teillä olis jotain...
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

No odotellaan odotellaan... Pahasti on pelko nivusissa mitä Kwaakku inssit keksii 10R vuodelle -06. On vain sellainen tunne että siellä ollaan juuri nyt homman kanssa aika tosissaan.
-03 tuli uusi kutonen. Vuoden perästä siitä kasvatettiin 10. Nyt jo kahden vuoden jälkeen täysin uusi kutonen. Jatkuuko kehitus kympissä yhtä radikaalina ja nopeana. Toivottavasti.
Mutta vaikka pyörä, siis kybä olis ens vuonnakin sama, niin parhaan näköinen se ainakin on vieläkin...
Ajelkaa ny niillä susnilla yks kesä kuin teillä olis jotain...
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
Ai että muka Kawan 10 muka parhaan näköinen, no ei todellakaan ole !

Mikä tahansa Suzna peittoaa minkä tahansa Kawan ulkonäössä...

Käynti messuilla vahvisti käsitystä siitä että suzukin insinöörit eivät ole onnistuneet muotoilussa ihan täydellisesti tällä kertaa vaikka aikaisemmat mallit ovat TODELLA hienon näköisiä.
05 suikan miinukset
-Vilkut peileissä
-Äänäri
-Perä + vilkut
-Etuvalot

Plussana voisi mainita varmasti hurjat luvatut tehot.

wink.gif
Voi vee mitä p@skaa, noihan on just se minkä takia se on siisti+se että äänenvaimennin on alhaalla, oisko siistii jos
sama malli pidettäs 10 vuotta?
No parhaimpana on kumminkin noi moottorin vääntö ja tehokäyrät, pienentyneet mitat, varsinkin penkin ja stongan väli ja että se ei tuntunu enää kuin ois junassa istunu.
Vaihdenäyttö on myös hyvä,niinkuin radiaali jarru pääsylinteri ja luistokytkin, mitä muuta voi enää vaatia, no ehkä jousitus osat ja supercorsat
smile_org.gif

Tehoiltaan ja varusteiltaanhan tuo uusi Susna vaikuttaa varsin houkuttelevalta mutta mutta...
Ulkonäöltään pyörä on korni. Putki väärässä paikassa, vilkut sekä edessä että takana väärässä paikassa ja edestä se näyttää hmmm.... "ei niin hienolta".
Sitä paitsi se on liian pieni, kesällä omapaino tuppaa nousemaan ja lihava setä pienen moottoripyörän selässä näyttää koomiselta enkä minä halua näyttää koomiselta vaan coolilta.
Pyörä valitaan samoilla perusteilla kuin nainen, ei auta vaikka tietää saavansa elämänsä kyydit jos ulkonäkö ei silmää miellytä.

Tehoiltaan ja varusteiltaanhan tuo uusi Susna vaikuttaa varsin houkuttelevalta mutta mutta...
Ulkonäöltään pyörä on korni. Putki väärässä paikassa, vilkut sekä edessä että takana väärässä paikassa ja edestä se näyttää hmmm.... "ei niin hienolta".
Sitä paitsi se on liian pieni, kesällä omapaino tuppaa nousemaan ja lihava setä pienen moottoripyörän selässä näyttää koomiselta enkä minä halua näyttää koomiselta vaan coolilta.
Pyörä valitaan samoilla perusteilla kuin nainen, ei auta vaikka tietää saavansa elämänsä kyydit jos ulkonäkö ei silmää miellytä.
Uusi tonninen on myöskin minun mielestä liian pieni, mutta muuten olen kanssasi eri mieltä ulkonäöstä:

Putki on siinä juuri oikeassa paikassa, sillä kyllä se ahteri kuumenee kesällä ilman putkeakin aivan tarpeeksi ja ulkonäkökin on parempi, kuin penkin alla olevassa putkessa. Vilkut on paljon paremmat integroituina, kuin "vanhanmallisina" varren päässä olevina rumiluksina, eikä niiden sijoituskaan nyt aivan metsässä ole ja noihin valoihinkin on jo tottunut... Ja mikä parasta (turvallisinta), niin tuolla etuvalolla voi jopa nähdäkin jotain pimeässä !

Uusi tonninen on myöskin minun mielestä liian pieni, mutta muuten olen kanssasi eri mieltä ulkonäöstä:

Putki on siinä juuri oikeassa paikassa, sillä kyllä se ahteri kuumenee kesällä ilman putkeakin aivan tarpeeksi ja ulkonäkökin on parempi, kuin penkin alla olevassa putkessa. Vilkut on paljon paremmat integroituina, kuin "vanhanmallisina" varren päässä olevina rumiluksina, eikä niiden sijoituskaan nyt aivan metsässä ole ja noihin valoihinkin on jo tottunut... Ja mikä parasta (turvallisinta), niin tuolla etuvalolla voi jopa nähdäkin jotain pimeässä !
Suzuki on jo kauan tehnyt moottoripyöriä jotka "puhuttavat" ja ovat ns. erilaisia, ja joillekkin heidän käsitys muotoilusta on loistavaa ja toisille taas ei.
Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään joka ei arvosta uutta desingiä sitten ollenkaan mutta suzukille täytyy antaa kyllä pisteet markkinastrategiasta jolla he pitävät hevosvoimakilpailun ykkössijaa vuodesta toiseen hallussaan.

Olkoon tuo jälkimmäinen sitten virtuaalimunan kasvattamista tai ei, itse pidän hevosvoimista vaikka toisille se on aivan samantekevää paljon pyörällä on ratsuja tallissa, mutta olkoon se heidän mielipiteensä.

Ehdottomasti haluaisin kyllä päästä kokeilemaan uutta kilogixeriä ja nähdä onko se moottori yhtä laajakäyttöinen kun aikaisempi malli.

Jep, mielipiteitä monia...tässä yksi lisää
tounge.gif

onkos uutta tonnista pistetty jo tilauseen ,jos on niin mihin väriin päädyitte

Mjoo kyllä se taisi olla -04 10r kova pala sukisuki miehille kun nyt noin kovasti kuittaillaan  
033102bebe_1_prv.gif

Ite oon kovastikin alkanut lämmetä tuolle änkkärille. Kerrankin jotain uutta muotoa silläkin rintamalla tylsien ympyrä/soikiolieriöiden sijaan. Mahtaisikohan se käydä suoraan 750:een?
tounge.gif

Back