• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi Busanisti ...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mika-suzuki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Multa saattas löytyy hyllystä vähän käytetty TRE... Jos nyt jotain sattus kiinnostaan... Tarkistan vielä.

Multa saattas löytyy hyllystä vähän käytetty TRE... Jos nyt jotain sattus kiinnostaan... Tarkistan vielä.
biggrin.gif
biggrin.gif
Sattuipa sopivasti
tounge.gif

Kannattaisko xx vaihtaa busaan
wink.gif
2-päällä matkustelua sekä lentokentällä poikien kans varttimailia ja pidempiäkin vetoja tulee harrasteltua aina kun pääsee
062802jumpie_prv.gif
Ainoa vaan, että taas nielee rahaa mutta nielis kyllä xx:n lisävirittelytkin... Do-dii bussikuskit vakuuttakaa nyt
wink.gif
ja jos joku luulee, että provoilen niin ei muuten oo näin.

Busa on ollu ainakin mun kroppani mielestä paras pyörä misä olla kyydissä. Toki oikein pitkällä matkalla siinäkin peffa puutuu
crazy.gif
.
Mutta ei niin pahoin, että "menoa" ois haitannu
tounge.gif

wink.gif
2-päällä matkustelua sekä lentokentällä poikien kans varttimailia ja pidempiäkin vetoja tulee harrasteltua aina kun pääsee
062802jumpie_prv.gif
Ainoa vaan, että taas nielee rahaa mutta nielis kyllä xx:n lisävirittelytkin... Do-dii bussikuskit vakuuttakaa nyt
wink.gif
Jos pidät isoista ja voimakkaista pyöristä niin mielestäni ehdottomasti kannattaa
biggrin.gif

Ja saahan busia jo ihan sopivasti....ja ekat mallit kulkevat aika mukavasti vakionakin oliskohan ollut -02 vai -03 malli mihin laitettiin nopeudenrajoitin.
Mittaristosta tiedät missä on rajoitin ja missä ei. Rajoitetussa on lukemaa vain 300km/h asti kun rajoittamaton näyttää 350
bowdown.gif
(saatan muistaa vuoden väärin)

Kannattaa käydä koittamassa miltä laite tuntuu lapasessa !

wink.gif
062802jumpie_prv.gif
wink.gif
Jos pidät isoista ja voimakkaista pyöristä niin mielestäni ehdottomasti kannattaa
biggrin.gif

Ja saahan busia jo ihan sopivasti....ja ekat mallit kulkevat aika mukavasti vakionakin oliskohan ollut -02 vai -03 malli mihin laitettiin nopeudenrajoitin.
Mittaristosta tiedät missä on rajoitin ja missä ei. Rajoitetussa on lukemaa vain 300km/h asti kun rajoittamaton näyttää 350
bowdown.gif
(saatan muistaa vuoden väärin)

Kannattaa käydä koittamassa miltä laite tuntuu lapasessa !
vm. 99-00 ovat rajoittamattomia.

Busa on ollu ainakin mun kroppani mielestä paras pyörä misä olla kyydissä. Toki oikein pitkällä matkalla siinäkin peffa puutuu
crazy.gif
.
Mutta ei niin pahoin, että "menoa" ois haitannu
tounge.gif
Täysin totta tai ainakin samaa mieltä. Itse ratkaisin ongelman teettämällä uudet penkit.
Jos satun olemaan kyytiläisenä, niin käytän modattuja penkkiä jakkarana.
smile_org.gif

Dodiih nyt on taas yksi uusi Busanisti...siis minä
tounge.gif
Kwaakku (zx-6r -04) vaihtui saman ikäiseen Bussiin
062802jumpie_prv.gif
nyt n.1500km takana ja on se vain makea peli...jokaisen kilometrin jälkeen se tuntuu mukavammalta. ajoasentoa ei voi oikeen edes verrata edelliseen koska se on NIIN paljon parempi...tänään 850km ajettu kotia etelästä ja takamuksessa tuntuu hieman muttei muualla
biggrin.gif

Komea oli juu Nopottajan Bussi. Paineet ei kun kasvaa oman kaluston uudistamisen suhteen...
blush.gif

Dodiih nyt on taas yksi uusi Busanisti...siis minä
tounge.gif
Kwaakku (zx-6r -04) vaihtui saman ikäiseen Bussiin
062802jumpie_prv.gif
nyt n.1500km takana ja on se vain makea peli...jokaisen kilometrin jälkeen se tuntuu mukavammalta. ajoasentoa ei voi oikeen edes verrata edelliseen koska se on NIIN paljon parempi...tänään 850km ajettu kotia etelästä ja takamuksessa tuntuu hieman muttei muualla
biggrin.gif
Onnea ... loistava valinta
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kulunut viikko on ollut mulle kans yhtä juhlaa
biggrin.gif
... busa on niin loistava peli
buttrock.gif
... en muista koska viimeksi on tullut näin paljon kilometrejä viikon aikana ... ja lisää tulee
tounge.gif

Olisin halunnut ostaa sen ensimmäiseksi pyöräkseni
kannattaa ostaa kerralla riittävän iso. ettei tarvii joka vuosi vaihtaa pykälää isompaan. ekana syksynä alkaa jo tehon puute vaivaamaan,..
hyvin pärjää bussillakin vaikka ensipyöräksi ostin sen.
kaikkihan on suhteellistä, mikä riittä ja mikä ei
tounge.gif
. minulle olisi riittänyt entinen 500cc GS, mutta kun runko oli väärä, niin pakkohan se oli vaihtaa
confused_orig.gif
... toisille ei taas ees kilogixeri tunnu riittävän tehojensa puolesta
cool.gif
...

Back