Ihme vääntö alkaa tääl heti, varsinkin jos topikin alottaja on nainen. Kuis tääl ois päivitelty kun näin olis käyny miehelle ja jollekkin Orgin "kermalle"?
Itse en kyllä huomannut kun aloin lukemaan tätä ja sen vääntöä, että kyseessä oli naisen aloittama ketju. Itseasiassa kyllä ajattelin, että kyseessä oli n. 32v mies, joka ostanut ekan oman pyörän
Mutta itse olisin kyllä tehnyt saman homman (olettaen että pikeä kumeissa oli niin paljon, että se oikesti haittaa ajamista ja vaarantaa pidon -> eli pelkät urat ei täyty vaan sitä pikeä on siis paljon, kuten ymmärsin) kuin ketjun aloittanut (sukupuolesta riippumatta) koska
a) oma henkikulta on kaikken tärkein
b) ajopelillä piti heti päästä paikkaan b eikä aikaa ollut sitä millään alkaa hinauttaa pois tai ajeleen varovasti kohti määrän päätä jne
c) ei mulla oo aikaa/kärsivällisyyttä/taitoa alkaa sitä pikeä taltalla naputtaan pois (kuten täällä on ollut neuvoja).
Eli mieluummin pistän 400e uusiin renkaisiin ja haen pikifirmalta niin paljon pois, kun mahdollista eli jos eivät korvaa uusia renkaita, niin sitten haen korvausta siitä ajasta, mitä olisi mennyt ko. mössön poistamiseen renkaista + korvausta käyttöajan lyhentymisestä (eli vähintään puolet uusien hinnasta).
Ja tämä on minun mielpide, niillä joilla on aikaa pikeä poistaa (ja liian vähän massia ostaa uudet) niin tehkööt niin. Ne joilla on valuttaa hoitaa homman helpoimman kautta (ei en väitä, että olen rikas, mutta olen järkevä rahankäytössä -> eli säästöön jää palkasta jotain), niin hoitakoot helpoimman kautta.
Ja niin, vaikka ketjun aloittaja heitti jo kirveen kaivoon tässä asiassa, niin olis silti kiva tietää, mitä korvausta sai. Jos vaikka itselle käy joskus yhtä ikävästi, niin vois sit käyttää viittauksena tätä tapausta (jos siis päättyy onnellisesti)
Ja kuten joku muukin totesi: UGH! Olen puhunut!