Velmu84
Wheeler
M58 sanoi:Siis ei mitään hätää jos sattuu valoihin samaan aikaan. Jää kuin nalli kalliolle.![]()
Sitähän tässä nimenomaan haettiin [emoji6]
Tais mennä 1/8 alle 7s joten ei varmaan oikeasti kannata lähteä....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M58 sanoi:Siis ei mitään hätää jos sattuu valoihin samaan aikaan. Jää kuin nalli kalliolle.![]()
Nou hätä, in any case.Velmu84 sanoi:Sitähän tässä nimenomaan haettiin [emoji6]

Kimmo76 sanoi:Millasilla rengaspaineilla Super Dukea kannattaa käskeä radalla?
Velmu84 sanoi:Taitaapi olla sportsmart2
ex-naked sanoi:Ainakin SuperCorsa SP V2 toimii mulla hyvin kun lämminpaineet edessä noin 2,2 takana 1,9-2bar. Alkuperäisrenkaat
ei radalla kovin kummoset ole...
Nitrous sanoi:Edit. SC-seoksilla ajan itse 2,4-2,5 bar lämmipaineille edessä ja n. 1,75bar takana.
Raaseri sanoi:Kärsiikö kysyä miksi takana noin paljon? Käsittääkseni seosrenkaan suositus on 1,6 lämminpaine ja se ainakin itselläni on alkukesän ratapäivillä toiminut erinomaisesti.

Nitrous sanoi:Suositus on Pirellin mukaan 1,7-1,9 näihin uusiin supersorsiin ja vanhempiin muistaakseni 1,6-1,8. Joskus päädyin tuohon 1,75bar lämminpaineeseen, enkä enää rehellisesti edes muista miksi. Vanhasta tottumuksesta sitten vedellyt menemään sillä. Voisihan tuota kokeilla vähän matalampaakin painetta jatkossa. Saiskohan sillä kuluneella renkaalla karvan lisää pitoa? Tosin mitään käryä ei ole siitä näyttääkö mun painemittari just kymmenykselleen oikein vai vähän pieleen, mutta sillä mittarilla tuo 1,75 on ainakin mulla toiminut. Paine voi siis olla jotain 1,7-1,8bar välimaastossa. Pitäs varmaan joskus verrata keskenään, että näyttääkö noi meidän mittarit samaa vai ei.
Vuorela sanoi:Pirellistä ainakin itselle jäänyt kokemus, että renkaan kuluessa saa pudottaa painetta niin pitoa on paremmin. Suosituspaineet tosiaan 1,7-1,9, mutta viimeistään luistamisen kasvaessa häiritseväksi kannattaa pudottaa 1,6:een jos seos, rata, kuski yhdistelmällä toimii repeämättä. Pääsääntöisesti itse noilla 200 leveillä ajelin 1,6-1,7 paineilla niin kuviorenkailla kuin slickseilläkin.
Kimmo76 sanoi:Sportmax Sportsmart 2 on vakio rengastus SuperDukeissa etusessa paisto 4914 takasessa 1215
Onko näissä sitten sama runko vai milloin vaihtunut?
Täytyy näillä käydä harjoittelee ja sit vaihtaa kun rupeaa kuvio häviämään![]()
Miki sanoi:![]()
Vaihdoin tollasen LSL X00 stongan. Aika reilusti suorempi ja himpun matalampi kuin orkkis. Vielä en tiedä, onko liian leveä. Vakio on 75 cm ja LSL 80 cm.
Radalla alkoi vakio keppi ahdistamaan. Tuntui, ettei saa yläkroppaa kunnolla liikkumaan. Sisäkäsi jää huonoon asentoon. Nyt tuntuisi ohjaamossa tila riittävän. Kemora kertonee, teinkö oikean ratkaisun.
Velmu84 sanoi:Sitähän tässä nimenomaan haettiin [emoji6]

nocigar sanoi:
Mervious sanoi:Alkoiko muilla rottweiler intake settien asentajilla tuo kone "naputtamaan" ? Itsellä kuulostaa aika jännälle, enkä tiedä onko se normaalia. Parhaiten huomaa kylmällä koneella. Pitäisikö huolestua? Ja jos kuuluu asiaan, niin mikä siellä oikein sen äänen tekee?