Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kimi70 sanoi:Eiköhän Vesku sulle kilvitä sen myynnissä olevan 2014 mallin,että pääset koeajolle.p.s.itse tosin uskalsin ostaa pyörän ilman koeajoakin.....t.kimmo

Etuakseli oli mielestäni pyhällä hengellä kiinni, ei varmaan puolia manuaalin arvoista. Jarrusatulat sentään oli momentissa ja liimattu.Voin varata tuon omani sulle, jos se ens keväänä päivittyy uuteen samanlaiseen.Nitrous sanoi:Aika heikosti muuten käytettynä näitä myynnissä...
Omassa pyörässäni kopan tiiviste vähän hikoili, ja takuukorjauksessa pintoihin oli laitettu juurikin jotain tiivistemassaa, sen jälkeen ei ole tihkumisongelmaa ollut.B12 sanoi:Jos Kotarissa on pahvitiiviste, koppa irti, putsaus ja ohuelti tasotiivistemömmöä pintoihin ja takuulla pitää. Locktitella on oivallista mustaa muovipohjaista. Numeroa en tähän hätään muista.
TeeMies sanoi:Moi,
Olikos täällä ihmisillä vahvaa suositusta Beastin renkaiksi, kun alkaisi olemaan vaihto käsillä eteen ja taakse?
Vauhdikkaaseen katukäyttöön olisi siis rinkulat hakusessa, eli sporttiset saisi olla muttei nyt ihan kaikkein pehmoisinta ratamallia kuitenkaan...![]()
mikkoyli sanoi:Tuossa näkynee mun ja kolme muutakin mun pyörää taustalla
https://www.facebook.com/photo.php?...75675838955.1073741825.100001195800563&type=1
vepe sanoi:Tällä hetkellä tällainen
katso liitettä 6670
vanteet on hienot, uskallatko sanoa oliko jälki hyvää ja minkä hintaluokan projekti?Husky510 sanoi:Ei näy vaikka kirjautuu sisään, pitäisi laittaa julkiseksi ja sitten sieltä klikaa hiiren oikeata ja näytä kuvan tiedot, niin sieltä tulee se kuvan osoite, niin saattaisi näkyä sitten![]()