http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-intake-system-adventure-1190/
tuo rottweiler on näemmä tuollainen
tuo rottweiler on näemmä tuollainen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tete73 sanoi:Ite tuli hankittua toi Austin Racingin kokoputkisto GP3-hiilaripöntöllä, alkaa muutenki olemaan pyörä pikkuhiljaa paria hiilaripalaa vailla valmis...
Täytyy sanoa että äänitaso alkaa kieltämättä olemaan pyörän lempinimen edellyttämällä tasolla ton putkiston kanssa! Killeriäkään ei vaan millään haluaisi pistää ulkonäköä pilaamaan...![]()
Miki sanoi:Tommonen varoitus on superduke.net saitilla ARltä.
This is a heads up that if you run any of our carbon can options on the low level gp3 exhaust please do not use the db killer.
The 1290 creates massive pressure and can cause the carbon to tear with the db killer inserted.
The good news is we have designed a new style db killer that will not cause any problems and can be used with any of the carbon can options including the gp2r.
If you are interested in this new db killer please contact us: sales@austinracing.info

tete73 sanoi:Kiitos Miki!
Täytyyki viestitellä Richille, et pistää uuden killerin tulemaan! Sille kun todennäköisesti vielä tulee tarvetta...![]()
marko.fzs sanoi:Tätä kanssa vähän jännitin. Kylläkait sitä ensimmäiseen letkaan silti tullaan ilman killereitä. Tahtoo kuulla ton karjunnan![]()
tete73 sanoi:No tietty! Lähinnä tarkotin et sitä killeriä tarvii mahdollisesti radalla...![]()

Urpo83 sanoi:katso liitettä 6171
katso liitettä 6172
katso liitettä 6173
Siinä vähän kuvia projektista. Putki pitäis tulla ens viikolla ja vanteet saa maalauksesta parin viikon sisään. Pääsiäisenä vois jo päästä kokeileen miltä pyörä tuntuu. Mitä ilmanputsarin öljyä muuten suosittelisitte? Rottweilerin ohjeissa luki että ainakin pesuaineen pitäis olla vesipohjaista ettei putsarin liimat liukene. No toil öljyä ne suosittelee mutta itse en oo sellasesta kuullutkaan.
Teemu80 sanoi:Hei
Itse käytin UNI suodattimessa Twin air bio öljyä ja Twin air bio pesuainetta, ei sitte kannata käyttää kovin kuumaa vettä puhdistamisessa, liimat liukenee.. Minun mielestä Twin air tuotteet ovat todella laadukkaita.
Saa esim motonetistä..
katso liitettä 6172
katso liitettä 6173
Siinä vähän kuvia projektista. Putki pitäis tulla ens viikolla ja vanteet saa maalauksesta parin viikon sisään. Pääsiäisenä vois jo päästä kokeileen miltä pyörä tuntuu. Mitä ilmanputsarin öljyä muuten suosittelisitte? Rottweilerin ohjeissa luki että ainakin pesuaineen pitäis olla vesipohjaista ettei putsarin liimat liukene. No toil öljyä ne suosittelee mutta itse en oo sellasesta kuullutkaan.
B12 sanoi:mihin se ylimääräinen (puolet) bensa joutui?
B12 sanoi:Moottoripyöristä puhuttaessa typerä ja epäoleellinen kysymys, mutta kuinka paljon tuo 1290 duke vie bensaa suht normikurvailussa?
katso liitettä 6172
katso liitettä 6173