• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi 1290 Super Duke KTM tulossa vihdoinkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiwwee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
marko.fzs sanoi:
Sain älyväläyksen ja hommasin nappula renkaat Beastiin. Ja pitää todeta että, voi luoja että on kiva vekotin hiekkatiellä:jippikaijee::jippikaijee:

En tohtinut vielä kokeilla ilman luistonestoa kun oli paikkapaikoin jäätä. Jos tossa joulun pyhinä kerkeis kokeilemaan:)

Suosittelen vilpittömästi kaikille, toimii hienosti hiekkapinnallakin.:orgmp:

Joko oot päässy testaamaan lumella renkaita? Kerroppas heti kuinka toimii toi takanen jäätyneellä pinnalla lumessa ja pakkautuneessa lumessa. Onkos muuten ulkosesti saman kokonen kun normi rengas vai kasvaako kovasti?

Suzu-ukko sanoi:
Joko oot päässy testaamaan lumella renkaita? Kerroppas heti kuinka toimii toi takanen jäätyneellä pinnalla lumessa ja pakkautuneessa lumessa. Onkos muuten ulkosesti saman kokonen kun normi rengas vai kasvaako kovasti?

Tänään kävin kokeilemassa. Paksussa lumessa kun liukasta alla, ihan yhtä huono kuin muutkin. Pakkaantuneella lumella yllättävän hyvä. Suolattu tie jossa lumihöttöä ihan ok pärjää joskin varovainen saa olla.

Ihan saman kokoinen toi on kun katurengaskin. Mulla tosin vähän pienempi kun normi 190/55 ja nappularegas on 180/55

Tänään hain nastat ja ruuvaan ne illalla pyöriin. Pääsee joulurauhan julistukseen paremmin = (pysyy enska miesten perässä).

Tussahti Karooseen reikä niin tilasin sit tuon TKC 80 taakse just äsken. Nastojahan mulla jo kasa onkin kunhan noukin ne Karoosta irti... Karoo oli muutenkin paska..

marko.fzs sanoi:
Tänään kävin kokeilemassa. Paksussa lumessa kun liukasta alla, ihan yhtä huono kuin muutkin. Pakkaantuneella lumella yllättävän hyvä. Suolattu tie jossa lumihöttöä ihan ok pärjää
Oli tossa juttua tuosta sun laitteesta tutun täkäläisen polliisin kanssa..mulle ovat yleensä kahvit tarjonneet kun oon samalle aapeeseelle talvella mopon kanssa osunut. Dukekuskille lupasivat sensijaan laittaa pihvit pöytään jos piikit alla moisen laitteen apsilta tapaavat.

jaket sanoi:
Jatka ajelua. Avk lla on pulaa pikkuvaurioisista sdr:istä.

Hyvin sillä pääsi joulurauhan julistukseen ja nyt kun on 200 piikkiä renkaissa niin toi on jo oikeinkin kivaa:rakastunut:

Noi on ilmeisesti niin hyviä ajaa, ettei niitä ole kertynyt Avk:lle :grin:

Video tulee perästä päin kun Seikkailu_R saa tuupattuu sen tänne. Mun tietsikka ei suostu yhteistyöhön:paikallatuulee:

Juu, laitetaan videot valumaan kohti youtubea.

Hyvin näytti pärjäävän jo tuollakin nastamäärällä, sen mitä peileistä välillä näki... :p

Seikkailu_R sanoi:
Juu, laitetaan videot valumaan kohti youtubea.

Hyvin näytti pärjäävän jo tuollakin nastamäärällä, sen mitä peileistä välillä näki... :p

Kummasti tuoki kotari evolvoituu kohti kurapyörää. Kohta kysellään pitempien joustojen perään ja isompaa eturengasta. Mikäköhän vika noissa kotareissa on kun heti hankinnan jälkeen niistä aletaan tehä kamppeita ympäristöön mihin ne ei kuulu. kjäh ja hymiö

amaunu sanoi:
Kummasti tuoki kotari evolvoituu kohti kurapyörää. Kohta kysellään pitempien joustojen perään ja isompaa eturengasta. Mikäköhän vika noissa kotareissa on kun heti hankinnan jälkeen niistä aletaan tehä kamppeita ympäristöön mihin ne ei kuulu. kjäh ja hymiö

Öö eikös toi ole ihan siinä ympäristössä johon se on suunniteltu. Katupyörä ja kadulla sillä on ajettukin. Sitten kun toi valkoinen juttu lähtee pois, niin kyllä alle tulee taas rosso corsaa. Mä näkisin tämän oikeastaan vaan potentiaalin laajentamisena:p

marko.fzs sanoi:
Öö eikös toi ole ihan siinä ympäristössä johon se on suunniteltu. Katupyörä ja kadulla sillä on ajettukin. Sitten kun toi valkoinen juttu lähtee pois, niin kyllä alle tulee taas rosso corsaa. Mä näkisin tämän oikeastaan vaan potentiaalin laajentamisena:p

olet oikeassa , ihme ahdasmielisyyttä...

mistä saa piikkikumin 7 tuuman takavanteelle :dunno:

marko.fzs sanoi:

Mä näkisin ton enemmänki tajunnan laajentamisena. kjäh ja hymiö.

ps ootellaan ekaa 1000ärrää piikit alla

amaunu sanoi:
Mä näkisin ton enemmänki tajunnan laajentamisena. kjäh ja hymiö.

ps ootellaan ekaa 1000ärrää piikit alla

Sen teki jo Bomber Magazine viime talvena. Piikit olivat iiiisooot.

Niin ja eikö Ruotsissa Bike-lehti tehnyt saman testin kuin Bomber-magazine, mutta tällä
1290duke_zps1b08fd8e.jpg

Mitenkäs luistonesto toimii lumella?

Jos tuo lumella ajelua on hienoa, niin kesälläkin kannattaisi ajaa sorateitä

jaket sanoi:
Mitenkäs luistonesto toimii lumella?

Jos tuo lumella ajelua on hienoa, niin kesälläkin kannattaisi ajaa sorateitä

Niinhän mä ajelenkin:D
rain modi toimii oikein hyvin antaa sillee sopivasti sutia:thumbup:

Back