Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hillomunkki sanoi:Näyttää runko, tankki ja perä ihan 990 super dukelta
Nitrous sanoi:Joo, 990 Duke toi on.

No mulle meni läpi, siis uskoin että olisi tuo uusi malli.....
Dege sanoi:
hidas57 sanoi:Katos, Tom of Finland väärennös.
FELIX sanoi:Keskiviikkona pitäisi hakea oma pyörä alle. Puolet romuista taisi jäädä jälkitoimitukseen...
.Eli täytyy ilmeisesti turvautua vanhaan keinoon ja tehdä itse tuo kaavion kääntö osa. Power Parts osa ei käy vakio tappeihin vaan tapitkin pitäis vaihtaa eikä niitäkään vielä ole saatavillaDege sanoi:Joidenkin power part osien kanssa voi odottavan aika käydä pitkäksi.
vepe sanoi:Eli täytyy ilmeisesti turvautua vanhaan keinoon ja tehdä itse tuo kaavion kääntö osa. Power Parts osa ei käy vakio tappeihin vaan tapitkin pitäis vaihtaa eikä niitäkään vielä ole saatavilla
vepe sanoi:Näin on että tappisarjoja löytyy mutta lähinnä olis kiinnostanut kaavion kääntö vakio tapeilla. Ei taida saada mistään tappisarjaa enää tämän viikon aikana. Mikä tappisarja kelläkin on käytössä? MG Biketec:in sarja olis yksi

Bobo sanoi:Itseäkin kiinnostaisi tuo kaavion kääntö vakiotapeilla. Turha tuohon katupeliin on säädettäviä tappeja vaihtaa. Sen verran kiukkuisesti kulkee nyt, kun kone hengittää kunnnolla ja eculla on race kartta, että alkaa ajatuksissaan tulla itsellekin racemode päälle toisinaan ja menee pienemmälle, kun pitäis isommalle vaihtaa. Ei hyvä
Onko tietoa, milloin on käänteisen kaavion mahdollistava palikka tulossa power partseihin?